Kεραυνός χωρίς βροντές το ηλεκτρικό Opel Corsa-e

Gazzetta team
Kεραυνός χωρίς βροντές το ηλεκτρικό Opel Corsa-e
Το gazzetta παραβρέθηκε στα αποκαλυπτήρια του νέου ηλεκτρικό supermini της Opel και το «ακτινογραφεί» παρουσιάζοντας τα σημαντικότερα στοιχεία του, αλλά και τις τιμές του!

Ο Μίκαελ Λόσελερ χαμογελούσε μέχρι τα αυτιά του κατά την στατική παρουσίαση του Opel Corsa έκτης γενιάς και μάλιστα στην ηλεκτροκίνητη εκδοχή του. Δικαιολογημένα βέβαια, αφού το 2018 έκλεισε μετά από πολλά χρόνια ζημιογόνων χρήσεων με σημαντική κερδοφορία ύψους περίπου 865 εκατ. ευρώ για τη γερμανική μάρκα, η οποία κατάφερε επίσης να απλοποιήσει τις διαδικασίες παραγωγής της, να μειώσει τα κόστη και να προχωρήσει στην εξυγίανσή της, χωρίς να χρειαστεί να βάλει λουκέτο σε κάποιο εργοστάσιό της. Ονειρεμένα αποτελέσματα, τα οποία ήρθαν –σύμφωνα με τον ίδιο τον CEO της Opel- γρηγορότερα από το αναμενόμενο και σίγουρα δικαιώνουν την επιλογή του ομίλου PSA (Peugeot-Citroen-DS Automobiles) να εξαγοράσει την Opel από την πρώην μητρική της General Motors.

Όμως η Opel μπαίνει πλέον σε μία νέα εποχή εξηλεκτρισμού της, την οποία εκφράζει καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο νέο μοντέλο η έκτη γενιά του Corsa. Το νέο supermini αποκτά για πρώτη φορά στην επιτυχημένη ιστορία του μία ηλεκτροκίνητη έκδοση, η οποία θα ξεκινά στη Γερμανία από 29.900 ευρώ με πολύ καλά επίπεδα εξοπλισμού, όπως προβολείς Matrix LED, συστήματα αυτόματης πέδησης, αναγνώρισης των σημάτων κυκλοφορίας, κλπ. Επίσης, για το πρώτο διάστημα θα λανσαριστεί η ειδική έκδοση First Edition με τιμή 32.900 ευρώ και ακόμη πλουσιότερο εξοπλισμό. Να σημειώσουμε, ότι ξεκίνησαν ήδη οι online παραγγελίες του αυτοκινήτου, που θα εξακολουθήσει να κατασκευάζεται σε όλες τις εκδοχές του στην Ισπανία και θα αρχίσει να παραδίδεται στους πρώτους πελάτες την επόμενη άνοιξη.

Πάντως οι περισσότερες πωλήσεις εκτιμάται ότι θα γίνουν με τη μέθοδο του leasing, όπου η Opel Γερμανίας προσφέρει ένα δελεαστικό πακέτο μακροχρόνιας μίσθωσης με διάρκεια τεσσάρων ετών, 299 ευρώ μηνιαία δόση και προκαταβολή λίγο πάνω από 4.000 ευρώ. Ίσως να ακούγονται τα συγκεκριμένα χρήματα υπερβολικά για ένα supermini, ωστόσο το μειωμένο κόστος χρήσης κατά περίπου 50% σε σχέση με τα αντίστοιχα μοντέλα βενζίνης και πετρελαίου βάζει σε πειρασμό ακόμη και άτομα χωρίς ιδιαίτερες οικολογικές ανησυχίες.

Κοιτώντας το νέο Corsa στο αχανές υπόστεγο των εγκαταστάσεων της Opel στο Ρίσελσχαϊμ της Γερμανίας, βλέπεις μπροστά σου ένα μοντέλο με πολύ δυνατά χαρακτηριστικά και υπερσύχρονο προφίλ. Το μήκος του έχει αυξηθεί απειροελάχιστα (μόλις 4 χιλιοστά), όμως χαμήλωσε κατά πέντε πόντους και δείχνει συμπαγέστερο και δυναμικότερο από το προηγούμενο Corsa. Σημαντικό είναι και το γεγονός, ότι το όμορφο supermini ελάφρυνε γύρω στα 100 κιλά σε σχέση με το απερχόμενο, μιμούμενο το παράδειγμα ανταγωνιστών του, όπως το Ford Fiesta και το VW Polo, που έχουν υποβληθεί επίσης σε δίαιτα για χάσιμο βάρους.

Η εξέλιξη του πεντάθυρου Corsa έκτης γενιάς εμπεριείχε και μία ανατρεπτική χροιά. Πριν περάσει η Οpel στην ιδιοκτησία της PSA, είχε ολοκληρωθεί επί της ουσίας το μοντέλο έκτης γενιάς, βασισμένο σε πάτωμα της –πρώην πλέον- μητρικής General Motors. Με την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς, μπήκε στοπ στο συγκεκριμένο μοντέλο και δημιουργήθηκε μέσα σε μόλις δύο χρόνια ένα εντελώς διαφορετικό με τεχνολογία και πάτωμα της γαλλικής PSA, που θα χρησιμοποιείται και στο νέο Peugeot 208. Οι προδιαγραφές του ηλεκτρικού Corsa-e κρίνονται αξιόλογες, καθώς ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 136 άλογα και προσφέρει έως 330 χιλιόμετρα αυτονομία με βάση το επικαιροποιημένο σύστημα μετρήσεων κατανάλωσης ενέργειας WLTP. Χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή απαιτείται μόλις μισή ώρα, για να γεμίσουν οι μπαταρίες του αυτοκινήτου κατά 80%, ενώ με κανονική οικιακή πρίζα διαρκεί μία πλήρης φόρτιση γύρω στις οκτώ ώρες.

Αισθητικές αλλαγές ανάμεσα στο Corsa-e και στις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου δεν υπάρχουν, κατόπιν επιθυμίας των ίδιων των υποψήφιων αγοραστών, γι αυτό εξάλλου και στη μάσκα του ηλεκτρικού μοντέλου προβλέπονται γρίλιες…εξαερισμού. Καθοριστική αναμένεται να είναι η συμβολή του Corsa-e στην προσπάθεια της μητρικής εταιρείας να πιάσει τα χαμηλά όρια εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα και να γλιτώσει τα δρακόντεια πρόστιμα της ΕΕ.

To υβριδικό Grandland X

Στο περιθώριο της παρουσίασης του Opel Corsa έκτης γενιάς έγιναν και τα αποκαλυπτήρια του υβριδικού Grandland X All - Wheel Drive Plug-in με 300 ίππους ισχύ, έως 52 χιλιόμετρα αυτονομία μόνον με τους ηλεκτροκινητήρες του και με τιμές εκκίνησης στη Γερμανία από 49.900 ευρώ. Και εδώ αναμένεται να κάνει τη διαφορά το leasing (εταιρικό και ιδιωτικό) με το μηνιαίο μίσθωμα να ανέρχεται σε 399 ευρώ για ένα άκρως ενδιαφέρον μοντέλο με πράσινο χαρακτήρα, αλλά και σπορτίφ DNA.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!