Έβερτον ξανά για Κατίδη!
Ο Άρης ήταν αυτός που χαμογέλασε μετά την εκδίκαση της προσφυγής του Γιώργου Κατίδη από την Πρωτοβάθμια Εποτροπή της ΕΠΟ, η οποία δεν δικαίωσε τον ποδοσφαιριστή, που έτσι συνεχίζει τυπικά να ανήκει στους «κίτρινους». Ο Άρης οφείλει να του καταβάλει 68.000 ευρώ, ενώ αναμένεται να αποσύρει την έφεση που κατατέθηκε από το νομικό του εκπρόσωπο, προκειμένου η ομάδα να πάρει κάποια χρήματα σε περίπτωση μεταγραφής του.
Ο Κατίδης βρίσκεται στην Ιταλία με τους υπόλοιπους παίκτες του Άρη, ωστόσο είναι πιθανόν σύντομα να... φύγει ξανά. Όπως αναφέρει η SportDay, το ενδιαφέρον της Έβερτον είναι πλέον πολύ έντονο και την Δευτέρα ο ατζέντης του παίκτη θα πάει στην Αγγλία για να ακούσει την τελική πρόταση των «ζαχαρωτών».
Για τον 19χρονο παίκτη έχει εκφράσει ενδιαφέρον και ο ΑΠΟΕΛ, αλλά και άλλες ευρωπαϊκές ομάδες, ωστόσο αυτή τη στιγμή η Έβερτον δείχνει να έχει το προβάδισμα!
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
