Μπέριος διετίας στον ΠΑΣ
Ολοκληρώθηκε και επίσημα η μεταγραφή του Θοδωρή Μπέριου στον ΠΑΣ καθώς όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του συλλόγου ο παίκτης βρέθηκε στα Γιάννενα και τα γραφεία της ομάδας και υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας δύο χρόνων
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ
Αναλυτικά, η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την απόκτηση του Θεόδωρου Μπέριου. Ο 23χρονος (21-3-1989) κεντρικός αμυντικός υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας δυο ετών.
Έπειτα από την επίτευξη της συμφωνίας, o παίκτης τόνισε πως: «Αισθάνομαι χαρούμενος που ήρθα στον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ και μου δίνεται η ευκαιρία να αγωνιστώ στο πρωτάθλημα της Super League. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο, Γιώργο Χριστοβασίλη, και τον προπονητή, κ. Χριστόπουλο, που με εμπιστεύονται.
Στόχος μου είναι να καθιερωθώ και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να τα καταφέρω, ώστε να βοηθήσω και εγώ την ομάδα να υλοποιήσει τους στόχους της».
Οι ομάδες που αγωνίστηκε: 2009/10 Ιωνικός, 2010/11 Ηλιούπολη, 2011/12 Βύζας Μεγάρων -Zenit Castav.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
