VW T-Cross 1.0 TSi: Σιγουριά και εύκολη ζωή

Γιώργος Βαρίνος
VW T-Cross 1.0 TSi: Σιγουριά και εύκολη ζωή
Το μικρότερο SUV στην γκάμα της VW δείχνει να έχει τη σωστή συνταγή για να επικρατήσει σε μιαν άκρως ανταγωνιστική κατηγορία.

Είναι παγιωμένο πλέον ότι η κατηγορία των B-SUV, των SUV δηλαδή που βασίζονται στο αντίστοιχο σουπερμίνι κάθε μάρκας, είναι μια από τις πιο δημοφιλείς – όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά πανευρωπαϊκά. Και είναι τόσο σκληρός ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους κατασκευαστές που κάθε νέο μοντέλο πρέπει να είναι πολύ καλά μελετημένο για να μπορέσει να επιβιώσει. Η Volkswagen δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτήν τη μάχη και παρότι μπήκε σχετικά αργά με το Τ-Cross, το εφοδίασε με όλα τα όπλα που χρειάζεται για να τα καταφέρει.
Το Τ-Cross βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0, όπως και το Polo, και συμπληρώνει τη σειρά των SUV του γκρουπ VW μαζί με τα Τ-Roc, Tiguan και Touareg. Μπορεί να βασίζεται στο Polo αλλά δεν το θυμίζει καθόλου οπτικά. Ακολουθεί το δικό του δρόμο σχεδιαστικά, με το πιο τετραγωνισμένο σχήμα του παραπέμπει περισσότερο στο «μεγάλο» Tiguan. Αυτό αποτελεί άμεση παραπομπή στην πρακτικότητα, χωρίς να χάνεται η φρεσκάδα, καθώς το κοινό στο οποίο απευθύνεται είναι πιο νεανικό. Εδώ εντοπίζεται η πρώτη μεγάλη επιτυχία των σχεδιαστών της VW: ένα συντηρητικό κατά βάση σχέδιο και το έκαναν να δείχνει μοντέρνο και σύγχρονο.
Από όποια πλευρά κι αν το κοιτάξεις δεν εντυπωσιάζει αλλά σίγουρα δεν δυσαρεστεί και ξέρεις ότι ακόμα και ύστερα από χρόνια θα είναι ακόμα «εκεί». Με μήκος 4,108 μέτρα, πλάτος 1,76 μ. και ύψος 1,584 μ. ταιριάζει απόλυτα στην κατηγορία του. Το ύψος των 18 εκατ. από το έδαφος δίνει τον απαραίτητο SUV χαρακτήρα, μαζί με τους μεγάλους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες και τις ράγες οροφής.
Η πρακτικότητα είναι πρωταγωνιστής και στο εσωτερικό του T-Cross. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο (2,551 μ.) αλλά κυρίως η υψηλότερη τοποθέτηση των καθισμάτων, σε σχέση με το Polo, δίνουν έναν αέρα ευρυχωρίας για όλους τους επιβάτες. Τέσσερις ενήλικες θα μετακινηθούν με όλες τις ανέσεις ανεξάρτητα από το ύψος τους και μόνο ο πέμπτος θα χρειαστεί να κάνει παραχωρήσεις λόγω του τούνελ μετάδοσης. Το μοναδικό που μπορεί να τους «ενοχλήσει» είναι η απουσία χειρολαβών από την οροφή.
Το πίσω κάθισμα μάλιστα μπορεί να μετακινηθεί κατά 14 εκατοστά. Έτσι ο χώρος αποσκευών μπορεί να φτάσει στα 417 λίτρα (από 347, όταν το κάθισμα είναι τραβηγμένο πίσω). Έχει επίσης μεταβλητό πάτωμα, που στην πάνω θέση εξαφανίζει το κατώφλι φόρτωσης και στην κάτω θέση αυξάνει ακόμα περισσότερο το χώρο. Υπάρχουν επίσης αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα και τέσσερις θύρες USB για να είναι όλοι ικανοποιημένοι.
Η ευρυχωρία του εσωτερικού συνδυάζεται με την καλή εργονομία που ξέρουμε από τα μοντέλα της VW. Ο οδηγός βρίσκει αμέσως τη θέση οδήγησης που τον βολεύει και όλα τα χειριστήρια και οι διακόπτες βρίσκονται εκεί που πρέπει. Η εμφάνιση του εσωτερικού επίσης αποφεύγει τον εντυπωσιασμό, ποντάροντας στην ορθολογική και πρακτική σχεδίαση. Στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζει η οθόνη αφής των 8” ενώ υπάρχει η δυνατότητα για...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!