dfigy

Οι γυναίκες εγγράφονται σε εφαρμογές αθλητικών στοιχημάτων για κινητά με ταχύτερο ρυθμό από τους άνδρες

Περισσότερες από 4,6 εκατομμύρια γυναίκες έχουν γραφτεί ή χρησιμοποιούν εφαρμογές αθλητικών στοιχημάτων στην Αμερική. O ρυθμός αύξησης των γυναικών - χρηστών είναι σχεδόν 63% μεγαλύτερος από αυτόν των ανδρών.

Η Κάρα Ένταλ, 28 ετών από το Μανχάταν, εργάζεται στη βιομηχανία της τεχνολογίας. Άρχισε να ποντάρει σε αθλητικά events το πρώτο Σαββατοκύριακο που η Νέα Υόρκη επέτρεψε μέσω κινητών το στοίχημα.

«Πάντα μου άρεσε να παρακολουθώ τα σπορ. Να βλέπω γενικά αθλήματα», τονίζει η ίδια. «Το αγόρι μου ασχολείται με τον αθλητισμό, οπότε όταν όλο αυτό έγινε νόμιμο, σκέφτηκα μέσα μου: 'Βλέπω αυτούς τους αγώνες έτσι και αλλιώς. Μπορώ κάλλιστα να ποντάρω μερικά δολάρια εδώ και εκεί. Σαν μία επένδυση».

Έχοντας περάσει από το Πανεπιστήμιο του Όστιν στο Τέξας ως cheerleader, η Ένταλ ποντάρει κυρίως σε αγώνες κολεγιακού ποδοσφαίρου. Η ίδια είναι οπαδός των «Longhorns» και ο σύντροφός της λατρεύει το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν. Στη διάρκεια του Εθνικού Πρωταθλήματος Κολλεγίων παρακολουθούσε το Πανεπιστήμιο της Τζόρτζια με την Αλαμπάμα. Το έβλεπε με φίλους της και τους έκανε όλους να γραφτούν σε μία εφαρμογή παιχνιδιών με έναν κωδικό της. Για κάθε νέο μέλος έπαιρνε 50 δολάρια και σύντομα θα συγκέντρωνε 300 δολάρια. Τώρα, η Ένταλ και οι φίλοι της ποντάρουν τακτικά σε αρκετά σπορ.

«Κάθε φορά που υπάρχει ένα μεγάλο παιχνίδι που θα παρακολουθήσουμε όλοι μαζί, δίνουμε κάποια χρήματα για τη διασκέδασή μας», εξηγεί. «Αν βάζεις 5 δολάρια εδώ και εκεί και τα βάλεις κάτω θα ξοδέψεις περισσότερα για μια μπύρα από αυτό που κάνουμε εμείς», συμπληρώνει. Στη διάρκεια του φετινού March Madness (NCAA), η Ένταλ και οι φίλες της διοργάνωσαν ένα «bracket pool». Ο χαμένος θα έπρεπε να ντυθεί σαν τον Σπάιντερμαν και να πάει σε ένα μπαρ ένα Σάββατο βράδυ. Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν ξεπερνά τα όριά της.

«Δεν θα με έβλεπες ποτέ να βάζω 100 δολάρια σε ένα παιχνίδι. Κάνω μετρημένα πράγματα», τονίζει η Ένταλ.
Γυναίκες όπως η Ένταλ, είναι ένα κομμάτι μίας τάσης που αναπτύσσεται με μεγάλη ταχύτητα. Περισσότερες από 4,6 εκατομμύρια γυναίκες έχουν γραφτεί ή χρησιμοποιούν εφαρμογές αθλητικών στοιχημάτων στις Η.Π.Α.. Μία αύξηση της τάξεως του 115% των γυναικών σε σύγκριση με το 2020, σύμφωνα με έκθεση της Global Wireless Solutions. Ο αριθμός των ανδρών στις εφαρμογές αθλητικών στοιχημάτων εξακολουθεί να υπερβαίνει τον αριθμό των γυναικών κατά 250%. Όμως ο ρυθμός αύξησης των γυναικών - χρηστών είναι σχεδόν διπλάσιος από αυτόν των ανδρών (63%). Η GWS διαπίστωσε ότι η FanDuel προσέλκυσε περίπου 1,7 εκατομμύρια γυναίκες πέρυσι.

Περισσότερες από οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή στοιχήματος. Οι DraftKings είχαν έναν αριθμό 900.000 γυναικών.
Το 2019, η αμερικανική Ένωση Τυχερών Παιγνίων διαπίστωσε ότι ένα ποσοστό στο 31% των βασικών πελατών αθλητικών στοιχημάτων είναι γυναίκες. Μία άλλη μελέτη ανέφερε πως οι γυναίκες αποτελούν το 47% των οπαδών των σπορ. Όσοι θεωρούν τους εαυτούς τους οπαδούς ή φιλάθλους έχουν περισσότερες από διπλάσιες πιθανότητες να στοιχηματίσουν στα αθλήματα. Κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει μια πελατειακή βάση γυναικών. Μία βάση από την οποία είναι πιθανό να βγουν μελλοντικές παίκτριες.

Το κλειδί για την επέκταση της βιομηχανίας αθλητικών στοιχημάτων

Η διευθύνουσα σύμβουλος της FanDuel, Έιμι Χάου, μιλώντας στο Yahoo Finance επισήμανε πως στην εταιρεία της βλέπουν μια «τεράστια ευκαιρία σε αυτό το σκέλος» και ότι η εταιρεία προσπαθεί ενεργά να προσελκύσει τις γυναίκες.

Ο Μπρένταν Μπούσμαν, ο διευθύνων εταίρος / συνεργάτης της B Global, μιας εταιρείας συμβούλων που επικεντρώνεται στα τυχερά παιχνίδια και θέματα φιλοξενίας, πως κανείς δεν πρέπει να εκπλαγεί από την αύξηση του αριθμού των γυναικών που στοιχηματίζουν σε αθλήματα. «Πάντα υπάρχει μία αναζήτηση για νέους παίκτες», είπε ο Μπούσμαν για να συνεχίσει: «Γνωρίζουμε ότι οι γυναίκες παρακολουθούν ποδόσφαιρο, μπάσκετ και όχι μόνο. Η νομιμοποίηση του αθλητικού στοιχήματος έχει βοηθήσει να επεκταθεί αυτή η μορφή ψυχαγωγίας στις γυναίκες». Τώρα που τα αθλητικά στοιχήματα είναι νόμιμα σε περισσότερες από 30 πολιτείες ο Μπούσμαν εξηγεί πως εταιρείες αθλητικών στοιχημάτων εξελίσσουν τη διαφημιστική τους στρατηγική σε επίπεδο εθνικής εμβέλειας. Με στόχο να διευρύνουν την πελατειακή τους βάση. Η προσέγγιση των γυναικών είναι ένα μεγάλο μέρος αυτής της στρατηγικής. «Σε αυτό το σημείο όλα έχουν να κάνουν με την αγορά και τη δυναμική που θέλει ο καθένας», υπογραμμίζει ακόμα. Η Κέλι Στιούαρτ, αντιπρόεδρος και συνιδιοκτήτρια της WagerTalk, που συνδέεται με αθλητικές ειδήσεις, ειδήσεις για το στοίχημα και περιεχόμενο, θεωρεί πως οι γυναίκες είναι το κλειδί για την επέκταση της βιομηχανίας αθλητικών στοιχημάτων, η οποία είχε έσοδα 4,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων από 57,2 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι.

Το στοιχείο που ώθησε περισσότερες γυναίκες στο να εμπλακούν με το ποντάρισμα σε αθλήματα είναι ο τρόπος με τον οποίο η βιομηχανία εξελίχθηκε από τα προσωπικά στοιχήματα σε εφαρμογές για κινητά. «Είναι λιγότερο εκφοβιστικό επειδή έχεις μια συσκευή στο χέρι σου και αν έχεις μια ερώτηση, δεν χρειάζεται να ρωτήσεις το άτομο στα δεξιά σου», διευκρινίζει η Στιούαρτ. Σε άλλη περίπτωση θα πρέπει να βρει η χρήστρια τα στοιχεία στη Google.

Μεγαλωμένη στο Μανχάταν του Κάνσας, η θεία της Στιούαρτ την πήγαινε σε αγώνες ποδοσφαίρου του Κάνσας και της εξηγούσε τα πάντα. Ο πατέρας της, της είχε δώσει συμβουλές για το πρώτο της αθλητικό στοίχημα. Άρχισε να φτιάχνει το όνομά της στοιχηματίζοντας με επιτυχία σε αουτσάιντερ στο κολεγιακό ποδόσφαιρο. Τον Σεπτέμβριο του 2011, ζούσε στο Λας Βέγκας και πόνταρε 100 δολάρια στο ότι το Ρούτγκερς θα νικούσε το Αρκάνσας. Επίσης πως το Όρεγκον Στέιτ θα νικούσε το UCLA και το Κάνσας Στέιτ την Οκλαχόμα. Μετά έκανε νέο ποντάρισμα με 100 δολάρια για κάθε ματς και πήρε τελικώς 8.500 δολάρια.

«Άλλαξε ολόκληρη τη ζωή μου», τονίζει η Στιούαρτ, εξηγώντας πώς αυτό το στοίχημα τη βοήθησε να αφήσει μια δουλειά σε νυχτερινό κέντρο και να γίνει προσωπικότητα χειρίστρια σε αθλητικά Μέσα Ενημέρωσης. Στο WagerTalk, το 18% των επισκεπτών είναι γυναίκες, κάτι που συνιστά το 11% των εσόδων της εταιρείας για το τρέχον έτος και μέχρι σήμερα. Κατά το ίδιο χρονικό διάστημα το 2019, το 9% των επισκεπτών του ιστότοπου ήταν γυναίκες και μόνο το 2% των εσόδων προήλθε από αυτές. Η Στιούαρτ διατυπώνει το σχόλιο πως την τελευταία δεκαετία έγινε μάρτυρας μιας τεράστιας αλλαγής.

Όχι μόνο περισσότερες γυναίκες παίζουν και ποντάρουν σε περισσότερα αθλήματα αλλά είναι επίσης πιο φανατικές οπαδοί και λάτρεις των σπορ. Η νομιμοποίηση έχει δημιουργήσει περισσότερες παίκτριες. Το κλειδί για να έρθουν περισσότερες γυναίκες πιο κοντά στο ποντάρισμα στα αθλήματα είναι η εκπαίδευση / επιμόρφωση. Ένας από τους φίλους του Στιούαρτ, πρώην παίκτης του NFL, της ανέφερε μια ιστορία για το πώς έβλεπε έναν αγώνα και η κόρη του έκανε συνέχεια ερωτήσεις και έτσι εκείνος εκνευρίστηκε. Ήθελε να βλέπει τον αγώνα αυτόν με ησυχία. «Αυτό είναι το πρώτο σου λάθος», του ανέφερε. «Πρέπει να απαντήσεις στις ερωτήσεις της. Εάν θέλετε οι κόρες σας να ασχολούνται παραπάνω με τον αθλητισμό τότε να τις διδάξετε. Να της μαθαίνετε πράγματα», αναφέρει ακόμα.

Πηγή: Forbes

Ακολούθησε το GWomen στο instagram

Στείλε μας νέα, ιδέες, προτάσεις, απορίες για τον γυναικείο αθλητισμό στο [email protected]