To νέο Τοyota Camry θα αντικαταστήσει το Avensis

Gazzetta team
To νέο Τοyota Camry θα αντικαταστήσει το Avensis
To Τοyota Camry επιστρέφει στην Ευρώπη ως διάδοχος του Avensis, ενώ θα πωλείται στη Γηραιά Ήπειρο αποκλειστικά σε συνδυασμό με υβριδική τεχνολογία.

Το Camry ανήκει στα σημαντικότερα μοντέλα της Toyota, καθώς λανσαρίστηκε το 1982 και από τότε έχουν πουληθεί πάνω από 19 εκατ. τέτοια αυτοκίνητα σε όλον τον κόσμο. Η μεγαλομεσαία λιμουζίνα της ιαπωνικής μάρκας είχε αποχωρήσει από την Ευρώπη, ωστόσο επανέρχεται δυναμικά με το μοντέλο όγδοης γενιάς του 2017 προκειμένου να καλύψει το κενό της απόσυρσης του Avensis. Μάλιστα, στην Ευρώπη θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά ως υβριδικό και όχι μόνον με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου.

Το τετράθυρο σεντάν με μήκος 4,89 μ. βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA-K, προσφέρει άνετους χώρους σε πέντε επιβάτες και διαθέτει έναν οικογενειακό χώρο αποσκευών με όγκο 524 λίτρα, ο οποίος μπορεί να αυξηθεί με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων. Στις ΗΠΑ διατίθεται το Camry με τρεις διαφορετικούς κινητήρες, σε εμάς ωστόσο θα εισάγεται μόνον ως υβριδικό. Μάλιστα θα υιοθετεί ακριβώς την ίδια τεχνολογία του υβριδικού Toyota RAV4, που συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων και 177 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 120 ίππων και πηγαίνει πακέτο με αυτόματο κιβώτιο με προσομείωση έξι σχέσεων.

Η συνολική απόδοση του υβριδικού Camry ανέρχεται σε 218 άλογα, με την επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 8,3’’ και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται σύμφωνα με την Toyota στα 4,3 λίτρα αμόλυβδη ανά 100 χλμ., ενώ το αυτοκίνητο είναι σε θέση να καλύπτει περίπου τις μισές καθημερινές μετακινήσεις του ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο και χωρίς τη συνδρομή του βενζινοκινητήρα.

Στο εσωτερικό προβλέπεται μία οθόνη επτά ιντσών ανάμεσα στα στρογγυλά όργανα. Για το σύστημα πολυμέσων υπάρχει στην κεντρική κονσόλα μία οθόνη επτά ιντσών στη βασική έκδσοη και 8,0 ιντσών στην αναβαθμισμένη. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προγραμμάτων Eco, Normal και Sport, ενώ η ιαπωνική μπερλίνα θα εφοδιάζεται με ένα πλήρες πακέτο συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, όπως ραντάρ απόστασης με αυτόματη πέδηση πριν από εμπόδια, αναγνώριση των σημάνσεων κυκλοφορίας, κλπ.

Οι τιμές του υβριδικού Toyota Camry θα ξεκινούν στην Ευρώπη λίγο κάτω από τις 40.000 ευρώ, όμως δεν είναι ακόμη γνωστό πόσο θα κοστίζει στη χώρα μας.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!