Η Alfa Romeo ανανεώνει τις Giulia και Stelvio Quadrifoglio (pics & vid)

Πέτρος Σηφαλάκης
Η Alfa Romeo ανανεώνει τις Giulia και Stelvio Quadrifoglio (pics & vid)
Μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές θα δεχτούν οι εκδόσεις επιδόσεων της Alfa Romeo Giulia και Stelvio, κάνοντάς τις πιο επίκαιρες και σύγχρονες από πριν.

Οι δύο «κούκλες» της Alfa Romeo, η Giulia και η Stelvio είναι σίγουρο ότι δεν χρειάζονται καμία αλλαγή, ειδικότερα στις εκδόσεις QV. Ωστόσο η μάρκα αποφάσισε να τις επικαιροποιήσει με μια σειρά μικρών αναβαθμίσεων που θα τις κάνουν συνολικά καλύτερες. Έτσι, στο εσωτερικό πλέον συναντάμε σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8,8 ιντσών και νέα γραφικά, μια μεγαλύτερη οθόνη 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων, νέο επιλογέα ταχυτήτων, νέο τιμόνι, δυνατότητα επιλογής κόκκινων ή πράσινων ζωνών ασφαλείας (εκτός από μαύρο) και αναβαθμισμένο software για το σύστημα πολυμέσων που θα υποστηρίζει και διαδικτυακές αναβαθμίσεις.

Παράλληλα οι αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό μεγαλώνουν ενισχύοντας την πρακτικότητα και το κεντρικό υποβραχιόνιο είναι νέο. Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά για τις εκδόσεις QV, στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων θα βλέπουμε εντυπωσιακά γραφήματα σχετικά με τον κινητήρα και περισσότερες πληροφορίες για τη θερμοκρασία των υγρών, των διάφορων μηχανικών μερών και της τηλεμετρίας, σε περίπτωση που ο οδηγός θελήσει να βάλει το αυτοκίνητο στην πίστα. Κρατήστε ότι στην παλέτα των χρωμάτων για το αμάξωμα θα προστεθούν δύο νέα χρώματα, ένα κόκκινο και ένα πράσινο και στον κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού θα βρούμε νέα carbon διακοσμητικά για διάφορα σημεία. Η Stelvio αποκτά και νέες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, ενώ τόσο στο SUV, όσο και στη Giulia, τα καλύμματα των LED φωτιστικών σωμάτων γίνονται πιο σκούρα προσδίδοντας μια πιο εντυπωσιακή εμφάνιση.

Τα δύο μοντέλα της Alfa Romeo μπορεί να πρεσβεύουν τη σπορ, ανόθευτη οδήγηση, ωστόσο ενσωματώνουν και όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας. Διαθέτουν τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 και πολλά ηλεκτρονικά, όπως την προειδοποίηση για ύπαρξη αυτοκινήτου στη νεκρή γωνία των καθρεπτών, το ενεργό Cruise Control, την υποβοήθηση διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, την παρακολούθηση της προσοχής του οδηγού και το σύστημα αυτόνομης εκκίνησης-φρεναρίσματος του αυτοκινήτου σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης. Στους κινητήρες η ιταλική μάρκα έκρινε ότι δεν χρειάζονται αλλαγές -και πολύ καλά έκανε. Ο V6 βενζινοκινητήρας των 2.9 λίτρων με τα δύο τούρμπο συνεχίζει να αποδίδει 510 ίππους και 600 Nm ροπή στρέψης, συνδυάζεται με ένα οκτάρι αυτόματο σασμάν και προσφέρει εκπληκτικές επιδόσεις. Πλέον, στον προαιρετικό εξοπλισμό, βλέπουμε και ένα σύστημα εξάτμισης της Akrapovic (carbon-τιτανίου) για όποιον επιθυμεί ακόμη πιο έντονο, μπάσο ήχο και καλύτερες επιδόσεις.

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!