Fitness... on the beach!

Fitness... on the beach!

Ήλιος, θάλασσα και κορμί λαμπάδα! Το Gazzetta Weekend Journal έχει τα tips και σας προτείνει τρόπους για να διατηρηθείτε σε φόρμα το καλοκαίρι!

Επιμέλεια:

Για εσάς που η άσκηση είναι μέρος της καθημερινότητας σας, ακόμα και στις διακοπές υπάρχει τρόπος να κρατηθείτε σε φόρμα με τον πιο ευεργετικό και διασκεδαστικό τρόπο!

Είναι Επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η συμμετοχή του ατόμου σε υπαίθριες κινητικές δραστηριότητες εξασφαλίζει πολλαπλά σωματικά, και ψυχικά οφέλη. Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Plymouth διαπίστωσαν ότι οι υπαίθριες προπονήσεις δημιουργούν θετικά συναισθήματα χαράς, ηρεμίας και αναζωογόνησης που συντελούν ευεργετικά στην Σωματική και Ψυχική Υγεία του ανθρώπινου οργανισμού.

Βρισκόμαστε λοιπόν στην καρδιά του καλοκαιριού και τι καλύτερο από το να συνδυάσουμε την άσκηση στη θάλασσα και τη δραστηριότητα στην άμμο εφαρμόζοντας έτσι έναν εναλλακτικό τρόπο εκγύμνασης που αναμφίβολα σας προσφέρει ευεξία. Η επαφή με τα στοιχεία της φύσης σας χαρίζουν μοναδική ενέργεια που λειτουργεί θεραπευτικά συνεπώς η σχέση μεταξύ αυτών των στοιχείων και άσκησης αποτελούν μείζονος σημασίας για την προαγωγή της υγείας σας σε όλα τα επίπεδα.

Όταν γυμνάζεσαι στην άμμο και το νερό έχει αποδειχθεί ότι τα αποτελέσματα στο σώμα σου είναι σίγουρα και ασφαλή διότι προστατεύονται σημαντικά οι αρθρώσεις από κραδασμούς ενώ παράλληλα η προσπάθεια να ισορροπήσεις στην άμμο ενεργοποιεί μεγάλες μυικές ομάδες που σφίγγουν και γραμμώνουν άμεσα το κορμί !

Με τον πιο απλό εξοπλισμό πετσέτα, μαγιό και ότι απαραίτητο για την προστασία σας από τον ήλιο θα περιγράψω μία σειρά από ασκήσεις που θα πρότεινα με στόχο πάντα την τόνωση και την ευχαρίστηση!

1. Jogging to the beach: χαλαρό τρεξιματάκι πολύ πρωινές ώρες ή προς το βραδάκι για 10' με 20΄
2. Walking lunges: προβολές ποδιών εμπρός εναλλάξ, 2 σετ των 12 επαναλήψεων.
3. Push ups: 3 σετ των 10 επαναλήψεων.
4. Squats: καθίσματα, 2 σετ των 12 επαναλήψεων.
5. Plank: σανίδα στήριξη στους αγκώνες, 3 σετ των max.
6. Mountain climbers: βασική θέση σανίδας, πόδια μπρος πίσω εναλλάξ, 2 σετ των 20 επαναλήψεων.
7. Triceps dips: βυθίσεις τρικεφάλων, 3 σετ των 12 επαναλήψεων.
8. V ups: κοιλιακοί 2 σετ των 10 επαναλήψεων.
9. Swimming; κατευθείαν βουτιά στο νερό και ήπιο κολύμπι για 10'
10. Stretching: αποθεραπεία προς την ακτή με διατάσεις για 10” κάθε μυική ομάδα.

Το τρέξιμο μπορεί να αντικατασταθεί με το ποδήλατο στο νερό, οι ρακέτες, το beach volley και το soccer ιδανικά σπορ για γράμμωση κάψιμο θερμίδων και φυσικά σας διασκεδάζουν !!!

Απαραίτητη προϋπόθεση να γυμνάζεστε τις κατάλληλες ώρες, το τελευταίο σας γεύμα 2-3 ώρες πριν, οι ασκήσεις να γίνονται με βάση την υποδομή σας, να μην υπερβάλλεται στις αντοχές σας, να νιώθετε στο τέλος πραγματική τόνωση και ευεξία !!! THAT MEANS THAT YOU DID IT RIGHT !!! 

ΜΑΡΙΝΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ: Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. «OpenFit».

Επόμενα Άρθρα

Aγγλία: 50 χρόνια... αποτυχίες! (vids)

Aγγλία: 50 χρόνια... αποτυχίες! (vids)

Το Gazzetta Weekend Journal ξύνει τις πληγές της εθνικής ομάδας της Αγγλίας που τα τελευταία 50 χρόνια έχει να επιδείξει μόλις μια θετική πορεία σε μεγάλη διοργάνωση, αφού συνεχώς αποδεικνύεται...

Σχολεία 90's: Σκορδάκια, αμπούλες κι άλλες... ομορφιές!

Σχολεία 90's: Σκορδάκια, αμπούλες κι άλλες... ομορφιές!

Το G-Weekend Journal επαναφέρει τα σχολικά χρόνια μιας άλλης εποχής γεμάτης σκορδάκια, σπίρτα, αμπούλες και σπρέι! «Κατορθώματα που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ...