Διπλό «χτύπημα» με Μicrolino και Microletta (pics)

Gazzetta team
Διπλό «χτύπημα» με Μicrolino και Microletta (pics)
Το τρίτροχο ηλεκτροκίνητο Microlino 2.0, που θυμίζει τη θρυλική BMW Isetta, επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο με στόχο να κυκλοφορήσει το 2021, ενώ θα έχει ως νέο ταίρι και το ηλεκτρικό σκούτερ Μicroletta.

Η ελβετική εταιρεία Micro σκόπευε αρχικά να λανσάρει το καλοκαίρι του 2018 στην αγορά το ελαφρύ ηλεκτροκίνητο όχημα Microlino. Όμως ενεπλάκη σε δικαστικές περιπέτειες με τον πρώτο εντολοδόχο της και το εγχείρημα καθυστέρησε, αλλά βρήκε νέο συνεργάτη με τον οποίο θα επαναλάβει την προσπάθειά της. Πρόκειται για την ιταλική εταιρεία Cecomp με την βοήθεια της οποίας θα κυκλοφορήσει τελικά το Microlino 2.0 το 2021 στην αγορά, μάλιστα οι Ελβετοί έδωσαν στη δημοσιότητα πρώτες φωτογραφίες του αναβαθμισμένου κλώνου της BMW Isetta μαζί με διάφορες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων και των τιμών του.

Αλλαγές στον σχεδιασμό και στον κινητήρα

Tο ελβετικό μοντέλο θυμίζει έντονα τη BMW Isetta.

Η νέα γενιά 2.0 μοιάζει πάρα πολύ στην προηγούμενη και το διθέσιο μοντέλο διατηρεί το αρχικό μήκος των 2,34 μέτρων. Αλλαγές έχουν γίνει ωστόσο στον σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων, καθώς στη μάσκα υπάρχει πλέον μία ταινία με λαμπτήρες LED και ενσωματωμένους τους δείκτες πορείας. Επίσης κάτι ανάλογο έχει γίνει και στο πίσω μέρος, όπου η ταινία με τα φώτα LED έχει αντικαταστήσει τα μικρά στρογγυλά φωτιστικά σώματα του Microlino πρώτης γενιάς. Εξάλλου έχει αυξηθεί το πίσω μετατρόχιο για καλύτερη ευστάθεια και υψηλότερη άνεση οδήγησης.

Στο κόκπιτ προβλέπεται μία μεγάλη έγχρωμη οθόνη.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές δεν είναι ωστόσο ορατές στο μάτι. Ετσι το προηγούμενο σωληνωτό πλαίσιο από ατσάλι έχει αντικατασταθεί από ένα πιο άκαμπτο σασσί από αλουμίνιο και χαλύβδινες λαμαρίνες, ενώ το Microlino 2.0 διαθέτει πλέον ανεξάρτητες αναρτήσεις εμπρός και πίσω. Αλλαγή είχαμε και στον ηλεκτροκινητήρα με το νέο μοτέρ να είναι πιο σύγχρονης τεχνολογίας και να προσφέρει 15% υψηλότερη αποδοτικότητα, αν και η κατασκευάστρια εταιρεία δεν δίνει κάποιες τιμές επιδόσεων. Η αυτονομία παραμένει αναλλοίωτη στα περίπου 200 χιλιόμετρα, όμως η νέα μπαταρία είναι μικρότερων διαστάσεων και πιο ελαφριά από την προηγούμενη.

Τιμή αγοράς 12.000 ευρώ

To Microlino 2.0 είναι αυστηρά διθέσιο με σταθερή κολόνα τιμονιού.

Για το εσωτερικό υπόσχονται οι άνθρωποι της ελβετικής εταιρείας υψηλότερη εργονομία και καλύτερη ορατότητα χάρη στα λεπτότερα μπροστινά κολονάκια του αμαξώματος. Επιπρόσθετα, η κολόνα του τιμονιού είναι πλέον σταθερή και δεν μετακινείται μαζί με την πόρτα, όπως συνέβαινε μέχρι τώρα όταν την άνοιγες. Παρά τις πολλές και σημαντικές αλλαγές και αναβαθμίσεις θα παραμείνει η τιμή του Microlino 2.0 στα ίδια επίπεδα που είχαν ανακοινωθεί για το 2018, οπότε θα κοστίζει 12.000 ευρώ.

Και ηλεκτρικό σκούτερ

Η εταιρεία Micro αποκάλυψε ότι ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει στην αγορά και ένα ηλεκτρικό σκούτερ, που θα ονομάζεται Microletta και θα έχει πολλές σχεδιαστικές συγγένειες με το Microlino 2.0. Πρόκειται για ένα τρίτροχο σκούτερ με διπλό τροχό μπροστά, που θα παραμένει όρθιο και δεν θα χρειάζεται στήριξη με τα πόδια του αναβάτη όταν ακινητοποιείται, π.χ. στα κόκκινα φανάρια.

To σκούτερ Microletta δίπλα στο Microlino 2.0

Το μικρότερο αδελφάκι του Microlino 2.0 ζυγίζει 120 κιλά, διαθέτει 80 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα και προσφέρει έως 100 χιλιόμετρα αυτονομία, ενώ η μπαταρία του αφαιρείται πανεύκολα και φορτίζεται πλήρως σε τέσσερις ώρες από απλή, οικιακή πρίζα. Το καινοτόμο δίκυκλο θα εφοδιαστεί με LED φωτιστικά και μία μεγάλη έγχρωμη οθόνη στο κόκπιτ του. Η τιμή του θα είναι 4.900 ευρώ και οι Ελβετοί δέχονται ήδη παραγγελίες, αν και δεν έχουν προσδιορίσει ακόμη πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή του και θα γίνουν οι πρώτες παραδόσεις στους ενδιαφερόμενους πελάτες.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!