Lada G-Niva 2020: Η ένωση δύο θεών του χώματος και της λάσπης

Gazzetta team
Lada G-Niva 2020: Η ένωση δύο θεών του χώματος και της λάσπης
Ο Ρώσος Αλεξάντρ Ισάγιεφ δημιούργησε με το Lada G-Niva 2020 ένα σχεδιαστικό υβρίδιο εκτός δρόμου που ισορροπεί μεταξύ της σπαρτιάτικης αυθεντικότητας ενός Lada Niva και της επιβλητικής ανθεκτικότητας μίας Mercedes G-class!

Το Lada Niva ανήκει όπως και η Mercedes G-class στα λίγα αυτοκίνητα εκτός δρόμου, που εξακολουθούν να πολώνουν το κοινό τους και είτε τα ερωτεύεσαι είτε τα απορρίπτεις μετά…βδελυγμίας. Το ρώσικο μοντέλο είναι σκληροτράχηλο, αυθεντικό, λιτό σε όλα και προσιτό, ενώ το γερμανικό κοστίζει μία περιουσία λόγω της πολυτέλειάς του και των προηγμένων του συστημάτων, ωστόσο αποτελεί και αυτό ένα ασυμβίβαστο «σκυλί του πολέμου» στις διαδρομές εκτός ασφάλτου.

To πίσω μέρος παραπέμπει άμεσα σε πραγματικό Niva.

Ο ερασιτέχνης σχεδιαστής Αλεξάντρ Ισάγιεφ είχε την έμπνευση να δημιουργήσει στον υπολογιστή του ένα κράμα με συστατικά από αυτά τα δύο μοντέλα off road, το οποίο ονόμασε G-Niva 2020 και εντυπωσιάζει τόσο πολύ οπτικά, ώστε πολύ θα θέλαμε να το δούμε να κυκλοφορεί κάποια στιγμή και σε δημόσιους δρόμους.

H σκληρή αφαιρούμενη οροφή απαρτίζεται από δύο γυάλινα τμήματα.

Αστεράτη μάσκα

Ο Ισάγιεφ δεν επέλεξε τις επιβλητικές εξωτερικές διαστάσεις της ογκώδους G-class, αλλά προτίμησε τις πιο συγκρατημένες του μοντέλου της Lada. Στη μάσκα του μοντέλου του ξεχωρίζουν οι τετραγωνισμένοι προβολείς τεχνολογίας LED και το αστέρι, ενώ πάνω από τα κύρια φωτιστικά σώματα έχουν τοποθετηθεί τα φλας του Niva με το χαρακτηριστικό μακρόστενο σχήμα.

O πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός.

Για να τονιστούν ωστόσο και τα γονίδια της Mercedes G-class τοποθέτησε ο Ρώσος σχεδιαστής και τους δείκτες πορείας του γερμανικού τζιπ λίγο πιο πίσω από ό,τι είθισται, δηλαδή ανάμεσα στη μάσκα και στο μπροστινό παρμπρίζ.

Σκληρή οροφή Targa

To αμάξωμα δε διαθέτει μεσαία κολονάκια.

Στο πίσω μέρος υπερισχύει ο πατριωτισμός του Αλεξάντρ Ισάγιεφ, αφού τα περισσότερα σχεδιαστικά στοιχεία παραπέμπουν άμεσα στο Lada. Ετσι μας φαίνεται οικεία η εικόνα της πίσω πόρτας με το μεγάλο παρμπρίζ και τα στενά, οριζόντιου σχήματος φώτα.

H oθόνη του συστήματος πολυμέσων.

Ωστόσο το κερασάκι στην τούρτα αποτελεί χωρίς αμφιβολία για το Lada G-Niva 2020 η κατασκευή της οροφής και των παραθύρων του. Όπως βλέπουμε στα σχέδια, προβλέπεται μία σκληρή αφαιρούμενη οροφή που αποτελείται από δύο γυάλινα τμήματα, ενώ απουσιάζουν τα μεσαία κολονάκια.

Ψηφιακό κόκπιτ με ρετρό ντιζάιν

Στο εσωτερικό –και ιδιαίτερα στην περιοχή του κόκπιτ- παρατηρούνται μεγάλες σχεδιαστικές συγγένειες με το Lada πρώτης γενιάς του 1976. Αυτές εντοπίζονται μεταξύ άλλων στα δύο μεγάλα στρογγυλά όργανα, που περιβάλλονται από μικρότερα και στη χαρακτηριστική οριζόντια αρχιτεκτονική της κονσόλας κατά πλάτος όλου του εσωτερικού του αυτοκινήτου.

Κράμα ρετρό και μοντέρνων σχεδιαστικών στοιχείων στο εσωτερικό.

Υπάρχει βεβαίως μία σημαντική διαφορά με το πρωτότυπο Lada, καθώς ο πίνακας οργάνων του G-Niva 2020 είναι ψηφιακός και όχι αναλογικός, ενώ προβλέπεται και ένα σύγχρονο σύστημα πολυμέσων με την ανάλογη οθόνη. Να πούμε ότι και τα δύο ακροφύσια του συστήματος εξαερισμού πάνω από το κόκπιτ θυμίζουν το ρώσικο μοντέλο εκτός δρόμου, όμως υπάρχουν και σχεδιαστικές πινελιές από τη G-class, όπως για παράδειγμα η λαβή στήριξης στην πλευρά του συνοδηγού.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!