Άρης - Ολυμπιακός 0-3
Δύο συνεχόμενοι αγώνες στην Θεσσαλονίκη, δύο τρίποντα για τον Ολυμπιακό. Οι «ερυθρόλευκοι» με τον ΠΑΟΚ στην Πυλαία, επικράτησε και κατά του Άρη στην Μίκρα με 3-0 (23-25, 20-25, 20-25), στο πλαίσιο της 12ης αγωνιστικής της Α1 Ανδρών. Ο αγώνας ήταν ντέρμπι μόνο στο πρώτο σετ, το οποίο πήραν στις λεπτομέρειες οι φιλοξενούμενοι και μετά δεν είχαν πρόβλημα να πάρουν με άνεση τα άλλα δύο.
Με τη νίκη αυτή οι Πειραιώτες ανέβηκαν στην πρώτη θέση, έχοντας ένα ματς περισσότερο, ενώ οι Θεσσαλονικείς έμειναν στους 21 βαθμούς και θα πρέπει να ανέβουν και να πάρουν βαθμούς, προκειμένου να μην κινδυνέψουν με πιθανή συμμετοχή τους στα πλέι άουτ.
Πρώτος σκόρερ για τους νικητές ήταν ο Γιορντάνοφ με 20 πόντους με τον Γιούρισιτς να ακολουθεί με 10. Για τους ηττημένους ο Κυριακίδης με 11 ήταν ο μοναδικός με διψήφιο αριθμό.
*Οι πόντοι του Άρη προήλθαν από 3 άσσους, 35 επιθέσεις, 8 μπλοκ και 20 λάθη αντιπάλων και του Ολυμπιακού προήλθαν από 1 άσσους, 42 επιθέσεις, 8 μπλοκ και 22 λάθη αντιπάλων
Τα σετ: 0-3 (23-25, 20-25, 20-25)
ΑΡΗΣ (Βαγγέλης Κουτσονίκας): Κυριακίδης 11 (7/16 επ, 2 άσσοι, 2 μπλοκ, 77% υπ - 46% άριστες), Ντίνας 7 (5/6 επ, 2 μπλοκ), Παπαδημητρίου 5 (5/13 επ, 85% υπ - 31% άριστες), Χαριτωνίδης 1 (1 άσσος), Γάτσης 7 (6/9 επ, 1 μπλοκ), Αρμενάκης 8 (5/15 επ, 3 μπλοκ) / Γκαράς (λ, 100% υπ - 64% άριστες), Τσομπάνογλου (λ, 100% υπ - 0% άριστες), Χατζηπαραδείσης, Ντάμποβιτς 1 (1/1 επ)
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Δημήτρης Καζάζης): Χριστοφιδέλης 2 (2 μπλοκ, 85% υπ - 31% άριστες), Γιούρισιτς 10 (8/9 επ, 2 μπλοκ), Καλντέιρα 6 (6/15 επ, 83% υπ - 33% άριστες), Γιορντάνοφ 20 (19/32 επ, 1 μπλοκ), Σμαραγδής 9 (6/7 επ, 3 μπλοκ), Κουρνέτας 2 (2/2 επ) / Στεφάνου (λ, 100% υπ - 43% άριστες), Μαρούλης, Κιόσης 1 (1/1 επ), Σωτηρίου 1 (1 άσσος).
Κουτσονίκας: «Καλά για ενάμιση σετ»
O προπονητής του Άρη Βαγγέλης Κουτσονίκας δήλωσε: «Η ομάδα μου έπαιξε καλά για 1,5 σετ. Μετά ασχοληθήκαμε με άλλα πράγματα. Έπρεπε να ηρεμήσουμε και να ασχοληθούμε με το παιχνίδι. Ο Αρμενάκης είχε πολύ χαμηλά στατιστικά στην επίθεση και για αυτό τον άλλαξα. Δεν υπήρχε άλλος λόγος. Έρχεται το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ. Είναι το ντέρμπι γοήτρου της Θεσσαλονίκης. Όποιος θέλει περισσότερο τη νίκη θα κερδίσει. Χρειαζόμαστε βαθμούς για να μην πάμε στα πλέι άουτ. Αυτός είναι ο στόχος και ο κίνδυνος».
Καζάζης: «Μας πήγε καλά η Θεσσαλονίκη»
Ο προπονητής του Ολυμπιακού Δημήτρης Καζάζης δήλωσε: «Η Θεσσαλονίκη μας πήγε καλά. Τελείωσε μια κοπιαστική περίοδος για την ομάδα μας. Πήραμε νίκες και την πρόκριση στο φάιναλ-4. Προσπαθούμε να κάνουμε διαχείριση των δυνάμεων μας. Τα παιδιά που μπήκαν κράτησαν τον ρυθμό. Τώρα έχουμε την ευκαιρία να ξεκουράσουμε παίκτες, να κάνουμε ανασύνταξη και να προετοιμαστούμε για τα δύσκολα».
Πήρε... ρεβάνς!
Πριν περάσει ένας μήνας από την κατάκτηση Λιγκ Καπ, ο Φοίνικας Σύρου πήρε άτυπη ρεβάνς από την ΑΕΚ, της οποίας και επικράτησε για το πρωτάθλημα με 3-2, βάζοντας τέλος, ουσιαστικά, στις ελπίδες της για μία θέση στην τετράδα, αφού απέχει 8 βαθμούς από την Κηφισιά, η οποία έχει και παιχνίδι λιγότερο!
Απόλυτος πρωταγωνιστής και πρώτος σκόρερ, ο Ουκρανός Ντιάτσκοφ, που μάλιστα φρόντισε να αφιερώσει την νίκη στους νεκρούς συμπατριώτες του, αλλά και σε όσους δοκιμάζονται αυτή την στιγμή στην χώρα του. Από κοντά και οι κεντρικοί, Τακουρίδης και Σφενδυλάκης, που βοήθησαν πολύ τον σύλλογο της Σύρου να πάρει τους δύο πολύτιμους βαθμούς.
Διακύμανση:
1ο σετ: 7-8, 15-16, 20-21, 25-23
2ο σετ: 6-8, 15-16, 19-21, 23-25
3ο σετ: 2-8, 15-16, 21-18, 25-19
4ο σετ: 4-8, 9-16, 16-21, 17-25
5ο σετ: 5-4, 7-10, 7-12, 11-15
ΑΕΚ (Άκης Φλαούνας): Μαντέκας 7 (5/18 επ, 2 άσσοι, 54% υπ - 54% άριστες), Τόρρες 14 (6/13 επ, 1 άσσος, 7 μπλοκ), Κατσανεβάκης 8 (7/11 επ, 1 μπλοκ), Νοβοσέλατς 3 (1/3 επ, 1 άσσος, 1 μπλοκ), Παγιάν 19 (14/39 επ, 2 άσσοι, 3 μπλοκ), Πέτρογλου 24 (21/36 επ, 3 μπλοκ) / Γκούζντα (λ, 71% υπ - 43% άριστες), Αλεξίου, Κρέτσης, Ρουμελιωτάκης 1 (1 μπλοκ)
ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΣΥΡΟΥ (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Τερζής 2 (2 μπλοκ), Τσας 10 (10/29 επ), Ντιάτσκοφ 22 (19/37 επ, 2 άσσοι, 1 μπλοκ, 61% υπ - 39% άριστες), Τακουρίδης 12 (7/14 επ, 5 μπλοκ), Λάππας 12 (4/15 επ, 2 άσσοι, 6 μπλοκ, 54% υπ - 40% άριστες), Σφενδυλάκης 10 (8/13 επ, 1 άσσος, 1 μπλοκ) / Παπαδημητρίου (λ, 55% υπ - 27% άριστες), Τσέργας.
Ο κεντρικός του Φοίνικα Γιάννης Τακουρίδης δήλωσε: «Συγχαρητήρια αξίζουν στον Σφενδυλάκη. Στον πρώτο γύρο δεν πήρε πολλές ευκαιρίες και τώρα κλήθηκε να αντικαταστήσει τον Πελεκούδα. Είναι πολύ δύσκολο αυτό που κάνει. Η δουλειά του κεντρικού είναι να πάρει τον πόντο στην δύσκολη φάση. Ένας πόντος στην κόντρα μετράει για δύο και σε αυτό τα πήγαμε καλά. Τα ψέματα τελείωσαν. Δεν υπάρχει μόνο η τετράδα. Ο στόχος είναι άλλος και το ξέρουμε όλοι. Είναι ώρα να το πούμε και να το δείξουμε στο γήπεδο. Υπάρχει δίψα για τίτλους. Ο αθλητής που σέβεται τον εαυτό του και κάνει την δουλειά που κάνουμε εμείς καθημερινά, έχει φιλοδοξίες. Ο προπονητής μας χειρίστηκε πολύ σωστά το θέμα γιατί στην αρχή της σεζόν πρέπει να υπάρχει συγκέντρωση. Τώρα δεν αρκεί η θέληση, αλλά μόνο η νίκη».
Ο προπονητής του Φοίνικα Δημήτρης Ανδρεόπουλος είπε: «Είμαστε πιεσμένοι. Είχαμε αρνητικά αποτελέσματα και είχαμε ανάγκη να πάρουμε ένα ματς με 3-2. Τα παιδιά προσπαθούν πολύ και είναι λογικό να υπάρχει πίεση και στο τέλος ανακούφιση».
Ο προπονητής της ΑΕΚ Άκης Φλαούνας δήλωσε: «Το ματς κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Δεν είχαμε τον Παγιαν στο τέλους του τετάρτου σετ και μας κόστισε. Με τα πολλά παιχνίδια έχουμε χάσει την φρεσκάδα μας και φαίνεται στο τάι μπρέικ. Τώρα τα δίνουμε όλα για το κύπελλο. Δουλεύουμε για στόχους που είναι στο χέρι μας. Η τετράδα δεν είναι στο χέρι μας από τον Α΄ γύρο».
Ο Ουκρανός Αντρέι Ντιάτσκοφ του Φοίνικα αναφέρθηκε και στην κατάσταση στην πατρίδα του: «Το μυαλό μας είναι σε πράγματα που δεν είναι καλά. Το μυαλό μου είναι σε ότι συμβαίνει στην Ουκρανία Θέλουμε να κερδίσουμε παιχνίδια για να μαζέψουμε βαθμούς. Οι απουσίες δεν «μεγαλώνουν τη νίκη». Η ομάδα πρέπει να παίζει. Η δουλειά του ενός είναι να καλύπτει τον άλλον».
Σταθερά πρώτος!
Ακόμα μία νίκη πέτυχε η ομάδα του Εθνικού Αλεξανδρούπολης, που επικράτησε του ΠΑΟΚ με 3-1 και διατηρήθηκε με αυτόν τον τρόπο στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα. Η νίκη της ακριτικής ομάδας, πάντως, μόνο εύκολη δεν ήταν, με το 4ο σετ να είναι αυτό που έκλεψε την παράσταση, αφού κρίθηκε στο 34-32, υπέρ των γηπεδούχων.
Γενικότερα, ο ΠΑΟΚ έβαλε δύσκολα στους ακρίτες, όμως το μόνο που πέτυχε ήταν να πάρει το 2ο σετ, ισοφαρίζοντας την γηπεδούχο ομάδα, που είχε πάρει δύσκολα το προβάδισμα με 25-23. Οι παίκτες του «Δικέφαλου του Βορρά», πάντως, διαμαρτύρονται για μπλοκ άουτ που δεν δόθηκε στους παίκτες του Εθνικού στο 27-27 του 4ου σετ.
Η Διακύμανση
1ο σετ: 7-8, 15-16, 19-21, 25-23
2ο σετ: 8-7, 16-14, 21-17, 25-27
3ο σετ: 8-6, 16-11, 21-16, 25-19
4ο σετ: 8-7, 16-14, 21-20, 34-32
ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ (Σάκης Μουστακίδης): Ράιτς 24 (22/41 επ, 1 άσσος, 1 μπλοκ), Μιγιαήλοβιτς 20 17/26 επ, 2 άσσοι, 1 μπλοκ, 67% υπ – 61% άριστες), Σιδηρόπουλος 3 (1 άσσος, 2 μπλοκ), Παπάζογλου 6 (5/10 επ, 1 μπλοκ), Δαλακούρας Α 12 (11/21 επ, 1 μπλοκ, 77% υπ – 65% άριστες), Ανδρεάδης 9 (5/10 επ, 4 μπλοκ) / Δαρίδης (λ – 45% υπ – 32% άριστες), Αγγελόπουλος 1, Μπουφίδης
ΠΑΟΚ (Γιώργος Γιάτσης): Παντακίδης 5π. (3/6 επι , 2 μπλοκ), Λόουσον 17 (14/29 επ, 2 άσσοι, 1 μπλοκ – 79% υπ – 73% άριστες), Στίγγας 13 (8/12επ, 1 άσσοι, 4 μπλοκ), Μίλκοφ 21 (18/31 επ, 3 άσσοι, 62% υπ – 55% άριστες), ΜακΚίμπιν 2 (1/2 επ, 1 άσσος), Τζελάτι 20 (15/29 επ, 2 άσσοι , 3 μπλοκ) / Μπαμπαλιούτας (λ – 79% υπ – 72% άριστες), Στεφανίδης, Πιπέργιας.
Ο προπονητής του Εθνικού Σάκης Μουστακίδης δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που νικήσαμε έναν μεγάλο αντίπαλο. Αν δεν κάναμε κάποια λάθη στο 2ο σετ θα κερδίζαμε 3-0. Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά».
Επεισόδιο έγινε στο 3ο σετ όταν ο Ανδρέας Ανδρεάδης έγινε αλλαγή στο 24-24 του 4ου σετ για να μπει ο Μπουφίδης ο οποίος και τελικά έχασε το σερβίς. Ο Ανδρεάδης τα έβαλε με τον προπονητή του και στο τέλος του αγώνα είπε. «Παίζω με ένα πόδι για τον Εθνικό για να κάνει αυτή η ομάδα κάτι ξεχωριστό. Δεν ήθελα να γίνω αλλαγή στο σερβίς. Ηταν μια στιγμή έντασης. Ζητάω συγγνώμη για τη συμπεριφορά μου από τον προπονητή μου, τον κόσμο και τη διοίκηση αλλά πρέπει να καταλάβουν πως κι εγώ δεν είμαι μηχανή».
«Τρίποντο» παραμονής!
Τεράστια νίκη πέτυχε ο Παμβοχαϊκός, που επικράτησε της Νίκης Αιγινίου με 3-1, με το τρίποντο αυτό να του δίνει βαθμολογική ανάσα, στην προσπάθεια για την παραμονή στην κορυφαία κατηγορία. Μάλιστα, η «καθαρή» νίκη, είχε έξτρα σημασία για την ομάδα του Στέλιου Καζάζη, αφού πλέον σε περίπτωση ισοβαθμίας, έχει προβάδισμα, μιας και το πρώτο ματς κρίθηκε στο τάι μπρέικ. Το σκορ είχε συνεχείς εναλλαγ΄ς, όμως στο τέλος αυτός που πανηγύριζε ήταν ο γηπεδούχος Παμβοχαϊκός, με μοναδική εξαίρεση το πρώτο σετ, όταν οι φιλοξενούμενοι μπήκαν πιο δυνατά και αιφνιδίασαν τον αντίπαλό τους.
Διακύμανση:
1ο σετ: 8-7, 16-15, 21-20, 23-25
2ο σετ: 6-8, 13-16, 21-18, 25-20
3ο σετ: 6-8, 16-13, 21-18, 25-22
4ο σετ: 5-8, 12-16, 17-21, 27-25
ΠΑΜΒΟΧΑΪΚΟΣ (Στέλιος Καζάζης): Κράουσε 4 (4/7 επ), Ποτότσνικ 9 (9/25 επ, 35% υπ - 18% άριστες), Κουζούνης 3 (2/10 επ, 1 άσσος, 67% υπ - 0% άριστες), Ντόκιτς 24 (21/57 επ, 2 άσσοι, 1 μπλοκ), Κανέλλος 15 (9/15 επ, 3 άσσοι, 3 μπλοκ), Χρήστος Παπαδόπουλος 6 (2/8 επ, 4 μπλοκ) / Ζήσης (λ, 54% υπ - 32% άριστες), Δρόγκαρης 1 (1/1 επ), Παναγιώτης Παπαδόπουλος 8 (6/14 επ, 2 μπλοκ, 40% υπ - 27% άριστες), Μάρκου
ΝΙΚΗ ΑΙΓΙΝΙΟΥ (Γιάννης Μέλκας): Μπλανκενάου 5 (3/4 επ, 2 μπλοκ), Παλέντζας 19 (18/42 επ, 1 μπλοκ), Νταλιέγκε 6 (3/10 επ, 3 μπλοκ), Παράσογλου, Μακ Λαχλίν 22 (19/36 επ, 3 μπλοκ, 67% υπ - 42% άριστες), Χαραλαμπίδης 6 (2/5 επ, 4 μπλοκ) / Αγγελής (λ, 37% υπ - 27% άριστες), Γεωργόπουλος, Αναστασιάδης 1 (1 άσσος), Γκορίδης, Μαυροβουνιώτης 4 (4/16 επ, 100% υπ - 80% άριστες).
Ο προπονητής του Παμβοχαϊκού Στέλιος Καζάζης δήλωσε: «Το ότι σήμερα κερδίσαμε το τρίποντο είναι πολύ σημαντικό, μετά από μια δύσκολη εβδομάδα που είχαμε. Είναι πολύ μεγάλο κέρδος για μας η ανατροπή στο 4ο σετ, στο οποίο δείξαμε ωριμότητα και αποφασιστικότητα, καλύψαμε διαφορά 4 πόντων και φτάσαμε στη νίκη. Θα πρέπει να είμαστε προσηλωμένοι και συγκεντρωμένοι για τη δύσκολη συνέχεια που έχουμε μπροστά μας. Μας λείπει απ' την ομάδα ο Άκης Ασπιώτης, που τις τελευταίες 15 μέρες αντιμετωπίζει πρόβλημα στη μέση και χάνουμε μια πολύτιμη βοήθεια σε όλα τα επίπεδα. Θέλουμε να επανέλθει σύντομα και να μας βοηθήσει στα ματς που ακολουθούν».
Ο προπονητής της Νίκης Αιγινίου Γιάννης Μέλκας είπε: «Ήταν ένα πολύ σκληρό παιχνίδι, που δεν κρίθηκε στην τακτική, αλλά στα ατομικά λάθη. Στο 2ο και στο 4ο σετ τα δικά μας λάθη ήταν αυτά που έδωσαν την ευκαιρία στον Παμβοχαϊκό να ακολουθήσει καλή τακτική και να κερδίσει το ματς. Δε με πονάει τόσο η ήττα αλλά ο τρόπος που χάνουμε. Ο Παμβοχαϊκός είναι έμπειρη ομάδα και εκμεταλεύτηκε τα λάθη μας. Το παράδοξο είναι πως σε όλους τους τομείς ήμασταν καλύτεροι, εκτός από τους άσσους. Δεν καταφέραμε να πάρουμε βαθμούς στο Βραχάτι, αλλά συνεχίζουμε την προσπάθεια μας με μεγαλύτερη δυσκολία».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
