Τα... χρυσά συμβόλαια της Formula1!

Νίκος Τσιώκος
Τα... χρυσά συμβόλαια της Formula1!

bet365

Νομίζετε ότι Formula1 σημαίνει μόνο γκάζια και καρό σημαίες; Λάθος... Στην πραγματικότητα προκαλούν ίλιγγο όχι οι τρελές ταχύτητες των μονοθέσιων, αλλά τα εκατομμύρια που κάνουν πάρτι γύρω από οδηγούς και εταιρίες! Φέτος τα αστρονομικά ποσά δεν έχουν προηγούμενο με τον Φέτελ να... οδηγεί την κούρσα!

Αν όχι το πιο ακριβό, σίγουρα θεωρείται ένα από τα πιο ακριβά αθλήματα στον κόσμο. Ένας απίστευτα μεγάλος χορός εκατομμυρίων ευρώ γύρω από μονοθέσια, οδηγούς, εταιρίες, χορηγούς! Στη Formula1... παίζει πολύ χρήμα και όπως δείχνουν οι αριθμοί όσο περνούν τα χρόνια βλέπουμε, όλο και περισσότερο είναι το χρυσάφι που μπαίνει στα ταμεία των πιλότων. Τα ποσά ζαλίζουν περισσότερο κι από τον... ταχύτερο γύρο στις ανά τον κόσμο πίστες όπου γίνονται οι αγώνες. Νούμερα με πολλά μηδενικά, αστρονομικοί αριθμοί που δεν έχουν καμία σχέση με ό,τι... γήινο γνωρίζουμε.

Το Gazzetta Weekend Journal σας... προσφέρει στο πιάτο όλα τα «χρυσά συμβόλαια» των αγαπημένων σας πιλότων και σας «προτρέπει» όταν διαβάζετε τις παρακάτω γραμμές να είστε καθιστοί και για κάθε ενδεχόμενο να έχετε και ένα ποτήρι νερό δίπλα σας...

Ας ξεκινήσουμε από το πιο πρόσφατο συμβόλαιο, αυτό του Λιούις Χάμιλτον.

Ο Βρετανός υπέγραψε τριετές μέχρι το 2018 με τη Mercedes για 100 εκατομμύρια λίρες τον χρόνο. Σε ευρώ αυτό μεταφράζεται στα 137 εκ. συνολικά για την επόμενη τριετία και κάτι παραπάνω από 45,5 εκ. ετησίως. Ωστόσο, δε θα είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος πιλότος της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Αυτός ο... τίτλος πηγαίνει στον Σεμπάστιαν Φέτελ, που έχει υπογράψει μέχρι το 2017 με τη Ferrari για 80 εκ. δολάρια το χρόνο, δηλαδή περίπου 71 εκ. ευρώ. Τόσα εκτιμάται ότι λάμβανε και ο Μίκαελ Σουμάχερ το 2004, χρονιά που ήταν στο... πάνθεον της F1, αφού κατακτούσε τον έναν τίτλο μετά τον άλλον και έσπαγε κάθε ρεκόρ.

Πάντως, σύμφωνα με τους αριθμούς, τα συμβόλαια που υπογράφτηκαν φέτος αποτελούν τα πιο... χρυσά της τελευταίας πενταετίας. Φυσικά μην νομίσει κανείς ότι τα περασμένη έτη οι πιλότοι έτρεχαν για... ψίχουλα. Φωτιά θα πέσει να μας κάψει. Τις προηγούμενες χρονιές οι ετήσεις απολαβές του πιο ακριβοπληρωμένου οδηγού δεν ξεπερνούσαν (πω πω τι γράφουμε) τα «ταπεινά» 30 εκ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι το πιο... παχύ συμβόλαιο πέρα από την πενταετία εντοπίζεται από το 2007 μέχρι και το 2009 και ανήκει στον Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος λάμβανε 45,2 εκ. ευρώ τη σεζόν. Καλά λεφτά για να ζήσουν καμιά... 10αριά γενιές Ραϊκόνεν!

Επιστρέφοντας στο «σήμερα» το επόμενο... χρυσό συμβόλαιο για τη τρέχουσα χρονιά κατέχει ο Φερνάντο Αλόνσο, που συμφώνησε με τη McLaren για 2 χρόνια. Για τον... κόπο του ο Ισπανός οδηγός θα βάλει στο «πουγκί« του 35,4 εκ. ευρώ ετησίως, τη στιγμή που ο Ραϊκόνεν βρίσκεται στα 23 εκ. ευρώ και ο βασικός διεκδικητής του τίτλου Νίκο Ρόσμπεργκ μόλις στα 13,1 εκ. ευρώ.

Βέβαια, σε όλα αυτά προσθέστε και τα μπόνους για νίκες ή κατάκτηση του πρωταθλήματος, τα οποία συμπεριλαμβάνονται στα συμβόλαια που υπογράφει ο κάθε πιλότος, όταν έρθει σε συμφωνία με μία ομάδα. Έτσι το συμπέρασμα είναι ότι όποιος ξέρει να χρησιμοποιεί καλά το τιμόνι και να πατάει τέρμα το γκάζι (μην μπερδεύεστε: όχι στον δρόμο κι όποιον πάρει ο Χάρος, αλλά στις πίστες αγώνων) το βέβαιο είναι ότι δεν πρόκειται να πεινάσει ποτέ. Αυτός, τα εγγόνια, τα δισέγγονα και πάει λέγοντας...

 

Τελευταία Νέα