Χορεύοντας με μια μπάλα!

Γνωρίζετε τί είναι το DANCEBALL body technique; Αν όχι, δεν έχετε παρά να διαβάσετε τις παρακάτω γραμμές... 

Επιμέλεια:

Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε χαρακτηρίσει κάποιον ποδοσφαιριστή... Νουρέγιεφ των γηπέδων; Πόσες φορές δεν ακούσαμε για κάποιον μπασκετμπολίστα ότι «αυτός χορεύει στον αέρα»!

Τα παραδείγματα είναι πολλά και καθημερινά έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να λέμε ότι αθλητισμός και χορός είναι δύο έννοιες που απόλυτα ταυτίζονται! Που η μία συμπληρώνει την άλλη!

Η δασκάλα χορού και χορογράφος, Δέσποινα Παπαδοπούλου γράφει και εξηγεί στους αναγνώστες του Gazzetta Weekend Journal τι είναι το DANCEBALL body technique! Σε τι ακριβώς ωφελεί ο χορός στον αθλητισμό και πόσο σημαντικό είναι για την καθημερινότητά μας όταν αμφότερα συνδυάζονται: «Δεν είναι υπερβολή αν τονίσουμε πως ο χορός θα μπορούσε να θεωρηθεί ως η αλφάβητος της τεχνικής του σώματος για κάθε αθλητή!

Οι βασικές αρχές τόσο του κλασικού, όσο και του σύγχρονου χορού κάλλιστα μπορούν να αποτελέσουν μια βοηθητική βάση στην ισορροπία, στον ρυθμό, στην ελαστικότητα, στον προσανατολισμό, στην σχέση με τον χώρο και με τους συμπαίκτες. Αυτό ισχύει για πολλά αθλήματα, ομαδικά και ατομικά! 

Είναι ο τρόπος που προετοιμάζεται το σώμα μυοσκελετικά για να πέσει, για να στρίψει, για να κάνει ένα μικρό ή μεγάλο άλμα, για να εστιάσει στον προορισμό του, για να σηκωθεί από μια πτώση. Χωρίς να υπάρξει τραυματισμός, χωρίς να επιβαρύνει τις αρθρώσεις με λανθασμένο τρόπο. Είναι η αναπνοή που έρχεται σε πλήρη αρμονία με την κίνηση.

Είναι ο ρυθμός που κάνει πιο αποτελεσματική μια προσπάθεια και οτιδήποτε πάει να διαδραματιστεί σε ώρα αγώνα, αλλά και σε ώρα προπόνησης! Είναι η σχέση με τον ίδιο τον χώρο, τα επίπεδά του, με την έκταση του, αλλά και με τους υπόλοιπους παίκτες! Είναι η απόλυτη ισορροπία. Είναι η ευλυγισία και το εύρος των αρθρώσεων.

Είναι η δεξιοτεχνία του σώματος, να υπάρχει, να αγωνίζεται, να πρωταγωνιστεί και όλα αυτά σε πλήρη αρμονία με το μυαλό! Σκεφτείτε ένα μάθημα χορού και φυσικής κατάστασης εάν θα μπορούσε να ενταχθεί σε πρόγραμμα προπονήσεων των αθλητών; Τι θα βελτίωνε; Το κεφάλι, τους ώμους που έχουν πρώτο ρόλο στις στροφές και στις αλλαγές κατεύθυνσης.

Τους γλουτούς, τους τετρακέφαλους, αλλά και τους κοιλιακούς που έχουν... ρόλο σε μια πτώση ή μια προσγείωση! Παράλληλα την πλάτη, αλλά και την κοιλιά!

Τα plies, τα battements, oι tour κάθε είδους, τα releves, τα rolls, τα swings, τα sautes, τα jumps και πολλές άλλες ασκήσεις σε ζευγάρια, συνθέτουν ένα πλήρες μάθημα τεχνικής σώματος για κάθε αθλητή! Ένα πρόγραμμα με αρχή και τέλος ασκήσεις χορού και ευλυγισίας».

Επόμενα Άρθρα

Τα "Bad Boys" των Πίστονς! (vids)

Τα "Bad Boys" των Πίστονς! (vids)

Αν τους μισούσες απλά τους έκανες πιο δυνατούς. Δεν μπορούσες όμως να το αποφύγεις. Το Gazzetta Weekend σας παρουσιάζει τους πέντε που δημιούργησαν τον μύθο των “Bad Boys” στο Ντιτρόιτ.

Καλοκαίρι μην φύγεις... (pics)

Καλοκαίρι μην φύγεις... (pics)

H αλήθεια είναι ότι αυτό το καλοκαίρι ήταν ηφαίστειο! Και ναι εννοούμε αυτό που έκρυψε η Έμιλι Ρατακόφσκι στη Σαντορίνη! Το G-Weekend Journal αποχαιρετά με τον καλύτερο τρόπο την πιο ωραία...