Ford Ranger Wildtrak: Η εξημέρωση ενός θηρίου 

Γιώργος Βαρίνος
Ford Ranger Wildtrak: Η εξημέρωση ενός θηρίου 
Το Ford Ranger Wildtrak με το νέο κινητήρα των 213 ίππων από τα 2.0 λίτρα και το αυτόματο δεκάρι σασμάν αποδεικνύει πως ακόμη και ένα χωμάτινο «αγρίμι» μπορεί να προσαρμοστεί στην καθημερινότητά μας.

Σε παγκόσμιο επίπεδο η Ford είναι ξακουστή για τα Pick-Up της, τα ανοικτά ημιφορτηγά που σπάνε ταμεία στις πωλήσεις και διατίθενται σε άπειρες εκδόσεις ισχύος, μεγέθους και... τιμής. Στην Ευρώπη το Ranger αποτελεί το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της κατηγορίας και μάλιστα, για πολλά συνεχόμενα χρόνια, στοιχείο που μόνο ασήμαντο δεν μπορείς να το πεις.
Πριν από δύο χρόνια λοιπόν, η Ford «επιβράβευσε» το ευρωπαϊκό κοινό για την προτίμησή του με τη διάθεση της κορυφαίας έκδοση Raptor, η οποία πρακτικά παίζει χωρίς ανταγωνισμό και μιλάμε για κάτι πολύ διαφορετικό από ένα... κοινό θνητό Pick-Up. Εδώ έχουμε τη δοκιμή ενός Wildtrak, οπότε θεωρητικά το να μιλάμε για το Raptor δεν είναι σχετικό, ωστόσο μη βιαστείτε να βγάλετε συμπέρασμα.

«Έκλεψε» δόξα από το Raptor
Βλέπετε, το Wlidtrak ανανεώθηκε. Εξωτερικά μπορεί να μη το δείχνει, πέρα από την επιγραφή "Bi-Turbo" κάτω από τους πλαϊνούς καθρέπτες, όμως το update που του έκανε η Ford θα το χαρακτηρίζαμε ως πάρα πολύ σημαντικό. Και αυτό γιατί κάτω από το καπό, πήραν θέση τα μηχανικά μέρη του Raptor. Πλέον δεν συναντάμε τον πεντακύλινδρο ντίζελ των 3.2 λίτρων, αλλά τον...

Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!