Formula 1, Ιαπωνία: Αυτές είναι οι πιθανές στρατηγικές του Grand Prix

Formula 1, Ιαπωνία: Αυτές είναι οι πιθανές στρατηγικές του Grand Prix
Ποιος είναι ο σωστός δρόμος που πρέπει να ακολουθήσουν οι οδηγοί της F1 για να φτάσουν στη νίκη στη μάχη της Σουζούκα; Ακολουθούν οι απαντήσεις...

Ο δέκατος όγδοος αγώνας της Formula 1 για το 2022 είναι προ των πυλών, με ομάδες και οδηγούς να προετοιμάζονται για έναν ιδιαίτερα απαιτητικό Grand Prix. Οι κατατακτήριες δοκιμές μας έδωσαν πρώτη εικόνα για το τι θα δούμε στον αγώνα και οι 53 γύροι του Grand Prix αναμένονται συναρπαστικοί και απρόβλεπτοι. H πίστα της Σουζούκα στην Ιαπωνία είναι μία διαδρομή που δεν προσφέρει πολλές ευκαιρίες για προσπέρασμα, με τους οδηγούς να χρειάζονται φαντασία για να το πράξουν.

Η νίκη στο Grand Prix Ιαπωνίας φαίνεται πως θα κριθεί ανάμεσα στις Red Bull Racing και Scuderia Ferrari. O Μαξ Φερστάπεν έχει τον πρώτο λόγο μετά την pole position που πήρε στις κατατακτήριες δοκιμές. Παράλληλα του δίνεται η ευκαιρία να κατακτήσει και μαθηματικά τον τίτλο. Μάλιστα είναι ο μόνος οδηγός από αυτούς που πέρασαν στο Q3 που έχει δύο σετ φρέσκιας μαλακής γόμας για τον αγώνα, σε αντίθεση με τους οδηγούς της Ferrari και τον Σέρχιο Πέρεζ που έχουν ένα φρέσκο σετ μαλακής γόμας διαθέσιμο.

Οι οδηγοί της ιταλικής ομάδας είναι οι μοναδικοί μαζί με αυτούς της Williams που έχουν δύο φρέσκα σετ της μέσης γόμας ελαστικών, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που έχουν μόλις ένα. Μόνο οι οδηγοί της Alfa Romeo δεν έχουν φρέσκο σετ της σκληρής γόμας ελαστικών, όμως είναι άγνωστο το αν θα χρησιμοποιηθεί.

F1 Ιαπωνία

Από πλευράς στρατηγικής, ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, Pirelli, δίνει ως ιδανική στρατηγική τα δύο pit-stop. H καλύτερη λύση είναι η εκκίνηση με τη μαλακή γόμα ελαστικών, με την πρώτη αλλαγή να γίνεται μεταξύ των γύρων 15 και 21. Η αλλαγή που προτείνει είναι στη μέση γόμα ελαστικών. Το παράθυρο του δεύτερου pit-stop είναι μεταξύ των γύρων 31 και 38, με την ιταλική εταιρεία να προτείνει την αλλαγή στη μαλακή γόμα.

Η δεύτερη ταχύτερη στρατηγική είναι και πάλι τα δύο pit-stop, με την Pirelli προτείνει και πάλι τη χρήση της μαλακής γόμας στο πρώτο stint του Grand Prix. Η διαφορά είναι πως οι δύο αλλαγές ελαστικών που θα γίνουν είναι στη μέση γόμα ελαστικών. Τεράστια σημασία θα έχει το αν θα δούμε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας ή της βροχής, καθώς μπορεί οι δύο αυτοί παράγοντες να ανακατέψουν τις στρατηγικές.

F1 Ιαπωνία

Το Grand Prix Ιαπωνίας είναι προγραμματισμένο για τις 8:00 ώρα Ελλάδος. Συντονιστείτε από τις 7:30 στο LIVE του gMotion by Gazzetta για να μπείτε από νωρίς σε κλίμα αγώνα.

F1 Ιαπωνία

Φωτογραφίες: Pirelli

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!