Formula E: Ιστορικό 1-2 της Jaguar στη συγκλονιστική μάχη του Βερολίνου (vid)

Πάνος Σεϊτανίδης
Formula E: Ιστορικό 1-2 της Jaguar στη συγκλονιστική μάχη του Βερολίνου (vid)
Το παλιό αεροδρόμιο της γερμανικής πόλης φιλοξένησε ένα ePrix με ρεκόρ προσπεράσεων και αλλαγών στην πρωτοπορία!

Όσοι βρέθηκαν στις κατάμεστες κερκίδες του παλιού αεροδρομίου του Τέμπελχοφ αλλά και οι δημοσιογράφοι ανάμεσα στους οποίους ήταν και ο Κώστας Παστρίμας του gMotion by Gazzetta, είδαν να γράφεται ιστορία.

Το έβδομο φετινό ePrix για τη Formula E που ήταν και το πρώτο εκ των δύο αυτού του Σαββατοκύριακου στο Βερολίνο, είχε μία σειρά γεγονότων που δεν είχαμε δει ξανά στην ιστορία του θεσμού.

Για πρώτη φορά η Jaguar έκανε το 1-2, με νικητή τον Μιτς Έβανς και τον Σαμ Μπερντ να τον πλαισιώνει. Σε έναν αγώνα όπου είδαμε συνολικά 190 (!) προσπεράσεις και 53 αλλαγές στην πρωτοπορία, με οκτώ οδηγούς να περνούν από την κορυφή της κατάταξης! Κι όχι, δεν υπάρχουν τυπογραφικά λάθη στους παραπάνω αριθμούς.

Προσθέστε και το παρθενικό βάθρο της Maserati στη Formula E, διά χειρός Μαξιμίλιαν Γκίνθερ, που ήταν και το πρώτο της σε αγώνες μονοθεσίων μετά από περισσότερα από 60 χρόνια!

Όλα αυτά σε έναν αγώνα 43 γύρων που αποτέλεσε το ευρωπαϊκό ντεμπούτο της Gen3, της νέας δηλαδή γενιάς μονοθεσίων.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Ο Σεμπαστιέν Μπουέμι της Envision Racing είχε την pole position, όμως όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ήταν ο Νταν Τίκτουμ της NIO 333 Racing που είχε την καλύτερη αντίδραση και πήρε τα ηνία στην πρώτη στροφή.

Όμως δεν έμεινε για πολύ εκεί, καθώς άρχισε αυτή η τρελού ρυθμού εναλλαγή πρωτοπόρων, στην οποία έπαιξαν το ρόλο τους και δυο περίοδοι αυτοκινήτου ασφαλείας, η δεύτερη μετά από σύγκρουση του Τίκτουμ με την DS Penske του Στόφελ Φαντούρν.

Φτάνοντας στα τελικά στάδια του αγώνα, ήταν ο Μπουέμι αυτός που είχε τοποθετήσει ξανά το όνομά του στην κορυφή της κατάταξης, με τις Jaguar να τον καταδιώκουν. Όμως αυτός που έκλεψε την παράσταση ήταν ο τρίτος σε εκείνο το σημείο Έβανς.

Πρώτα πέρασε τον teammate του, Μπερντ, κι έπειτα στη στροφή 1 κατάφερε να χωθεί και μπροστά από τον Ελβετό, ενώ ο αγώνας είχε μπει στη φάση των επιπρόσθετων τριών γύρων. Ένα πέρασμα μετά οι Ιαγουάροι βρέθηκαν στο 1-2, με τον Γκίνθερ να «κλέβει» στην τελευταία στροφή το χαμηλότερο σκαλί του βάθρου.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Η κατάταξη του 7ου ePrix του 2023

Στη βαθμολογία των οδηγών δεν άλλαξαν πολλά. Εξακολουθεί να προηγείται ο Πασκάλ Βερλάιν της Porsche, που είχε έναν αγώνα με διακυμάνσεις, που τον βρήκε τελικά έκτο, μία θέση πίσω από τον Νικ Κάσιντι της Envision που τον ακολουθεί στη βαθμολογία.

Έβδομος ήταν ξανά ο Ζαν Ερίκ Βερν, πλασάρισμα που τον διατήρησε στην τρίτη θέση της βαθμολογίας.

Η βαθμολογία των οδηγών:

Η βαθμολογία οδηγών μετά το 7ο ePrix του 2023

Στους κατασκευαστές η Porsche παραμένει στην κορυφή αλλά μετά το 1-2 στο Βερολίνο, η Jaguar πλησιάζει επικίνδυνα.

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

Η βαθμολογία κατασκευαστών μετά το 7ο ePrix του 2023

Η δράση συνεχίζεται σήμερα στο Βερολίνο, με τη βροχή να αλλάζει τα δεδομένα στον όγδοο γύρο της σεζόν.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!