Φταίει ο Ιανόνε για το «χάλι» της Suzuki;

Πέτρος Πιτσίνης
Φταίει ο Ιανόνε για το «χάλι» της Suzuki;
Είναι ο τρόπος που οδηγεί ο Ιταλός αναβάτης υπεύθυνος για τα κακά αποτελέσματα της φετινής χρονιάς, ή μήπως δεν εξελίχτηκε όσο έπρεπε η μοτοσικλέτα;

Το πρωτάθλημα του 2017 στο MotoGP είναι γεμάτο εκπλήξεις, θετικές και αρνητικές. Από τις δεύτερες, η πιο χαρακτηριστική είναι αυτή της Suzuki, η οποία μετά από 9 αγώνες και με το πρωτάθλημα στη μέση, να βρίσκεται μόλις λίγο πάνω από την Aprilia σε βαθμούς και του αναβάτες της στην 16η (Ιανόνε) και στην 22η (Ρινς) θέση.

Για να γίνουν οι σχετικές συγκρίσεις ο Βινιάλες, που πέρυσι οδηγούσε για τη Suzuki, ήταν πέμπτος την ίδια περίοδο, ενώ τερμάτισε το πρωτάθλημα του 2016 στην 4η θέση. Φυσικά ο Ισπανός είχε εξελίξει τη μοτοσικλέτα ακριβώς στο στιλ οδήγησής του και, όντας ταυτόχρονα ένας από τους καλύτερους αναβάτες του grid, έφερνε αποτελέσματα.

Ο Ιανόνε αντίθετα, είχε προσαρμόσει το στιλ της οδήγησής του στις Ducati, για την ομάδα της οποίας οδηγούσε τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια και το πέρασμα στη Suzuki αποδείχτηκε περισσότερο πολύπλοκο από ότι φαινόταν. Ήδη ο Ιταλός έχει δεχτεί «πλάγιες» επιπλήξεις από τον πρεσβευτή της Suzuki και πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή Κέβιν Σβάντζ, ενώ πρόσφατα πήρε θέση και ο Βρετανός Κράτσλοου, που είχε συνεργαστεί με τον Ιανόνε το 2014, όταν ήταν στην Pramac.

Ο Βρετανός εξήγησε ότι τότε ο Ιανόνε ήταν ο καλύτερος οδηγός της Ducati και μπορούσε να κάνει, όπως χαρακτηριστικά ανάφερε «φανταστικά πράγματα». Σήμερα όμως «μάλλον δεν νοιάζεται», ενώ, πάντα σύμφωνα με τον πρώην συναθλητή του, «χαραμίζει το ταλέντο του».

Γεγονός είναι ότι αν μια ομάδα σαν τη Suzuki δεν έχει έναν οδηγό να ηγηθεί και να καθορίσει το σωστό μονοπάτι στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας, τότε δημιουργείται ένα φαύλος κύκλος. Όπως οι περισσότεροι αφήνουν να εννοηθεί, ο Ιανόνε παρότι έχει την ικανότητα, δεν έχει πλέον το κίνητρο να παλέψει.

Με αυτό το δεδομένο, η εξέλιξη της Suzuki παρουσιάζει έλλειμμα, το οποίο επιστρέφει στον Ιανόνε που τον καθιστά ακόμα περισσότερο απογοητευμένο και ο κύκλος δεν κλείνει ποτέ. Είναι κρίμα πάντως η επάνοδος της Suzuki στο MotoGP να συνοδεύεται από τόσο κακά αποτελέσματα, τη στιγμή που, ειδικά το 2016, είχε δείξει τέτοια δυναμική, η οποία θα μπορούσε να απειλήσει και το τρίο των πρωταγωνιστών.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!