«Καλή τύχη Παναθηναϊκέ!»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Ο Σεμπάστιαν Λέτο ευχήθηκε μέσω twitter καλή τύχη στον Παναθηναϊκός για το σημερινό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ.
Είναι δεδομένο ότι θα ήθελε όσο τίποτα να βρίσκεται στο γήπεδο απέναντι στους «ερυθρολεύκους» και από τη στιγμή που δεν είναι σε θέση να παίξει, τουλάχιστον στην εξέδρα. Ο Λέτο συνεχιζει ωστόσο το πρόγραμμα στην Μπολόνια της Ιταλίας και μέσω ενός λιτού μηνύματος στο twitter, ευχήθηκε καλή τύχη στην ομάδα του! «Καλή τύχη ΠΑΟ!!!», έγραψε χαρακτηριστικά.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
