«Κέρδισε ο καλύτερος»
"Είμαι πολύ απογοητευμένος", είπε αρχικά ο 31χρονος Ελβετός, που έχασε την ευκαιρία για ριπίτ στο τουρνουά του Ρότερνταμ. "Μου αρέσει να παίζω εδώ και δεν ήθελα να φύγω από τώρα. Ο Ζουλιέν έπαιξε πολύ καλά, δημιούργησε περισσότερες ευκαιρίες και άξιζε τη νίκη. Είναι μια σκληρή ήττα, αλλά αυτά συμβαίνουν. Όταν σπάει το σερβίς σου τόσες φορές στο indoor, δεν γίνεται η δουλειά. Είχα πολλά σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή μου. Δεν ξεκίνησα καλά και όταν στο τέλος είχα την ευκαιρία να το πάω σε τρίτο σετ δεν την εκμεταλλεύτηκα. Αν και θα ήμουν τυχερός αν τα κατάφερνα. Ο καλύτερος κέρδισε, το άξιζε".
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
