Πόσο κοστίζει στην Ευρώπη το Toyota Yaris των 261 ίππων;

Πόσο κοστίζει στην Ευρώπη το Toyota Yaris των 261 ίππων;
Το... θηριώδες Toyota GR Yaris με τον πανίσχυρο τρικύλινδρο κινητήρα, την τετρακίνηση και το αγωνιστικό DNA, σίγουρα δεν είναι φθηνό, με την τιμή του να το βάζει απέναντι σε πολύ μεγαλύτερα αυτοκίνητα.

Όλοι μείναμε... άναυδοι όταν είδαμε για πρώτη φορά τις φωτογραφίες του νέου GR Yaris. Η Toyota, το έκανε το θαύμα της! Έφτιαξε ένα τρίθυρο μικρό, με κλασικό «αλήτικο» χαρακτήρα και DNA που ξεπηδά απευθείας μέσα από το WRC. Ο Τόμι Μάκινεν και όλη η ομάδα της Gazoo Racing δεν άφησαν τίποτα στην τύχη τους. Ποιο είναι όμως το τίμημα για όλη αυτή την εξέλιξη και τη μοναδικότητα, στη supermini κατηγορία; Οι τιμές του, ανακοινώθηκαν σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες. Στη Γερμανία για παράδειγμα, στοιχίζει 33.200€ και για να μπούμε γρήγορα στο κλίμα της αγοράς, πρόκειται για μόλις 2.000€ λιγότερα σε σχέση με ένα Renault Megane RS των 280 ίππων, που θεωρητικά εντάσσεται στην επόμενη κατηγορία.

Για να έχουμε ακόμη ένα παράδειγμα, μιλάμε για 3.000€ λιγότερα από μια BMW Σειρά 3. Σίγουρα, τα τρία αυτά αυτοκίνητα δεν συγκρίνονται μεταξύ τους και ούτε έχουμε την πρόθεση να το κάνουμε, απλώς αναφέρονται για να δούμε σε τι τιμολογιακό επίπεδο κυμαίνεται το GR Yaris. Στην Αγγλία από την άλλη, το GR Yaris στην έκδοση Circuit Pack κοστίζει 49.660€ με τη σημερινή ισοτιμία! Θυμίζουμε ότι το Toyota GR Yaris εφοδιάζεται με έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων που αποδίδει 261 ίππους και 360 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο εξάρι σασμάν και ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα.

Η μεγάλη του διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό δεν είναι τόσο η δύναμη, όσο η μετάδοση. Το νέο GR Yaris χρησιμοποιεί σύστημα τετρακίνησης, για αυτό και η πλατφόρμα του είναι ένα υβρίδιο ανάμεσα σε αυτή του Yaris και σε αυτή της Corolla. Έχει ρυθμιζόμενα μπλοκέ διαφορικά, επιλέγεις πόση ροπή θες να καταλήγει στον εμπρός και πόση στον πίσω άξονα και γενικότερα, έχει περισσότερο τη φιλοσοφία ενός αγωνιστικού, παρά ενός μικρού hot hatch. Η κορυφαία έκδοση πάει πακέτο μαζί με ακόμη πιο «ψαγμένες» αναρτήσεις, από την ομάδα Gazoo Racing του Τόμι Μάκινεν, ενώ έχει και ελαστικά κορυφαίων επιδόσεων Michelin Pilot Sport 4S. Οι Ιάπωνες πάντως, σαν γνωστοί... μονοφαγάδες, κράτησαν την καλύτερη έκδοση για πάρτη τους. Στην εγχώρια αγορά, το GR Yaris θα διατίθεται με τον ίδιο κινητήρα τους 272 ίππους, μαζί με 370 Nm ροπής.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!