«Μπράβο τ' αγόρι μου!» (pics)

«Μπράβο τ' αγόρι μου!» (pics)

«Μπράβο τ' αγόρι μου!», θα λένε οι Γιος Φερστάπεν και Κάρλος Σάινθ, που βλέπουν τους γιους τους να κλέβουν τις εντυπώσεις στην παρθενική τους σεζόν στη Formula1. Οι Μαξ και Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ έχουν δείξει από την πρώτη στιγμή το ταλέντο τους και οι πατεράδες τους είναι υπερήφανοι...

Επιμέλεια:

«Το μήλο πέφτει κάτω απ' τη μηλιά», λέει ο ελληνικός λαός! Αυτό φαίνεται πως ισχύει στην περίπτωση των Μαξ Φερστάπεν και Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, που ήταν οι δύο από τους ρούκι της Formula1 για το 2015.

Οι δύο πιλότοι αποτέλεσαν το νέο δίδυμο της Toro Rosso και οι εντυπώσεις που άφησαν μόνο θετικές ήταν κάνοντας υπερήφανους τους πατεράδες τους! Ο λόγος για τους Γιος Φερστάπεν, Κάρλος Σάινθ, οι οποίοι έχουν αφήσει τη δική τους... σφραγίδα σε Formula1 και WRC, αντίστοιχα.

Αμφότεροι μίλησαν στην επίσημη ιστοσελίδα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού για το ξεκίνημα των γιων τους, τις αναμνήσεις που τους έρχονται στο μυαλό βλέποντάς τους να τρέχουν, τις συμβουλές που τους δίνουν, ενώ κλήθηκαν να απαντήσουν και αν τους ζηλεύουν για τα όσα δεν κατάφεραν να πετύχουν οι ίδιοι, καθώς και να κάνουν σύγκριση του τότε με το τώρα! Μία άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη, με τους Φερστάπεν, Σάινθ να αποκαλύπτουν ωραίες οικογενειακές ιστορίες!

Όμως, πριν δούμε τα όσα είπαν οι δύο... χαζομπαμπάδες, ας δούμε τα... κατορθώματα των ίδιων τότε και τι πέτυχαν οι γιοι τους τη φετινή χρονιά, που ήταν η πρώτη τους στην F1. Θα ξεκινήσουμε με τους Γιος και Μαξ Φερστάπεν. Ο Γιος ξεκίνησε την καριέρα του το 1994 και αποσύρθηκε προσωρινά το 1998 για να επιστρέψει για δύο χρονιές το 2000 και το 2001.

Ωστόσο, ούτε τότε ήταν οριστική η αποχώρησή του, κάτι που έγινε το 2003. Οδήγησε για τις Benetton, Simtek, Footwork, Tyrell, Stewart, Arrows, Minardi και οι δύο τρίτες θέσεις σε Ουγγαρία, Βέλγιο στο ντεμπούτο του ήταν ό,τι καλύτερο είχε να δείξει. Από εκεί και πέρα, τερμάτισε άλλες πέντε φορές εντός των βαθμών για να συγκεντρώσει συνολικά 17 σε 106 εκκινήσεις.

Αριθμό που έχει ξεπεράσει ήδη ο Μαξ, αφού σε 19 εκκινήσεις έχει 10 τερματισμούς στους πόντους, εκ των οποίων μάλιστα οι 6 ήταν σερί, για να φτάσει ήδη τους 49. Ο νεαρός Ολλανδός, που έχει γεννηθεί στο Βέλγιο, έδειξε με το... καλημέρα τα... δόντια του έχοντας εκπληκτική απόδοση στην πίστα και κάνοντας μεγάλες προσπεράσεις.

Περνάμε στο έτερο δίδυμο πατέρα και γιου. Εδώ η διαφορά είναι ότι ο Κάρλος Σάινθ (για τον πατέρα μιλάμε για να μην μπερδευτείτε κιόλας) έκανε καριέρα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Εκεί ήταν παρών από το 1987 μέχρι και το 2005, χρονικό διάστημα στο οποίο πανηγύρισε 26 νίκες, 97 παρουσίες στο βάθρο, 2 τίτλους (1990, 1992) και 1242 βαθμούς καριέρας με τις Ford, Toyota, Lancia, Subaru, Citroen, τη στιγμή που μετράει και μία νίκη στο Ράλι Ντακάρ (το 2010 με τη Volkswagen).

Μάλιστα, η πρώτη νίκη της καριέρας του ήταν στο Ράλι Ακρόπολις το 1990, ενώ στο «Ράλι των Θεών» ήταν και ο τελευταίος αγώνας του το 2005. Σ' ένα άλλο μηχανοκίνητο σπορ, τη Formula1, μπήκε ο Σάινθ Τζούνιορ (ο οποίος επέμενε στα πάντοκ ότι πλέον είναι ο Κάρλος Σάινθ και όχι ο Τζούνιορ!)

Για να είμαστε ειλικρινείς, αυτή τη στιγμή ο 21χρονος θα είναι ευγνώμων να πετύχει τα... μισά από τον πατέρα του. Σε 19 εκκινήσεις τη φετινή σεζόν έδειξε κάποια καλά στοιχεία και ο απολογισμός του ήταν 7 τερματισμοί στους βαθμούς και 18 πόντοι. Βέβαια, σε αντίθεση με τον ομόσταυλό του, το καλύτερο αποτέλεσμα ήταν η έβδομη θέση στις ΗΠΑ.

Αφού είδαμε, λοιπόν, το τι έχουν πράξει οι τέσσερίς τους, ας περάσουμε και στη συνέντευξη των Γιος Φερστάπεν και Κάρλος Σάινθ, που δε ζηλεύουν και ελπίζουν να δουν τους γιους τους να πετυχαίνουν περισσότερα και μεγαλύτερα πράγματα από τους ίδιους.

Πώς συνοψίζετε την παρθενική σεζόν των γιων σας;

Γιος Φερστάπεν: «Ο Μαξ έκανε απίστευτη δουλειά. Όλοι ξέρουμε ότι είναι δύσκολη η αρχή στη Formula1. Είμαστε τυχεροί που την κάναμε με την Toro Rosso, καθώς έφτιαξαν ένα καλό μονοθέσιο που του έδωσε μία πραγματική ευκαιρία. Είμαι πολύ χαρούμενος».

Κάρλος Σάινθ: «Επίσης πολύ θετική σεζόν. Η πρώτη χρονιά είναι πολύ απότομη στροφή γιατί μαθαίνεις. Οι άνθρωποι θα σου δώσουν συμβουλές και εσύ πρέπει να ακούσεις προσεκτικά, όμως καταλαβαίνεις μόνο όλα αυτά που έχει ξαναδεί για τον εαυτό σουτ. Ο Κάρλος έπρεπε να αντιμετωπίσει μερικά μηχανικά προβλήματα, οπότε η σεζόν του δεν ήταν εύκολη. Όμως, είμαι αρκετά χαρούμενος».

Όντας τόσο νέοι, αμφότεροι έπρεπε να μεγαλώσουν αρκετά γρήγορα μέσα σε μία σεζόν. Έχετε δει αλλαγές στους γιους σας;

Γ.Φ.: «Ναι. Θυμάμαι τον Μαξ όταν ξεκίνησε στη Μελβούρνη και τον βλέπω τώρα. Η ζωή του έχει ανατραπεί εντελώς. Έχει χτίσει έναν πολύ δυνατό χαρακτήρα και επαγγελματισμό. Είναι πολύ διαφορετικό άτομο από πολλές απόψεις».

Υπάρχει κάτι που σας εξέπληξε;

Γ.Φ.: «Όχι ιδιαίτερα, αλλά ήταν ενδιαφέρον που είδα κατά κάποιο τρόπο έχει δύο προσωπικότητες τώρα. Στην πίστα είναι επαγγελματίας και στο σπίτι ο ίδιος Μαξ που ήταν και όλα αυτά τα χρόνια πριν».

Εσύ Κάρλος; Έχεις δει μεγάλες αλλαγές στον γιο σου;

Κ.Σ.: «Έχει γίνει πολύ πιο ώριμος και καλύτερος οδηγός. Δεν μπορείς να αγοράσεις την εμπειρία, πρέπει να τη ζήσεις. Από την Αυστραλία μέχρι το Άμπου Ντάμπι έχω δει μεγάλη εξέλιξη στον χαρακτήρα του».

Δεν πάει πολύς καιρός που είπε ότι θα ήταν χαρούμενος να εξαφανίσει το «Τζούνιορ» από το όνομά του...

Κ.Σ.: «Αυτό είναι κάτι πολύ εύκολο. Απλά πάει στο μονοθέσιο και λέει σε όλους: ''Γεια σας, δεν είμαι πλέον ο Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, είμαι ο Κάρλος Σάινθ''. Δε θα με πείραζε αυτό (γέλια). Όμως, πάντα έτσι γίνεται όταν ο πατέρας και ο γιος έχουν το ίδιο όνομα και ειδικά αν ο πατέρας είναι ακόμα στην ενεργό δράση (έστω και λίγο!)».

Πώς συγκρίνονται τα ντεμπούτα τους με τις δικές σας πρώτες σεζόν στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού;

Γ.Φ.: «Στην περίπτωση του Μαξ είναι πολύ πιο θετική. Όταν ξεκίνησα, είχα πολλά ατυχήματα. Ο Μίκαελ (Σουμάχερ) ήταν ομόσταυλός μου, ένας από τους καλύτερους οδηγούς που υπήρξαν ποτέ, και έπρεπε να τον ανταγωνιστώ. Πίεζα όλη την ώρα, έκανε πολλά λάθη και η παρθενική σεζόν δεν ήταν θετική. Ο Μαξ τα πάει πολύ καλύτερα».

Κ.Σ.: «Είναι λίγο δύσκολο να κάνω συκγρίσεις, καθώς οι αγώνες Ράλι είναι διαφορετικοί από την F1! Αλλά πρέπει να πω ότι είμαι ένας διαφορετικός πατέρας τώρα. Επίσης, έχω μάθει πολλά. Δεν πήγα στις περισσότερες από τις πίστες, δεν παρακολούθησα όλη τη διαδικασία ενός αγωνιστικού τριημέρου, οπότε ήμουν επίσης σε μία απότομη στροφή που μάθαινα.

Όμως, κοιτάζοντας πίσω στην αρχή της καριέρας μου, μπορώ μόνο να επιβεβαιώσω αυτό που είπε και ο Γιος. Κι εγώ έκανα πολλά λάθη, πιέζα σκληρά, ήθελα πάρα πολλά σε μία στιγμή. Στην πρώτη μου χρονιά πέταξα στα τρία πρώτα Ράλι με την Toyota. Ήμουν πολύ γρήγορος, αλλά πίεζα πάρα πολύ».

Ποια είναι η πρώτη σας ανάμνηση βλέποντας αγώνα του γιου σας;

Γ.Φ.: «Θυμάμαι πολύ καλά τον πρώτο του αγώνα. Ο Μαξ ήταν έβδομος. Στις ελεύθερες δοκιμές μπορείς να τον συμβουλέψεις, να τον βοηθήσεις, όμως στον αγώνα πάει μόνος του. Ήταν πολύ περίεργη εμπειρία».

Κ.Σ.: «Στην περίπτωση του Κάρλος είναι λίγο διαφορετικά. Ήταν περίπου έξι ετών και έτρεψε στις τοπικές πίστες καρτ. Η αλυσίδα έσπασε στο καρτ μπροστά του και χτύπησε άλλα δύο που ακολουθούσαν, ένα από αυτά ήταν ο Κάρλος. Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα ότι ίσως ήταν λίγο νωρίς. Ανησύχησα λίγο, όμως ήταν καλά».

Πότε έγινε ξεκάθαρο ότι οι γιοι σας θα ακολουθούσαν τα βήματά σας;

Γ.Φ.: «Όταν ο Μαξ έκανε μίνι καρτ, συμπλήρωσε 65 αγώνες τα τρία πρώτα χρόνια και κέρδισε τους 64 από αυτούς. Έγινε πολύ ξεκάθαρο ότι στόχος του ήταν να κερδίζει, να κερδίζει, να κερδίζει! Από τότε ήταν προφανές πως ήθελε να γίνει οδηγός αγώνων».

Ήταν ξεκάθαρο για τον Κάρλος;

Κ.Σ.: «Όταν έκανε τους πρώτους τοπικούς αγώνες καρτ, ήμουν ακόμα ενεργός και δεν ήθελα να πιέσω τα πράγματα. Πιστεύω ότι ξεκαθάρισε όταν έγινε δέκα ετών. Τότε είδα ότι ήταν σοβαρός και του είπα ότι θα είναι δύσκολο και απαιτείται μεγάλη δέσμευση. Επίσης ήθελα να συνεχίζω να τον διδάσκω, καθώς δεν ήταν 100% ξεκάθαρο πόσο σοβαρός και πόσο καλός ήταν. Κάναμε σίγουρες συμφωνίες, αλλά πολύ σύντομα έδειξε ότι ήθελε να πάρει αυτόν τον δρόμο».

Προειδοποιήσατε τους γιους σας ότι θα είναι ένας μακρύς και δύσκολος δρόμος αυτός που επέλεξαν και πως απαιτεί θυσίες;

Γ.Φ.: «Φυσικά και του είπα πόσο δύσκολο θα είναι το περιβάλλον, οπότε ναι, μιλήσαμε γι' αυτό. Όμως, αν βλέπεις να έχουν ταλέντο, τότε τους δίνεις την ευκαιρία να το δοκιμάσουν και μετά να το προσπαθήσουν σε πιο επαγγελματικό επίπεδο. Είχε μία σούπερ σεζόν, αλλά ακόμα είναι δύσκολο. Η F1 είναι απρόβλεπτη!».

Κ.Σ.: «Του είπα ότι μία καριέρα στον αθλητισμό πάντα είναι δύσκολη. Χρειάζεται επαγγελματισμό, πειθαρχία και αφοσίωση και ίσως να μη διαρκέσει πολύ. Γνωρίζω ότι στην περίπτωση του Μαξ και του Κάρλος πολλοί θα αναρωτιένται: ''είναι αυτό που ήθελε ο μπαμπάς ή ο γιος;'' Νομίζω ότι τώρα είναι ξεκάθαρο για όποιον έχει αμφιβολίες πως είναι αυτό που θέλει ο γιος! (γέλια)».

Ποιά ήταν τα συναισθήματά σας, όταν μάθατε ότι ο γιος σας είχε εξασφαλίσει μία θέση στην F1;

Γ.Φ.: «Για να είμαι ειλικρινής, αυτός ήταν ο στόχος. Όταν υπογράφεις τη συμφωνία, είσαι πολύ χαρούμενος, αλλά όταν στεγνώσει το μελάνι ξέρεις ότι ήταν μόνο η αρχή, πως έρχονται δύσκολοι καιροί, ότι πρέπει να έχει απόδοση συνέχεια, να μην κάνεις πάρα πολλά λάθη επειδή αν σε ξεγράψουν είναι δύσκολο να μείνεις στην F1».

Κ.Σ.: «Χαρούμενα και ρεαλιστικά. Όπως είπε και ο Γιος, ήξερα ότι αυτή ήταν η αρχή για κάτι μεγαλύτερο και πιο δύσκολο. Ήρθε αρκετά αργά για τον Κάρλος, οπότε ήμασταν μεταξύ ελπίδας και ταραχής. Τελικά έγινε. Ο γιος και ο μπαμπά ήταν χαρούμενοι!».

Τι συμβουλές δίνετε στους γιου σας;

Γ.Φ.: «Ολοένα και λιγότερες. Αμφότεροι καταλαβαίνουν τι να κάνουν και τι είναι σημαντικό. Είναι πολύ καλά σταθεροποιημένοι μέσα στην ομάδα. Και πρέπει να πω ότι ποτέ δεν μπήκα σε λεπτομέρειες για το μονοθέσιο με τον Μαξ. Απλά αυτός ξέρει καλύτερα!».

Κ.Σ.: «Πιστεύω ότι ο Μαξ και ο Κάρλος είναι πολύ τυχεροί, καθώς η Toro Rosso είναι καλή ομάδα για να μάθεις. Είναι ευλογία ότι είναι εκεί την ίδια στιημή, καθώς πιέζουν πολύ ο ένας τον άλλον. Αν ο ένας ο οδηγός είναι πολύ γρήγορος, καλύτερα να μη χαλαρώσεις, αλλά να κοιτάξεις τις μικρές λεπτομέρειες και να παραμείνεις προσηλωμένος.

Είναι σε μία φανταστική διαδικασία εκμάθησης.. Ο Μαξ είχε πραγματικά καλή σεζόν και αυτό είναι επίσης καλό για τον Κάρλος. Δε συμβαίνει πολύ συχνά μία ομάδα να παίρνει δύο ρούκι και να έχει έναν οδηγό ως σημείο αναφοράς. Έχουν ανταμειφθεί για τα κότσια τους!».

Θα προτιμούσατε έναν πιο έμπειρο οδηγό για ομόσταυλο του γιου σας;

Γ.Φ.: «Δεν νομίζω. Όπως είπε και ο Κάρλος, πιέζουν πολύ ο ένας τον άλλον και αμφότεροι γίνονται καλύτεροι και κάνουν ένα βήμα παραπάνω. Η παραπομπή που έχουμε είναι η Red Bull Racing. Αν δεις πόσο κοντά είμαστε σε πολλούς αγώνες, και κάποιες μπροστά τους, είναι αρκετή μνεία».

Ποια ήταν η πιο σημαντική συμβουλή που δώσατε στον γιο σας;

Κ.Σ.: «Έχω δώσει πολλές, εξαρτάται από την κατάσταση. Είμαι σίγουρος ότι είναι ίδιο με τον Γιος. Το σημαντικό είναι ότι έχουν κάποιον να τους στηρίζει και να τους πει την αλήθεια και το γνωρίζουν αυτό».

Επίσης, πρέπει να τους ανεβάζετε, όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά;

Κ.Σ.: «Φυσικά. Όλοι έχουν πάνω και κάτω και ειδικά σε αυτό το άθλημα!».

Γ.Φ.: «Γι' αυτό είναι οι πατεράδες. Μέχρι τώρα πρέπει να πω ότι κανείς δεν έχει κάνει βουτιά και αυτό κάνει τα πράγματα πολύ πιο εύκολα».

Γιος ο Μαξ έχει πιάσει το καλύτερο αποτέλεσμά σου σε κατατακτήριες δοκιμές στην F1 και ήδη ξεπέρασε το δικό σου σύνολο βαθμών. Πόσο θα πάρει να ισοφαρίσει τους δύο τερματισμούς σου στο βάθρο;

Γ.Φ.: «Νομίζω ότι θα υπάρξει μία μεγάλη ευκαιρία την επόμενη χρονιά. Έχω καλό προαίσθημα για την επόμενη χρονιά».

Κάρλος είχες τη ατυχία να δεις τον γιο σου να εμπλέκεται σ' ένα μεγάλο ατύχημα νωρίτερα τη φετινή χρονιά. Πώς το αντιμετωπίσατε αυτό;

Κ.Σ.: «Ευτυχώς για μένα, δεν ήμουν στο Σότσι. Το είδα στην τηλεόραση και πρέπει να πω ότι δε θέλω κανείς να έχει αυτά τα 17 λεπτά, καθώς δεν είχαμε καμία πληροφόρηση. Ήταν μέσα στο μονοθέσιο και δεν ξέραμε τι έγινε. Η ανακούφιση ήταν πολύ μεγάλη, όταν πληροφορηθήκαμε ότι είναι καλά.

Οπότε το Σότσι θα μείνει στη μνήμη μου ως ο αγώνας στον οποίο ευχαριστώ τον Θεό που δεν του συνέβη τίποτα και ανέκαμψε από την μία μέρα στην άλλη. Δεν είχε θέματα με τα φρένα στον αγώνα και τερμάτισε πέμπτος. Είναι ένα φανταστικό επίτευγμα, μετά από ένα τόσο μεγάλο ατύχημα».

Αμφότεροι ήσασταν πολύ ανταγωνιστικοί. Πόσο απογοητευτικό είναι που βλέπετε τους γιους σας να κάνουν κάτι που πιθανόν θα θέλατε κι εσείς; Ζηλεύετε καθόλου;

Γ.Φ.: «Όχι καθόλου. Είμαι χαρούμενος γι' αυτόν. Ο Μαξ σίγουρα πάει με τον δικό του τρόπο. Τώρα έχει πάει στο δικό του σπίτι. Ναι, μερικές φορές είναι δύσκολο να το βλέπω, αλλά βοηθάει για το μέλλον. Αμφότεροι ξέρουμε τι έγινε, οπότε πας λίγο πιο πίσω. Είναι η ζωή του και πρέπει να εξελιχθεί, καθώς το θέλει».

Κ.Σ.: «Είμαι χαρούμενος που ο Κάρλος αποφάσισε να πάρει τον δρόμο της F1. Είμαι χαρούμενος με ό,τι έχω κάνει εγώ και ακόμα μου αρέσουν περισσότερο τα Ράλι από την F1. Μετά από μία σεζόν που έρχομαι σε αγώνες της F1, είμαι πιο παθιασμένος με τα Ράλι! Είναι η ζωή του και με τον καιρό θα είμαστε απλοί θεατές».

Είναι ικανοποιητικό που αμφότεροι έχετε δώσει την ευκαιρία στους γιους σας να ακολουθήσουν το όνειρό τους;

Γ.Φ.: «Έχουμε βοηθήσει, όμως περισσότερο πάλεψαν οι ίδιοι γι' αυτό. Κάναμε το καλύτερο για τους φέρουμε όσο το δυνατόν πιο ψηλά, όμως εξαρτήθηκε από αυτούς και δημιούργησαν την ευκαιρία που έχουν τώρα. Αν ο Κάρλος και ο Μαξ δεν είχαν κάνει τόσο καλή δουλειά στις μικρότερες κατηγορίες, δε θα ήταν εδώ. Αυτά τα παιδιά δημιούργησαν τις δυνατότητές τους. Ήδη έχουν δείξει τον αληθινό τους εαυτό».

Κ.Σ.: «Ένα όνομα μπορεί να ανοίξει μία πόρτα, όμως μετά πρέπει να περπατήσουν μόνοι τους και αυτό ακριβώς έκαναν επειδή πάντα υπάρχει μόνο μία στιγμή που μετράει».

Πιστεύετε ότι οι γιοι σας έχουν ποτέ αγανακτήσει ή έχουν ζήσει υπό τη σκιά του ονόματός σας, όταν ξεκινούσαν;

Γ.Φ.: «Όχι, αλλά νομίζω ότι θα ήταν πιο δύσκολο γι' αυτούς, αν δεν πήγαιναν καλά».

Τι πιστεύετε ως υπερήφανοι μπαμπάδες; Μπορούν οι γιοι σας να πάρουν μία νίκη;

Γ.Φ.: «Βέβαια τους ευχόμαστε τα καλύτερα. Όμως, κοιτάζοντας πίσω στο πώς πήγε η σεζόν προβλέπω ότι έχουν και οι δύο πολύ καλές πιθανότητες στη Formula1».

Κ.Σ.: «Συμφωνώ απόλυτα. Είχαν και οι δύο μία αξιόλογη χρονιά, είναι σε καλή ηλικία και η F1 χρειάζεται νέους ανθρώπους! Υπάρχουν άτομα που φθίνουν στην καριέρα τους και νεαρούς που έρχονται. Ο Κάρλος και ο Μαξ είναι ανάμεσα σε αυτούς τους νεοεισερχόμενους».

Να πάρουν τίτλο;

Γ.Φ.: «Σίγουρα το ελπίζω! (γέλια). Γι' αυτό είσαι εδώ. Δεν είμαστε εδώ για να γεμίσουμε απλά το γκριντ. Αλλά θα είμαστε στη σωστή θέση την κατάλληλη στιγμή και αυτή είναι μία πρόκληση για τους μπαμπάδες, καθώς θα πρέπει να βοηθήσουν για να συμβεί!».

Επόμενα Άρθρα

 O τυχερός του 4G Smartphone MLS iQTalk Flame από τον ΓΕΡΜΑΝΟ!

O τυχερός του 4G Smartphone MLS iQTalk Flame από τον ΓΕΡΜΑΝΟ!

Οι συμμετοχές ξεπέρασαν κάθε προσδοκία! Περισσότεροι από 4000 αναγνώστες του G-Weekend Journal διεκδίκησαν το 4G Smartphone MLS iQTalk Flame, προσφορά του Γερμανού! Ένας όμως είναι ο τυχερός... Μήπως εσύ; 

Kαι μαθαίνεις και κερδίζεις!

Kαι μαθαίνεις και κερδίζεις!

Το Gazzetta Weekend Journal και το grifos.gr σε... προκαλούν να τεστάρεις τις αθλητικές (και όχι μόνο) γνώσεις σου, μέσα από μια σειρά σταυρόλεξων που πρέπει να λύσεις!