Τα… γκάζια του Πάμπλο Εσκομπάρ!

Τα… γκάζια του Πάμπλο Εσκομπάρ!

bet365

Τη... βασική ασχολία του Πάμπλο Εσκομπάρ οι περισσότεροι τη γνωρίζατε. Το χόμπι του όμως το ξέρατε; Το G-Weekend Journal γράφει για το «κόλλημά του» με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

«’Κατσαρίδα’, ξέρεις να οδηγείς; Ναι. Εντάξει, εγώ και ο Πάμπλο οδηγούμε γρήγορα». Οταν ο Εσκομπάρ γνώρισε τον άνθρωπο που του έδωσε το μεγάλο μυστικό, πήγε στο Περού για να δει από κοντά τα εργαστήρια κοκαΐνης. Τότε αποφάσισε να αγοράσει τρία αυτοκίνητα για να μεταφέρει 20 κιλά και ο ξάδερφός του, Γκουστάβο Γκαβίρια, με την ερώτηση έκανε σαφές ότι ο ίδιος και ο Πάμπλο τα πάνε καλά με το τιμόνι. Στη σειρά Narcos, το χόμπι του Εσκομπάρ δεν αναπτύσσεται περισσότερο, παρά μόνο στο τέλος του πρώτου κύκλου φαίνεται το κόλλημά του με τους αγώνες από το λεύκωμα που διατηρεί από τότε που συμφώνησε να μπει στη δική του φυλακή.

Ο επικεφαλής του καρτέλ του Μεντεγίν, κορυφαίος έμπορος ναρκωτικών στην ιστορία, ήταν πλούσιος σε βαθμό που δεν είχε τρόπο να μετρήσει την περιουσία του. Πέρα από Νο1 διακινητής κοκαΐνης όμως, ήταν επιτυχημένος στην Κολομβία και ως οδηγών αγώνων. Μαζί με τον Γκουστάβο, που ήταν ο εγκέφαλος όλων των επιχειρήσεων σχετικά με τα ναρκωτικά, ο Πάμπλο αφιέρωνε πολλές ώρες στο αγαπημένο του χόμπι, το οποίο δεν ήταν άλλο από την ταχύτητα. Μαζί δημιούργησαν την ομάδα ‘Deposito Cundinamarca’ και το 1979 πήραν μέρος στο Copa Renault 4, μέσω του οποίου άρχισαν να δημιουργούν όνομα και σε αυτό τον χώρο.

Ο Εσκομπάρ ήταν ένας άνθρωπος που όλοι είχαν τον φόβο του και με την εξαγωγή στο Μαϊάμι να αυξάνεται σε ασύλληπτο ρυθμό, είχε φτάσει να είναι ο 7ος πιο πλούσιος άνθρωπος στον κόσμο. Κάποιος που δεν ήταν λίγοι εκείνοι που προσπαθούσαν να τον βρουν. Πριν γίνει όμως ο γνωστός για τη δράση του στα καρτέλ, ο κόσμος τον είχε μάθει για την αγάπη του για την οδήγηση. Ο Πάμπλο Εσκομπάρ είχε ένα μια ασχολία που ίσως λίγοι γνωρίζουν. Τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Οπως εξηγεί ο ξάδερφός του, Χάιμε Γκαβίρια, ήταν «παθιασμένος με την τατύτητα και τον ίλιγγο». Δεν γούσταρε μόνο τις τέσσερις ρόδες, αλλά και τις δύο. Ετρεχε με μοτοσυκλέτες, έκανε motocross, έπαιρνε μέρος σε αγώνες με μηχανές, όμως όταν έβγαλε το δίπλωμα, στράφηκε στα αυτοκίνητα. Σε ένα από τα 800 σπίτια που είχε σε όλο τον κόσμο, σε μια έπαυλη, ο Πάμπλο διατηρούσε μια έκταση 2.000 τετραγωνικών μέτρων στην οποία είχε διάφορα οχήματα, όπως μια Honda 500, μια μαύρη Rambler του 1902 και ένα Ford του 1928. Ομως πραγματικά, το κόλλημά του ήταν τα αυτοκίνητα. Ο Εσκομπάρ μπήκε στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού μαζί με έναν τον ξάδερφό του, Γκουστάβο Γκαβίρια, ο οποίος ήταν το ‘μυαλό’ των επιχειρήσεων και μοναδικός που ο Πάμπλο είχε σαν αδερφό του.

Στις 25 Φεβρουαρίου του 1979 συμμετείχε στο Renault4, ένα σιρκουί στην περιοχή Τοκανσίπα, στην Μπογκοτά. Πήρε μέρος με τη δική του scuderia για ‘φτιαγμένα’ αυτοκίνητα και είχε χορηγούς τις εταιρίες Depositos Cundinamarca και Bicicletas Ositto. Το αυτοκίνητο του Πάμπλο είχε τον αριθμό 70 και είχε χορηγό την ‘Bicicletas El Ositto’ ενώ αυτό του Γκουστάβο το 71 και είχε την ‘Depositos Cundinamarca’. Οι Γκουστάβο, Οσκαρ Ντιέγο Χαραμίγιο και Γιον Αρογιάβε ήταν στην ομάδα του Εσκομπάρ, ο οποίος τερμάτισε 5ος στον αγώνα με χρόνο 1 ώρα και 20 λεπτά και ήταν πιο γρήγορος από την ομάδα του. Στον Πάμπλο άρεσε πολύ να οδηγεί με ταχύτητα. Οπως αναφέρεται στο βιβλίο του Λουίς Κανόν, ‘Ελ πατρόν, η ζωή και ο θάνατος του Πάμπλο Εσκομπάρ’, τις περισσότερες φορές, πριν τρέξει στους αγώνες «κάπνιζε μαριχουάνα και να ενεργοποιήσει την αντίληψή και τις αισθήσεις και να ανεβάσει το επίπεδο συγκέντρωσης».

Τα χρήματα που έβγαζε από τα ναρκωτικά του επέτρεπαν να έχει τα καλύτερα αυτοκίνητα και να κάνει όλες τις δυνατές βελτιώσεις. Κάποιοι μάλιστα λένε ότι έπαιζε με πλεονέκτημα, επειδή στα πρώτα του βήματα ήταν κλέφτης αυτοκινήτων. Η περιουσία του επίσης του επέτρεπε να φέρει για διευθυντή της ομάδας έναν γνωστό Κολομβιανό πιλότο, ο οποίος είχε αποσυρθεί. Ο Πάμπλο είχε γούστο, αγόρασε ένα λεωφορείο, το οποίο διαμόρφωσε ως συνεργείο και έφερνε ανταλλακτικά από το Παρίσι. Οταν είχε αγώνες στην Μπογκοτά, έμενε στην καλύτερη σουίτα του Hilton, όπου έφτανε με το ελικόπτερό του.

Τα χρήματα που ‘έπεφταν’ στα αυτοκίνητα ήταν γνωστό ότι προέρχονται από εμπόριο ναρκωτικών, όμως κανένας δεν έκανε παράπονο αφού έτσι υπήρχαν δουλειές για πολύ κόσμο, για τους μηχανικούς, για τους πωλητές αυτοκινήτων, για τους προπονητές, για τους υπαλλήλους των σιρκουί. Ο Πάμπλο, καλούσε τους οπαδούς σε κάθε πίστα που έτρεχε και έκανε διαφημίσεις στον Τύπο και το ραδιόφωνο έτσι ώστε οι αγώνες να γίνονται γνωστοί. Σύμφωνα με τον Λουίς Κανόν, «σε όλες τις εφημερίδες υπήρχαν διαφημίσεις του Copa Renault.

«Συναίσθημα, ταχύτητα, μπείτε μέσα (Emocion, velocidad, gente IN) ήταν ο τίτλος-λογοπαίγνιο της ‘el espectador’. Το 1979 σε μια συνέντεξη σε ένα περιοδικό μηχανοκίνητου αθλητισμού, είχε πει. «Δεν μπορώ να το αρνηθώ, η ζωή μου έχει χαμογελάσει. Είμαι ένας τυχερός άνθρωπος». Ο Εσκομπάρ έπαιρνε μέρος σε διάφορες διοργανώσεις, όπως στο Premio Marlboro, στο σιρκουί Ricardo Mejia της Μπογκοτά. Ο Κολομβιανός γνώρισε επιτυχίες με ένα Simca.

Σε 6 αγώνες στην Μπογκοτά και το Μεντεγίν, τον Ιούλιο του ’79 ο Εσκομπάρ πήρε τη δεύτερη θέση στη συνολική βαθμολογία. Μπροστά του βρέθηκε ένας από τους καλύτερους πιλότους και με μεγάλη εμπειρία, ο Αλβαρο Μεχία. Η εφημερίδα ‘el tiempo’ είχε γράψει. «Αυτοί που ξεχώρισαν ήταν ο Λούσιο Μπερνάλ από την Μπογκοτά και οι Πάμπλο Εσκομπάρ, Γκουστάβο Γκαβίρια , Χουάν Γιέπες, όλοι από την πρωτεύουσα της αντιόκιας». Εκείνη την εποχή είχε γίνει γνωστός και για τη συμμετοχή του σε αγώνες στην Λας Πάλμας και το Μεντεγίν με μία Porsche.

Το καλύτερό του όμως ήταν το στοίχημα που κέρδισε από τον Ρικάρντο Κουτσίγια Λοντόνο, πολύ καλό φίλο των αδερφών Οτσόα, οι οποίοι επίσης δεν έχαναν την ευκαιρία να τρέξουν σε αγώνες. Πάμε όμως στον Ρικάρντο Κουτσίγια, έναν πασίγνωστό άνθρωπο στην Λατινική Αμερική, που οδηγούσε ένα Chevrolet Camaro και είχε πάρει μέρος ακόμα και σε διεθνείς αγώνες. Εβαλε λοιπόν στοίχημα με τον Εσκομπάρ για το ότι θα τερμάτιζε πρώτος και με 15 δευτερόλεπτα διαφορά στο σιρκουί της Λας Πάλμας.

Αφού στο Μεντεγίν έγινε χαμός με το θέμα, ο αγώνας έγινε μια ηλιόλουστη Κυριακή. Ο Κουτσίγια έβγαλε τη διαδρομή σε 9 λεπτά και 45 δευτερόλεπτα, μόλις 8 λιγότερα από τον Πάμπλο, ο οποίος κόντρα σε όλα τα προγνωστικά κέρδισε το στοίχημα. «Εκείνη τη μέρα ήμουν πολύ χαρούμενος. Ηταν ένα φοβερό στοίχημα που κέρδισα δίκαια…».

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

 

Τελευταία Νέα