O νέος είναι ωραίος, αλλά ο παλιός είναι... άλλη κλάση. Ο Ρότζερ Φέντερερ έκοψε τη φόρα του Μπέρναρντ Τόμιτς (6-4, 7-6, 6-1) και βρίσκεται πλέον στους «16» του Αυστραλιανού Όπεν!
Ο νεαρός άσος, που τη φετινή σεζόν δείχνει μεταμορφωμένος, ήταν πραγματικά άξιος αντίπαλος του Ελβετού σούπερ σταρ. Πάλεψε τα δύο πρώτα σετ του αγώνα, όμως όταν έχεις απέναντί σου τον καλύτερο τενίστα όλων των εποχών μάλλον πρέπει να ξεπεράσεις τον εαυτό σου για να πετύχεις την... απόδραση. Ο Τόμιτς μπήκε στο ματς με πολύ μεγάλες προσδοκίες, τις οποίες είχε περάσει και στο κοινό της Μελβούρνης, ωστόσο το Νο.2 στον κόσμο πήρε το προβάδισμα με το καλημέρα. Στη συνέχεια κατάφερε να κρατήσει το σερβίς του και να κάνει το 1-0. Στο δεύτερο σετ, όμως, έγινε μεγάλη μάχη. Ο 20χρονος τενίστας ανέβηκε ψυχολογικά, ήταν... θρασύς και έδειξε ικανός να φέρει το ματς στα ίσα, αφού ο μεγάλος αντίπαλός του πέταξε σωρεία χαμένων ευκαιριών για μπρέικ. Το παιχνίδι πήγε τελικά στη ρώσικη ρουλέτα και ο Φέντερερ σταθερός και ψύχραιμος, δεν πτοήθηκε από το μίνι μπρέικ του Τόμιτς και έφτασε στο 2-0.
Στο τρίτο σετ ήταν φανερή η απογοήτευση του Αυστραλού, που με αψυχολόγητες ενέργειες έδωσε την ευκαιρία στον βασιλιά να καθαρίσει εύκολα την πρόκριση. Ο Φέντερερ, λοιπόν, συνέχισε τις εξαιρετικές εμφανίσεις και χαρίζοντας κάποιες στιγμές μαγείας πήρε το εισιτήριο για την επόμενη φάση της διοργάνωσης. Ο Τόμιτς, από την άλλη, απέδειξε και πάλι ότι το μέλλον είναι μπροστά του, εφόσον διατηρήσει το... προφίλ των τελευταίων μηνών. Αντίπαλος του Ρότζερ στον τέταρτο γύρο είναι ένας άλλος τενίστας της νέας γενιάς. Ο Μίλος Ράονιτς κέρδισε σχετικά άνετα τον Φίλιπ Κολσράιμπερ (7-6, 6-3, 6-4) και θα προσπαθήσει να κάνει την υπέρβαση κόντρα στον Ελβετό μαέστρο.
"Ήταν ένα φοβερό παιχνίδι και για τους δυο μας", δήλωσε ο 31χρονος τενίστας μετά τη λήξη του αγώνα. "Ο Μπέρναρντ μού έβγαλε τον καλύτερό μου εαυτό σήμερα και ειλικρινά του εύχομαι να συνεχίσει έτσι. Πρέπει να περιμένεις το απροσδόκητο και εκείνος έχει τα εργαλεία γι' αυτό".
Πέρασε ο Σιμόν
Στον γαλλικό «εμφύλιο», ο Ζιλ Σιμόν χρειάστηκε 4 ώρες και 40 λεπτά για να ξεπεράσει το εμπόδιο του συμπατριώτη του Γκαέλ Μονφίς, σε μια αναμέτρηση που κρίθηκε στα 5 σετ και είχε συγκλονιστική εξέλιξη. Προβάδισμα με 2-0 για τον Σιμόν, Νο14 του ταμπλό και ισοφάριση με σπουδαίο παιχνίδι από τον Μονφίς, ο οποίος ωστόσο δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει τον θρίαμβο. Πρόκριση στους «16» για τον πρώτο με 6-4, 6-4, 4-6, 1-6, 8-6 και επόμενος αντίπαλος ο Νο3 του ταμπλό και της παγκόσμιας κατάταξης Άντι Μάρεϊ.
Τα ζευγάρια της επόμενης φάσης: Τζόκοβιτς-Βαβρίνκα, Άντερσον-Μπέρντιχ, Φερέρ-Νισικόρι, Αλμάγρο-Τιπσάρεβιτς, Σαρντί-Σέπι, Μάρεϊ-Σιμόν, Τσόνγκα-Γκασκέ, Ράονιτς-Φέντερερ.
* Η Μπογιάνα Γιοβανόφσκι έβαλε φρένο στη 42χρονη Κιμίκο Ντάτε-Κρουμ και με τη νίκη της (6-2, 7-6) πέρασε στις "16" του Αυστραλιανού Όπεν, όπου την περιμένει η Σλόουν Στέφενς. Τα ζευγάρια της επόμενης φάσης: Αζαρένκα-Κιριλένκο, Βοζνιάκι-Κουζνέτσοβα, Σ.Γουίλιαμς-Κιριλένκο, Γιοβανόφσκι-Στέφενς, Λι-Γκέργκες, Ιβάνοβιτς-Ραντβάνσκα, Κέρμπερ-Μακάροβα, Φλίπκενς-Μακάροβα.