ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
Ιδού το νέο Volkswagen Golf GTI! (pics) 

Ιδού το νέο Volkswagen Golf GTI! (pics) 

Ιδού το νέο Volkswagen Golf GTI! (pics) 

Μετά από αρκετές εβδομάδες teaser φωτογραφιών και αναμονής, η Volkswagen μας παρουσιάζει την όγδοη γενιά του Golf GTI, μαζί με την υβριδική GTE, αλλά και τη ντίζελ GTD. 

Η στιγμή που όλοι περιμέναμε, έφτασε! Η Volkswagen παρουσίασε τη θρυλική έκδοση GTI του Golf, μαζί με δύο ακόμη εκδόσεις επιδόσεων, την υβριδική GTE και την πετρελαιοκίνητη GTD. Το γερμανικό χάτσμπακ θα παρουσιαστεί αργότερα και στην κορυφαία έκδοσή του, την R, με τετρακίνηση και 320 ίππους. Επιστρέφοντας στο GTI, το σπορ μικρομεσαίο Volkswagen εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης TSI των 2.0 λίτρων, που αποδίδει 245 ίππους και 370 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο εξάρι σασμάν ή προαιρετικά, με ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων. 

Υβριδικό και ντίζελ στο μενού!

Το ντίζελ GTD, χρησιμοποιεί τον τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0 TDI με 200 ίππους και 400 Nm ροπής και συνδυάζεται μόνο με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG των επτά σχέσεων. Το υβριδικό GTE από την άλλη, φοράει έναν τούρμπο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.4 λίτρων TSI με απόδοση 150 ίππων, αλλά τον βοηθάει και ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 112 ίππων. Το αποτέλεσμα είναι συνολική ισχύς 245 ίππων και 400 Nm ροπής. Εδώ, η μοναδική επιλογή κιβωτίου είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG, με έξι ταχύτητες όμως και όχι επτά, όπως στο GTD ή το GTI. 

Σπορ DNA 

Οι μηχανικοί της Volkswagen εξέλιξαν το σύστημα Vehicle Dynamics Manager, το οποίο μέσω των προγραμμάτων οδήγησης Individual, Comfort, Eco και Sport ελέγχει το ηλεκτρονικό διαφορικό XDS και την ενεργή ανάρτηση DCC, προσαρμόζοντας ανάλογα το αυτοκίνητο στα μέτρα του οδηγού. Επίσης, στο GTI, η απόσταση από το έδαφος μειώθηκε κατά 1,5 εκατοστό συγκριτικά με τα υπόλοιπα Golf. Αισθητικά ξεχωρίζει από την τελείως διαφορετική μάσκα και τον προφυλακτήρα. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα ενώνονται από φώτα ημέρας LED, αλλά και μια κόκκινη γραμμή που παραδοσιακά υπάρχει στα GTI. 

Στο πίσω μέρος οι δύο απολήξεις της εξάτμισης, μια σε κάθε πλευρά, δίνει τη σπορ νότα που χρειάζεται η έκδοση, ενώ το λογότυπο GTI βρίσκεται τοποθετημένο με μεγάλα γράμματα για πρώτη φορά στο κέντρο της πόρτας του πορτμπαγκάζ. Διαφορετικός είναι και ο προφυλακτήρας, όπως και οι ζάντες αλουμινίου. Στο εσωτερικό οι γνωστές καρό επενδύσεις διαφοροποιούν το GTI από τα Golf, μαζί με τα σπορ καθίσματα, τα πεντάλ αλουμινίου, το σπορ τιμόνι και μερικά διακοσμητικά. Στάνταρ είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών, ενώ στο σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού υπάρχουν 30 επιλογές χρωμάτων! 

Το υβριδικό GTE στο εμπρός μέρος διατηρεί την ίδια σχεδίαση με το GTI, μόνο που η κόκκινη γραμμή έχει αντικατασταθεί από μια μπλε. Το πίσω μέρος του είναι πιο διακριτικό, ο προφυλακτήρας λιγότερο σπορ και δεν υπάρχουν εμφανείς απολήξεις της εξάτμισης, παρά μόνο δύο χρωμιωμένα διακοσμητικά που προσομοιώνουν το σχήμα τους. Στο GTD, τα πράγματα είναι λίγο πιο σπορ. Η απόληξη της εξάτμισης στα αριστερά του αμαξώματος είναι διπλή, ο προφυλακτήρας πιο «άγριος» και διαθέτει εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.