«Έπρεπε να πάρουμε κάτι»
Ο Αγγλος μέσος των «κόκκινων» είναι απογοητευμένος από το τελικό αποτέλεσμα και δεν πιστεύει πως η τέταρτη θέση χάθηκε: «Φυσικά και είμαστε απογοητευμένοι με το αποτέλεσμα. Πιστεύω πως θα έπρεπε να έχουμε πάρει κάτι. Παίξαμε καλά, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο, και είχαμε μερικές καλές φάσεις. Ωστόσο, έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Έχουμε ένα μεγάλο παιχνίδι την επόμενη βδομάδα και θα προσπαθήσουμε να επιστρέψουμε. Δε νομίζω πως τελείωσε η υπόθεση της τετράδας. Υπάρχουν ακόμα πολλά παιχνίδια, επομένως, θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά και να προσπαθούμε να πάρουμε τα κατάλληλα αποτελέσματα», είπε ο Χέντερσον.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
