6 μοντέλα – σταθμoί για την απόβαση της Hyundai στην Ευρώπη (pics)

Gazzetta team
6 μοντέλα – σταθμoί για την απόβαση της Hyundai στην Ευρώπη (pics)
Αρχικά την περιγελούσαν, όμως τα περίπου 30 χρόνια που βρίσκεται πλέον η Hyundai στην Ευρώπη εξελίχθηκε από μία low cost μάρκα σε έναν κατασκευαστή με κομψά και πρακτικά μοντέλα υψηλής αξιοπιστίας σε λογικές τιμές!

Μόνον εύκολο δεν ήταν το ξεκίνημα της Hyundai στην Ευρώπη πριν περίπου τρεις δεκαετίες. Οι υπερόπτες Ευρωπαίοι ειρωνεύονταν τα χαμηλής ποιότητας κορεάτικα αυτοκίνητα με τα σκληρά πλαστικά και τους αδύναμους κινητήρες, τα οποία διέθεταν ως μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα τις ασυναγώνιστες τιμές τους σε συνδυασμό με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, που κόστιζε συνήθως πρόσθετα στα μοντέλα made in Europe.

Σήμερα βρίσκεται ο όμιλος Hyundai/Kia στην πέμπτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης όσον αφορά στις πωλήσεις αυτοκινήτων, ενώ διαθέτει στη φαρέτρα του πολλά όπλα και όχι μόνον τις τιμές των προϊόντων του. Τα περισσότερα μάλιστα σύγχρονα μοντέλα της Hyundai έχουν εξελιχθεί και δοκιμαστεί στη Γηραιά Ήπειρο, ενώ κατασκευάζονται και στην Ευρώπη. Το gazzetta επέλεξε έξι αυτοκίνητα της Hyundai, τα οποία συνέβαλαν σημαντικά στην καταξίωση της μάρκας στη συνείδηση του δύσκολου και άκρως απαιτητικού ευρωπαϊκού αγοραστικού κοινού. Θα μπορούσαν βεβαίως να ήταν περισσότερα ή άλλα, ωστόσο θέλαμε να εκπροσωπούνται σε αυτή την εξάδα μοντέλα διαφορετικών κατηγοριών για όλα τα γούστα.

1. Hyundai Accent, 1994

To Accent ήταν ένα από τα πρώτα μοντέλα που εξέλιξε η ίδια η Hyundai και λειτούργησε σαν προειδοποιητική βολή απέναντι στους Ευρωπαίους αυτοκινητοκατασκευαστές. Το μεγάλο του όπλο ήταν ο συνδυασμός μίας εξαιρετικά χαμηλής τιμής με φουλ εξοπλισμό για τα δεδομένα της κατηγορίας του εκείνη την εποχή. Το μήκους 4,10 μ. μοντέλο εφοδιαζόταν με κινητήρες 60 έως 100 ίππων και ποντάριζε στη λογική και όχι στο συναίσθημα.

2. Hyundai Coupe, 1996

Με το Coupe απέκτησε η Hyundai ένα πιο φρέσκο προφίλ και απευθύνθηκε σε ένα νεανικότερο κοινό. Ο διάδοχος του S-Coupe διακρινόταν για τις καμπύλες γραμμές του και η γκάμα των κινητήρων του περιελάμβανε μέχρι και V6 μηχανικά σύνολα. Το Coupe εξελίχθηκε και επιβίωσε έως το 2016, αν και στο τέλος ως Genesis όπως ονομάζεται η θυγατέρα πολυτελείας της Hyundai, όμως η μόδα των SUV επιτάχυνε το τέλος του.

3. Hyundai Tucson, 2004

Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το Tucson, έπαιζε σχεδόν μόνο του στην κατηγορία των κόμπακτ SUV. Ουσιαστικά αποτελεί ένα από τα πρώτα Hyundai ευρωπαϊκών προδιαγραφών με αξιοπρεπέστατες αναρτήσεις και καλής ποιότητας εσωτερικό. Οι Κορεάτες έκαναν το λάθος και ονόμασαν το 2009 το διάδοχο μοντέλο ix35, όμως το αυτοκίνητο τρίτης γενιάς βαφτίστηκε πάλι Tucson.

4. Ηyundai i30, 2007

Ήταν κάτι σαν αβγό Kinder – έκπληξη. Ο διάδοχος του Accent αναβάθμισε από τη μία ημέρα στην άλλη την εικόνα της Hyundai χάρη στα προσόντα του, ενώ χαρακτηρίστηκε αντικειμενικά ως ένα καλό αυτοκίνητο με ανταγωνιστικές τιμές. Αυτό οφειλόταν σε μεγάλο βαθμό και στο γεγονός, ότι εξελίχθηκε στην Ευρώπη ενώ του απένειμε τα εύσημα το 2011 και το τότε Νούμερο Ένα της Volkswagen, Μάρτιν Βίντερκορν. Ο Γερμανός μάνατζερ είχε καθίσει μέσα σε ένα τέτοιο μοντέλο ως επισκέπτης της έκθεσης της Φρανκφούρτης και είχε αναρωτηθεί φωναχτά: «Εμείς δεν τα καταφέρνουμε. Αυτοί γιατί το μπορούν; Δεν τρίζει τίποτα!»

5. Hyundai Kona Electric, 2018

Εδώ πρόλαβαν οι Κορεάτες πολλούς Ευρωπαίους ανταγωνιστές τους και λανσάρισαν ένα ηλεκτροκίνητο SUV, που άρχισε να πουλιέται σαν ζεστό ψωμί. Το ηλεκτροκίνητο Kona πήρε πολύ καλούς βαθμούς στην αυτονομία, η οποία κυμάνθηκε σε διάφορες δοκιμές από 450 έως και 593 χιλιόμετρα. Η ζήτηση για το Hyundai Kona Electric παραμένει υψηλή, με αποτέλεσμα να αυξήσει η κορεάτικη μάρκα την παραγωγή του προκειμένου να μειώσει τον χρόνο αναμονής του περίπου ενός έτους.

6. Ηyundai i10, 2020

Το νέο i10 εκφράζει, όπως επίσης το ανανεωμένο i30 και το i20 νέας γενιάς, την αλλαγή στρατηγικής της Hyundai που περνάει πλέον σε άλλη πίστα. Τώρα δεν είναι το ζητούμενο μόνον η χρηστικότητα, οι λογικές τιμές και η καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά και το στυλ σε συνδυασμό με προηγμένες τεχνολογίες και επιδόσεις χάρη στις σπορ εκδόσεις ‘’Ν’’. Εννοείται ότι και το νέο Hyundai i10 θα αποκτήσει σύντομα μία τέτοια με 100 ίππους ισχύ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!