Η Cadillac φροντίζει για τον αυτόματο πιλότο και τον οδηγό (vid)

Gazzetta team
Η Cadillac φροντίζει για τον αυτόματο πιλότο και τον οδηγό (vid)
Το σεντάν CT6 της Cadillac δεν είναι απλά ένα αυτόματα κινούμενο αυτοκίνητο, αλλά φροντίζει και για τον οδηγό, ώστε να τον προειδοποιήσει πότε πρέπει να πάρει ξανά τον έλεγχο.

Η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στον κόσμο της αυτοκίνησης και σιγά-σιγά οι εταιρείες έχουν στο μυαλό τους τα αυτόνομα κινούμενα οχήματα. Ήδη η Tesla έχει κάνει την αρχή, όμως έχουν αναφερθεί και ατυχήματα λόγω αυτόματου πιλότου, καθώς υπάρχουν στιγμές που ο οδηγός πρέπει να έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Γι' αυτό, η Cadillac πήγε στο επόμενο επιπεδο, ώστε να αποφύγει ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Ο λόγος για το σεντάν CT6, το οποίο διαθέτει το σύστημα Super Cruise. Αυτό χρησιμοποιεί κάμερες και ραντάρ για να δει τις λωρίδες στον δρόμο και να ανιχνεύσει άλλα αυτοκίνητα, ενώ ξεχωρίζει στη διεπαφή ανθρώπινων μηχανών.

Ωστόσο, πέρα από την οδήγηση για λογαριασμό σου, ξεκαθαρίζει και προειδοποεί τον οδηγό πότε πρέπει να πάρει τον έλεγχο ή ακόμα και να δώσει προσοχή. Κάτι που επιτυγχάνεται μέσω ενός τιμονιού ευαίσθητης αφής και μιας υπέρυθρης κάμερας, η οποία έχει τοποθετηθεί στην κορυφή του τιμονιού.

Μάλιστα, αν παρατηρήσει ότι δεν προσέχεις, κοιτάς δεξιά ή αριστερα ή το κινητό σου, θα σου πει «γεια, τώρα είναι η ώρα για σένα να κοιτάξεις ξανά τον δρόμο»! Ακόμη κι αν υπάρξει κάποια δυσλειτουργία και σβήσουν όλοι οι αισθητήρες, ή μπροστά σου έχει τρελή κίνηση, θέλει να σιγουρέψει ότι είσαι έτοιμος να πάρεις πίσω τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Από εκεί και πέρα, το CT6 θα οδηγήσει για λογαριασμό σου στους αυτοκινητόδρομους, που χωρίζονται με μπαριέρες, και όχι μέσα στην πόλη. Αυτό σημαίνει ότι η Cadillac έχει λεπτομερώς στους χάρτες της σημεία, που δε συμπεριλαμβάνουν διασταυρώσεις, σήματα STOP, πεζούς ή ποδηλάτες.

Βέβαια, ακόμα το εν λόγω μοντέλο είναι τεχνικά πρωτότυπο, με τους μηχανικούς να θέλουν να διορθώσουν τα σφάλματα και να κάνουν τις τελευταίες διαμετρήσεις τους επόμενους μήνες, ώστε να κάνουν την οδήγηση πιο ομαλή, ενώ το σκεπτικό είναι να διατηρηθεί απλή αυτή η ειδική περίπτωση χρήσης της αυτονομίας και στην πορεία να επεκταθεί, με δεδομένο ότι η τεχνολογία εξελίσσεται.

Τέλος, να σημειωθεί ότι η Cadillac ξόδεψε πολλά χρόνια έρευνας για να βρει πώς θα σχεδιάσει ένα τέτοιο σύστημα, ενώ αναμένεται στις αντιπροσωπείες μέχρι το τέλος του 2017.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!