Honda Civic: Στην Μαδρίτη για την πρώτη επαφή με την 11η γενιά του (vid)

Honda Civic: Στην Μαδρίτη για την πρώτη επαφή με την 11η γενιά του (vid)

Honda Civic: Στην Μαδρίτη για την πρώτη επαφή με την 11η γενιά του (vid)
Το gMotion by gazzetta ταξίδεψε στην πρωτεύουσα της Ισπανίας για την πρώτη γνωριμία με το Honda Civic 11ης γενιάς.

«Πατώντας» στα εξαιρετικά χαρακτηριστικά του προηγούμενου μοντέλου, το νέο Civic αποτελεί άξιο συνεχιστή των αξιών της Honda. Μπορεί οι εξωτερικές του διαστάσεις να μεγάλωσαν ελαφρά, το συνολικό του όμως μήκος (στα 4,551 μέτρα) το κατατάσσει σε ορισμένες χώρες (ανάμεσά τους και η Ελλάδα) στην κατηγορία D, αυτή των μεσαίων οικογενειακών μοντέλων.

Προσκεκλημένοι της εισαγωγικής εταιρείας (Αφοί Σαρακάκη), ταξιδέψαμε στην Ισπανία και συγκεκριμένα στην Μαδρίτη για την πρώτη επαφή με το Civic 11ης γενιάς. Και μπορεί για το κομμάτι των οδηγικών εντυπώσεων να υπάρχει πανευρωπαϊκό εμπάργκο έως τις 28 Ιουνίου, έχουμε το… ελεύθερο να αναφερθούμε στα κυριότερα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου της Honda.

Honda Civic

Με ιστορία 50 ετών, παρουσία σε 170 χώρες και με περισσότερες από 27,5 εκατ. μονάδες να έχουν πουληθεί, το Civic είναι ένα από τα πιο δυνατά ονόματα της αυτοκίνησης. H 11η γενιά του έρχεται στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο, ενώ οι τιμές του θα δημοσιοποιηθούν εντός του καλοκαιριού. Όπως κάθε Honda που λανσάρεται πλέον στην Ευρώπη, έτσι και το νέο Civic κυκλοφορεί αποκλειστικά ως υβριδικό, κάνοντας χρήση της τεχνολογίας e:HEV.

Οπτικά το νέο Civic είναι ακόμη πιο δυναμικό, καθώς η γραμμή του καπό έχει χαμηλώσει κατά 25 χιλ. σε σχέση με τον προκάτοχό του. Η πρώτη κολώνα έχει τοποθετηθεί πιο πίσω, ενώ η κλίση της οροφής προς τα πίσω προσδίδει σιλουέτα fastback στο αμάξωμα. Παράλληλα, έχουν μεγαλώσει οι γυάλινες επιφάνειες, προσφέροντας στον οδηγό και τους επιβάτες καλύτερη ορατότητα και αίσθηση ευρυχωρίας.

Υβριδική τεχνολογία 184 ίππων

Αποκλειστικά υβριδικό, το νέο Civic εφοδιάζεται με έναν νέο 2λιτρο βενζινοκινητήρα κύκλου Άτκινσον, ο οποίος συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και νέες μονάδες Power Control Unit και Intelligent Power Unit. Η μέγιστη ισχύς και ροπή είναι αυτές που αποδίδει ο ηλεκτροκινητήρας: 184 ίπποι και 315 Nm. Η υβριδική τεχνολογία αποδίδει εξαιρετικά στον τομέα της κατανάλωσης καυσίμου (από 4,7 λίτρα ανά 100 χλμ) και εκπομπών CO2 (από 108 γρ/χλμ). Δεν απουσιάζουν ούτε οι επιδόσεις, με τη Honda να ανακοινώνει 0-100 χλμ/ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα.

Honda Civic

Σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, οι δύο ηλεκτροκινητήρες αναλαμβάνουν να κινήσουν το νέο Civic, με τον 2λιτρο μοτέρ βενζίνης να αναλαμβάνει δράση στη συνέχεια. Το σύστημα περνά αυτόματα σε λειτουργία EV, Hybrid ή Κινητήρα, ανάλογα με τις συνθήκες και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προγράμματα, τα Eco, Normal, Sport και Individual. Στο τελευταίο γίνεται ξεχωριστή επιλογή για τη λειτουργία του κινητήρα, του κιβωτίου και των ενδείξεων στον πίνακα οργάνων. Όταν επιλεγεί το πρόγραμμα Sport και ο οδηγός πατήσει έντονα το πεντάλ του γκαζιού, ακούγεται ένας τεχνητός ήχος που μιμείται τον κινητήρα όταν ανεβάζει έντονα στροφές.

Περισσότεροι χώροι και αναβαθμισμένη εικόνα στο εσωτερικό

Το νέο Civic διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο κατά 35 χιλιοστά, με όφελος στους χώρους των επιβατών. Η αίσθηση ευρυχωρίας τονίζεται από τις οριζόντιες γραμμές στο ταμπλό, όπου οι σχεδιαστές της Honda έχουν τοποθετήσει μία οριζόντια μεταλλική λωρίδα που περιλαμβάνει τους αεραγωγούς.

Honda Civic

Στην έκδοση εξοπλισμού Advance ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με διαγώνιο 10,2 ιντσών. Τοποθετημένη ψηλά – ώστε ο οδηγός να μην βγάζει το βλέμμα του από το δρόμο – είναι η οθόνη 9 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, το οποίο υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Apple CarPlay και Android Auto. Στις εκδόσεις Elegance και Sport περιλαμβάνονται 8 ηχεία, ενώ η Advance εφοδιάζεται με 12 ηχεία της BOSE.

Συστήματα ασφαλείας με στόχο την… πεντάστερη ασφάλεια

Στο νέο Civic είναι παρούσα η… ομπρέλα συστημάτων ασφαλείας Honda SENSING. Νέα κάμερα με εύρος 100 μοιρών σκανάρει το δρόμο γα πεζούς, ποδηλάτες, άλλα οχήματα αλλά και τις διαγραμμίσεις. Για πρώτη φορά στο μοντέλο έχουν τοποθετηθεί ηχητικοί αισθητήρες, τέσσερις μπροστά και άλλοι τόσοι πίσω.

Η λίστα με τις τεχνολογίες περιλαμβάνει τα Collision Mitigation Braking System, Lane Keep Assist με τεχνολογία i-ACC, Low Speed Braking Control, Blind Spot Information, Cross Traffic Monitor και Traffic Jam Assist, που αποτρέπουν τις συγκρούσεις και προσφέρουν ημιαυτόνομη οδήγηση. Συνολικά 11 αερόσακοι προστατεύουν τους επιβάτες του νέου Civic, ανάμεσά τους πλευρικοί για τους πίσω επιβάτες και κεντρικός ανάμεσα σε οδηγό-συνοδηγό.

Μείνετε συντονισμένοι στο gMotion by Gazzetta για να διαβάσετε τις οδηγικές μας εντυπώσεις, στις 28 Ιουνίου.

Honda Civic

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!