Ducati Streetfighter V4 2022: Νέα εποχή Fight Formula (vid)

Κώστας Παστρίμας
Ducati Streetfighter V4 2022: Νέα εποχή Fight Formula (vid)
H Ducati παρουσίασε το καινούριο hypernaked μοντέλο της το οποίο έρχεται πλέον μια ανάσα από την Panigale V4.

Στο 5ο επεισόδιο της διαδικτυακής σειράς Ducati World Premiere, η Ducati παρουσίασε τη νέα γκάμα Streetfighter V4. Η οικογένεια των κορυφαίων γυμνών μοντέλων της ιταλικής μάρκας επεκτείνεται με τρεις εκδόσεις για το 2023 οι οποίες είναι η στάνταρ V4, η V4 S και η περιορισμένης παραγωγής V4 SP2. Η Ducati παράλληλα θέλησε να δώσει ονομασία στη συγκεκριμένη γκάμα της ονομάζοντας την οικογένεια Fight Formula η οποία έχει ως βάση την Panigale V4 χωρίς φέρινγκ και με ψηλό τιμόνι για δυναμική οδήγηση σε όλες τις συνθήκες.

Πολλά πράγματα παρέμειναν στη θέση τους στην Streetfighter V4 του 2023 όπως ο κινητήρας V4 1.103 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 208 ίππους και το πλαίσιο που προέρχεται από την Panigale V4. Εκεί που είχαμε διαφορετική προσέγγιση είναι στην εργονομία καθώς η νέα μοτοσικλέτα χρησιμοποιεί ένα νέο ρεζερβουάρ το οποίο προέρχεται από την Panigale. Το σχήμα του βοηθάει στην καλύτερη στήριξη του αναβάτη, ενώ η χωρητικότητά του έχει αυξηθεί στα 17 λίτρα. Το πίσω μέρος επίσης έχει επανασχεδιαστεί με νέα σέλα συνεπιβάτη, ενώ τα αεροδυναμικά φτερά έχουν μείνει αυτούσια από το προηγούμενο μοντέλο.Ducati

Στα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης η Ducati έχει προσθέσει την επιλογή Track Evo την οποία συναντήσαμε πρώτη φορά στην Panigale V4 R. Παράλληλα, έχει προστεθεί το σύστημα Engine Brake Control EVO 2 που εγγυάται καλύτερη σταθερότητα και κατευθυντικότητα στα φρεναρίσματα κατά την είσοδο στις στροφές προσφέροντας μεγαλύτερη ακρίβεια κινήσεων και καλύτερο έλεγχο στον αναβάτη. Το quickshifter στο κιβώτιο ταχυτήτων είναι και αυτό αναβαθμισμένο και πλέον οι αλλαγές μπορούν να γίνουν ανεξάρτητα με τη θέση του γκαζιού.

Ducati

Όσον αφορά την Streetfighter V4 S, η Ducati έχει τοποθετήσει τη νέα γενιά αναρτήσεων της Ohlins. Το σύστημα είναι ημιενεργητικό με λογισμικό Smart EC 2.0 και ο αναβάτης μπορεί εύκολα να ρυθμίσει το εμπρός πιρούνι των 43mm και το πίσω αμορτισέρ με ηλεκτρονικό τρόπο. Οι ζάντες στην έκδοση S είναι της Marchesini από αλουμίνιο και το ψαλίδι είναι κατά 4mm ψηλότερα τοποθετημένο βελτιώνοντας την ακρίβεια και την ικανότητα διατήρησης της τροχιάς κατά την έξοδο από στροφές και σε όλες τις καταστάσεις επιτάχυνσης. Το βάρος της Streetfighter V4 S 2022 μαζί με τα υγρά είναι στα 197,5 κιλά.

Ducati

Για εκείνους τώρα που θέλουν κάτι πολύ ιδιαίτερα η Ducati βγάζει σε περιορισμένο αριθμό την έκδοση SP2 της Streetfighter V4. Η SP2 είναι εξοπλισμένη με πεντάκτινες διαιρούμενες ζάντες από ανθρακόνημα, οι οποίες είναι 1,4 κιλά ελαφρύτερες. Χάρη σε αυτές μειώνεται η ροπή αδράνειας κατά 26% μπροστά και κατά 46% πίσω, καθιστώντας τη μοτοσικλέτα πολύ πιο ευκίνητη και ελαφρύτερη. Οι μπροστινές δαγκάνες φρένων Brembo Stylema R εγγυώνται υψηλή ισχύς πέδησης, ενώ είναι εφοδιασμένη με τον ξηρό συμπλέκτη STM-EVO SBK. Η Ducati έχει εξελίξει μαζί με την Akrapovic και ένα σύστημα εξάτμισης το οποίο μειώνει το βάρος κατά 5 κιλά και ανεβάζει την ισχύ στους 220 ίππους!

Το 5ο επεισόδιο της σειράς Ducati World Premiere.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!