To Toyota GR Yaris σπάει ταμεία στο Gran Turismo Sport!

Πέτρος Σηφαλάκης
To Toyota GR Yaris σπάει ταμεία στο Gran Turismo Sport!
Πάνω από 300.000 μονάδες μέσα σε ένα μήνα έχει «πουλήσει» το GR Yaris της Toyota στο δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι, δείχνοντας την αγάπη του κόσμου για το νέο μοντέλο της μάρκας.

Το Toyota GR Yaris έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον στην κατηγορία του, τους τελευταίους μήνες. Ένα τετρακίνητο supermini με 261 ίππους και αγωνιστική φιλοσοφία δεν είναι και το πιο συνηθισμένο πράγμα στον κόσμο και οι petrolheads όλου του πλανήτη το υποδέχτηκαν με αγάπη και ενθουσιασμό.

Στο δημοφιλές παιχνίδι Gran Turismo Sport το GR Yaris έχει πουλήσει 310.000 μονάδες και μάλιστα, μέσα σε μερικές μόνο εβδομάδες καθώς δεν έχει περάσει πάνω από ένας μήνας που έγινε διαθέσιμο προς «πώληση». Η επιτυχία του GR Yaris έρχεται για να προστεθεί στη συνολική επιτυχία της Gazoo Racing της Toyota αφού και η Supra έγινε αμέσως πολύ δημοφιλής.

Το ιαπωνικό κουπέ έχει ήδη πουλήσει πάνω από 1,8 εκατομμύρια μονάδες από το 2019 που διατίθεται στο παιχνίδι. Όπως καταλαβαίνουμε, το όνομα Toyota έχει αρχίσει να «παίζει» δυνατά στις προτιμήσεις των φίλων της αυτοκίνησης. Εντυπωσιακό, ειδικά αν σκεφτούμε ότι τα σπορ μοντέλα ήταν μια κατηγορία που για αρκετά χρόνια δεν ενδιέφεραν την Toyota και τα είχε αφήσει πίσω της, με εξαίρεση τη GT86 που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Subaru.

Θυμίζουμε ότι το Toyota GR Yaris βασίζεται σε μια πλατφόρμα που παίρνει στοιχεία και από την GA-B του «απλού» Yaris, αλλά και από τη GA-C της Corolla. Η πίσω ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια, χρησιμοποιεί σύστημα τετρακίνησης με τρία διαφορικά (πολύδισκο το κεντρικό) και σύστημα πέδησης με αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς και τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός (διπίστονες πίσω).

Κάτω από το καπό υπάρχει ένας τρικύλινδρος τούρμπο κινητήρας των 1.6 λίτρων με απόδοση 261 ίππων και 370 Nm ροπής, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα χειροκίνητο εξάρι. Με το βάρος του να μην ξεπερνά τα 1.280 κιλά, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 5,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την Toyota, το σύστημα τετρακίνησης μπορεί να στείλει έως και το 100% της κίνησης σε ένα μόνο άξονα, ανάλογα με τις συνθήκες και τις ανάγκες του οχήματος. Πραγματικό «όπλο» βγαλμένο μέσα από το WRC και να μη ξεχνάμε ένα βασικό: πήρε... έγκριση από τον Τόμι Μάκινεν, διευθυντή του τμήματος Gazoo Racing. Οι μηχανικοί με τους οδηγούς εξέλιξαν το αυτοκίνητο και πήρε έγκριση όταν ο Μάκινεν είπε το τελικό «ΟΚ»!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!