Nissan Qashqai 2014

Γιάννης Καλογερόπουλος
Nissan Qashqai 2014
Διαθέσιμο από 17.150 ευρώ με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Με περισσότερες από 2.000.000 πωλήσεις συνολικά και 20.000 στην ελληνική αγορά το Qashqai απέδειξε ότι έπιασε τον παλμό του κοινού πετυχαίνοντας κατευθείαν στο κέντρο του στόχου. Επτά χρόνια λοιπόν μετά την επίσημη παρουσίαση της πρώτης γενιάς και με τις δάφνες της επιτυχία να το συνοδεύουν, το ιαπωνικό crossover αλλάζει σε βάθος και στοχεύει ακόμα ψηλότερα. Σχεδιασμένο σε λευκό χαρτί, το νέο Qashqai δείχνει πιο δυναμικό αλλά συνάμα οικείο στο μάτι. Με 4,38 μέτρα μήκος είναι μακρύτερο κατά 47 χιλιοστά και ελάχιστα φαρδύτερο και χαμηλότερο. Η πλατφόρμα που χρησιμοποιεί είναι ολοκαίνουργια και διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη χωροταξία και στη συμπεριφορά του μοντέλου στο δρόμο. Στο εσωτερικό του μοντέλου έχουν χρησιμοποιηθεί ποιοτικότερα υλικά σε σχέση με αυτά που υπήρχαν στο απελθόν μοντέλο, ενώ και οι χώροι για τους επιβάτες και τα πράγματά τους είναι μεγαλύτεροι. Ο όγκος του χώρου αποσκευών βελτιώθηκε κατά 20 λίτρα φθάνοντας τώρα τα 430 λίτρα, ενώ το μετακινούμενο δάπεδο παρέχει τη δυνατότητα διαμόρφωσης του χώρου σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Το νέο Qashqai είναι διαθέσιμο σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις με τις διαφορές να μην περιορίζονται μόνο στη μετάδοση της κίνησης. Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης όσον αφορά τον εμπρός άξονα είναι κοινή με γόνατα McPherson και για τις δυο εκδόσεις, ενώ στον πίσω άξονα συναντάμε ημιάκαμπτο άξονα στα μοντέλα με την κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ στα 4x4 έχει υιοθετηθεί η λύση των πολλαπλών συνδέσμων. Σημαντική βαρύτητα πλέον έχει δοθεί στην άνεση, έναν τομέα όπου το προηγούμενο Qashqai παρουσίαζε αδυναμία. Η Nissan ανακοινώνει ότι έλυσε το πρόβλημα με τη χρήση αμορτισέρ διπλού εμβόλου που έχουν καλύτερη συμπεριφορά σε επίπεδο άνεσης και οδικής συμπεριφοράς. Το ρόλο της βασικής έκδοσης με τιμή από 17.500 ευρώ, αναλαμβάνει ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.2 DIG-T αντικαθιστώντας τον ατμοσφαιρικό 1.6. Η σύγκριση τον καθιστά καλύτερο στους τομείς της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων κατά 0,6 λίτρα/100 χλμ. (5,6 λίτρα/100 χλμ.) και 10 γρ./χλμ. (129 γρ./χλμ.) αντίστοιχα. Ανάλογα, αποδίδει 115 ίππους και σημαντικά μεγαλύτερη ροπή 190 Nm η οποία μάλιστα είναι διαθέσιμη από πολύ χαμηλά, μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. Την γκάμα των κινητήρων συμπληρώνουν δυο εκδόσεις diesel χωρητικότητας 1,5 και 1,6 λίτρων. Ο 1.5 dCi αποδίδει 110 ίππους και είναι αναβαθμισμένος σε απόδοση (+20 Nm ροπής) και λειτουργία. Με τη συμβολή του συστήματος Start & Stop η κατανάλωση του περιορίζεται στα 3,8 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 99 γρ./χλμ. γεγονός που το απαλλάσσει και από τα τέλη κυκλοφορίας. Η τιμή του ξεκινά από τα 19.710 ευρώ μαζί με το όφελος απόσυρσης και την ειδική προσφορά που ισχύει από την ελληνική αντιπροσωπεία. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο 1.6 dCi με τους 130 ίππους ο οποίος καταναλώνει 4,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 115 γρ./χλμ. CO2 στη έκδοση με την κίνηση στους δυο τροχούς, με τις τιμές αυτές στην τετρακίνητη εκδοχή του μοντέλου να διαμορφώνονται στα 4,9 λίτρα/100 χλμ. για την κατανάλωση και στα 129 γρ./χλμ. για την εκπομπή CO2. Αρχική τιμή για την ισχυρότερη έκδοση είναι τα 22.110 ευρώ, ενώ το τετρακίνητο ξεκινά από τα 24.010 ευρώ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!