Άντριους στο GWomen: «Περήφανη που είμαι μέλος του Ολυμπιακού, ίσως χρειαστεί να μάθω κάποια συνθήματα»
Για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, αλλά και για το πόσο περήφανη νιώθει που είναι μέλος του Ολυμπιακού τόνισε η Άμπι Άντριους στο GWomen, δίνοντας έμφαση στην ομαδικότητα που επέδειξαν οι «ερυθρόλευκες» στις δύσκολες στιγμές του καθοριστικού ματς.