Renault Megane RS 280 EDC: Game mode on

Γιώργος Βαρίνος
Renault Megane RS 280 EDC: Game mode on
Το Renault Megane R.S. είναι από τα αυτοκίνητα που πρέπει να περιλαμβάνονται στη συνταγογράφηση των ψυχιάτρων για την καταπολέμηση της κατάθλιψης.

Για τους σκληροπυρηνικούς της οδήγησης η πίσω κίνηση παραμένει ακόμα και σήμερα το ιερό δισκοπότηρο. Το οποίο ωστόσο, με δεδομένο ότι ακόμα και οι παραδοσιακές δυνάμεις της διάταξης κινητήρας εμπρός – κίνηση πίσω σταμάτησαν την εξέλιξη προσιτών προτάσεων, γίνεται ολοένα πιο ακριβό και σπάνιο.
Ως αντίδοτο στη ένδεια της πίσω κίνησης, τα hot hatches έχουν πάντα περίοπτη θέση στην καρδιά των petrolhead. Διότι αντίθετα με τα μικρότερα αδέλφια τους στα οποία βασίζονται και τα οποία προσφέρουν ουδετερότητα με τα καντάρια ή υποστροφή με το τσουβάλι, οι γρήγορες εναλλακτικές τους έχουν μια πιο ευέλικτη οδική συμπεριφορά, που δίνει στον οδηγό την πρωτοβουλία των αντιδράσεων.
Η εξέλιξη ωστόσο στην κατεύθυνση της μέγιστης ασφάλειας, προσγείωσε ακόμα και τα γρήγορα πεντάθυρα σε πιο ήπιες αντιδράσεις στο όριο -για να μην μιλήσουμε για τις περιπτώσεις αυτές όπου το ESP παραμένει άγρυπνος φρουρός χωρίς δυνατότητα απενεργοποίησης.
Ευτυχώς στη Renault Sport φαίνεται πως υπάρχουν ακόμα κάποια «δεινόσαυροι», που αντιλαμβάνονται την οδήγηση διαφορετικά από το δόγμα της ταχύτερης κάλυψης απόστασης από ένα σημείο Α σε ένα Β. Και επιμένουν να προσθέτουν σε αυτή συστατικά όπως της απόλαυσης και της δυνατότητας προσαρμογής στις ικανότητες και στα ζητούμενα του οδηγού.
Απόσταγμα της παραπάνω διαφορετικής φιλοσοφίας αποτελεί το Renault Megane R.S. 280 EDC. Ακόμα και οπτικά, το αυτοκίνητο δείχνει τον εναλλακτικό του χαρακτήρα, προάγοντας τα αισθητικά στοιχεία που το κατατάσσουν σε μια πολύ ολιγομελή κατηγορία, αυτή των race replicas. Το ούτως ή άλλως πολύ φαρδύ αμάξωμα των απλών Megane έχει δεχτεί τα στεροειδή των 6,0 και 4,5 εκατοστών της αύξησης των μετατροχίων, που μαζί με τους τονισμένους θόλους των τροχών 18 και προαιρετικά 19 ιντσών και τη μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, συνθέτουν ένα πολλά υποσχόμενο αποτέλεσμα.
Ο πίσω διαχύτης, η κεντρική απόληξη της εξάτμισης, και φυσικά οι μεγαλύτεροι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, δημιουργούν ένα οπτικό αποτέλεσμα «οδηγικού όπλου», χωρίς να εξοκείλει προς την αισθητική πρόκληση ή υπερβολή. Ταυτόχρονα, το σύνολο δίνει την εικόνα της στιβαρότητας και της συμπαγούς κατασκευής...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!