Euro NCAP: Και άλλο πεντάστερο αυτοκίνητο από την Κίνα στην Ευρώπη (vid)

Κώστας Μπιτσικώκος
Euro NCAP: Και άλλο πεντάστερο αυτοκίνητο από την Κίνα στην Ευρώπη (vid)
Τα αποτελέσματα από τις δοκιμές ασφάλειας για 10 νέα αυτοκίνητα, ανακοίνωσε o ανεξάρτητος οργανισμός.

Τα υψηλά επίπεδα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας που προσφέρει η πλειοψηφία των σύγχρονων αυτοκινήτων, επιβεβαιώθηκαν για μία ακόμα φορά. Ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για 10 νέα μοντέλα, εκ των οποίων τα 8 απέσπασαν την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ανάμεσά τους βρίσκεται ένα κινέζικο, το SUV ATTO 3 της BYD. Η συγκεκριμένη μάρκα παρουσίασε πρόσφατα τα πρώτα της επαγγελματικά οχήματα που είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά. Αναμενόμενη ήταν η εξαιρετική επίδοση της σεντάν Mercedes-EQE, η οποία έλαβε επιπλέον πολύ καλή βαθμολογία για το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο.

«Μπορεί η πλήρως αυτόνομη οδήγηση να απέχει ακόμα, όμως το δρόμο… στρώνουν συστήματα υψηλής τεχνολογίας, όπως αυτό της Mercedes-Benz», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του Euro NCAP, Μίχιελ φαν Ράτινγκεν.

Άριστα (5 στα 5) πήραν επίσης τα Mazda CX-60, BMW X1 και Σειρά 2 Active Tourer, Seat Ibiza και Arona, αλλά και το Volkswagen Golf με τον αναβαθμισμένο εξοπλισμό ασφάλειας. Τα Citroen C5 X και Mobilize Limo (πρόκειται για εταιρεία του ομίλου Renault) έλαβαν 4 αστέρια, ενώ στο υβριδικό Nissan Juke δόθηκε η ίδια βαθμολογία με τις συμβατικού καυσίμου εκδόσεις, δηλαδή 5 αστέρια.

Αναλυτικά η βαθμολογία ανά μοντέλο:

BMW 2 Series Active Tourer

88% στην προστασία ενηλίκων επιβατών
81% στην προστασία ανηλίκων επιβατών
79% στην προστασία ευάλωτων χρηστών του δρόμου (πεζών, ποδηλατών)
92% για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

BMW X1

86% στην προστασία ενηλίκων επιβατών
89% στην προστασία ανηλίκων επιβατών
76% στην προστασία ευάλωτων χρηστών του δρόμου (πεζών, ποδηλατών)
92% για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

BYD ATTO 3

91% στην προστασία ενηλίκων επιβατών
89% στην προστασία ανηλίκων επιβατών
69% στην προστασία ευάλωτων χρηστών του δρόμου (πεζών, ποδηλατών)
74% για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Citroen C5 X

82% στην προστασία ενηλίκων επιβατών
87% στην προστασία ανηλίκων επιβατών
69% στην προστασία ευάλωτων χρηστών του δρόμου (πεζών, ποδηλατών)
66% για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Mazda CX-60

88% στην προστασία ενηλίκων επιβατών
91% στην προστασία ανηλίκων επιβατών
89% στην προστασία ευάλωτων χρηστών του δρόμου (πεζών, ποδηλατών)
76% για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Mercedes-EQE

95% στην προστασία ενηλίκων επιβατών
91% στην προστασία ανηλίκων επιβατών
83% στην προστασία ευάλωτων χρηστών του δρόμου (πεζών, ποδηλατών)
81 για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Mobilize Limo

80% στην προστασία ενηλίκων επιβατών
75% στην προστασία ανηλίκων επιβατών
69% στην προστασία ευάλωτων χρηστών του δρόμου (πεζών, ποδηλατών)
71% για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Seat Arona

83% στην προστασία ενηλίκων επιβατών
83% στην προστασία ανηλίκων επιβατών
65% στην προστασία ευάλωτων χρηστών του δρόμου (πεζών, ποδηλατών)
70% για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Seat Ibiza

83% στην προστασία ενηλίκων επιβατών
82% στην προστασία ανηλίκων επιβατών
66% στην προστασία ευάλωτων χρηστών του δρόμου (πεζών, ποδηλατών)
70% για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Volkswagen Golf

88% στην προστασία ενηλίκων επιβατών
87% στην προστασία ανηλίκων επιβατών
74% στην προστασία ευάλωτων χρηστών του δρόμου (πεζών, ποδηλατών)
82% για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.


Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!