Η Fiat ετοιμάζει την αναβίωση του Punto

Η Fiat ετοιμάζει την αναβίωση του Punto
Η παράδοση που έχει η Fiat στα μικρά μοντέλα πόλης θα συνεχιστεί και το επιτυχημένο Punto σύντομα θα παρουσιαστεί στη νέα του γενιά, προβληματίζοντας τον ανταγωνισμό.

To deal του PSA Group (Peugeot-Citroen-DS-Opel) με την FCA (Fiat-Chrysler Automobiles) δεν θα αργήσει να αποφέρει καρπούς και ένας από τους πρώτους, θα είναι το νέο Punto. Τα πραγματικά ενεργά μοντέλα στην γκάμα της Fiat σήμερα είναι η πολύ επιτυχημένη οικογένεια 500 και το Panda και για να επανέλθει δυναμικά και στις υπόλοιπες κατηγορίες, θα επιστρατεύσει ένα γνώριμο όνομα στα supermini. Το τελευταίο Punto έχει πάνω από ένα χρόνο που εγκατέλειψε την παραγωγή και... πολύ καλά έκανε, κρίνοντας ότι από το 2005 που παρουσιάστηκε (ως Grande Punto τότε) οι αλλαγές ήταν ελάχιστες και μόνον αισθητικής φύσεως, μαζί με μερικές προσθήκες στα μηχανικά μέρη.

Σύμφωνα με το Auto Express, με τη συμφωνία που θα γίνει μεταξύ FCA και PSA, η ιταλική μάρκα θα αποκτήσει πρόσβαση στην πλατφόρμα CMP, κάτι που από μόνο του είναι... μεγάλο πράγμα. Στη συγκεκριμένη πλατφόρμα βασίζεται το νέο Peugeot 208 και το Opel Corsa, δύο από τα πιο φρέσκα μοντέλα της κατηγορίας που αμέσως μας κέρδισαν. Αν η Fiat χτίσει το επόμενο Punto πάνω σε αυτή, η επιτυχία φαίνεται προδιαγεγραμμένη...

Tα πλάνα της Fiat συνεχίζονται

Εκτός από το νέο Punto η Fiat στοχεύει να ανανεώσει και το Tipo, το μικρομεσαίο μοντέλο της που διακρίνεται για τον value for money χαρακτήρα του και την πρακτικότητά του. Η νέα γενιά θα είναι σημαντικά αναβαθμισμένη όμως το σημαντικότερο είναι ότι θα αποκτήσει και μια πιο «περιπετειώδη» έκδοση που θα ονομάζεται Tipo Cross και θα καθίσει απέναντι στο Ford Focus Active και το νέο KIA XCeed.

Παράλληλα, ένα νέο SUV θα βασιστεί πάνω στο νέο Tipo, το οποίο θα μπει κατευθείαν στην πάρα πολύ ανταγωνιστική μεσαία κατηγορία. Θα βάλει δηλαδή στο στόχαστρο μοντέλα όπως το Nissan Qashqai, το Skoda Karoq και το Opel Grandland X. Η ίδια η Fiat είπε ότι το Tipo είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο όμως... δεν είναι SUV και αυτό τα λέει όλα. Σήμερα, η ζήτηση για τα μικρομεσαία οικογενειακά δεν αγγίζει στο ελάχιστο την αντίστοιχη για τα SUV αυτού του μεγέθους, οπότε για να γίνει ανταγωνιστική, η ιταλική μάρκα θα πρέπει να μπει σε όλες τις κατηγορίες-κλειδί.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!