Ντροπή, ατυΧία και Μανωλάς!

Ντροπή, ατυΧία και Μανωλάς!

Γιώργος Τσακίρης Γιώργος Τσακίρης
Ντροπή, ατυΧία και Μανωλάς!

bet365

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google
Η ΑΕΚ δεν κέρδισε τον ΟΦΗ φέτος και ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για το σούπερ ημίχρονο, τις ελάχιστες επιλογές ενώ θυμίζει πως το οικονομικό πρόβλημα δεν λύθηκε.

Είναι δύσκολο να συμβιβάζεσαι με την ιδέα της ντροπής. Προσωπικά χρειάστηκα περίπου μία ώρα και κάτι παραπάνω για να εμπεδώσω τη ντροπή των άδειων κερκίδων στο ΟΑΚΑ λόγω της αδυναμίας πληρωμής της εφορίας και της θεώρησης των εισιτηρίων από την ΠΑΕ ΑΕΚ.

Διάβασα για τον Νίκο Νοτιά και το μήνυμά του προς τον Τάκη Κανελλόπουλο για τα 250.000 ευρώ που φέρεται να οφείλει ο τελευταίος για το δάνειο που είχε πάρει η Ενωση από τράπεζα και ειλικρινά προσπαθώ να καταλάβω αν είναι με τα... καλά τους οι μέτοχοι της ομάδας και δη το μεγάλο της αφεντικό.

Εκτός από το γεγονός ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο (αν και αδιαφορώ να κάνω το συνήγορο του Κανελλόπουλου αλλά υπάρχουν όλα τα στοιχεία και του συγκεκριμένου δανείου στους ισολογισμούς για να μη παραμυθιάζεστε) σχετικά με την οφειλή είναι επίσης αναληθές ότι ο κ. Νοτιάς μίλησε με τον κ. Κανελλόπουλο. Αυτό έγινε προ τριμήνου.... Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εξακολουθούν να δουλεύουν τον κόσμο οι μέτοχοι. Κι αν πάμε στη λογική των δεδομένων χρημάτων που οφείλουν οι ίδιοι προς την ΠΑΕ θαρρώ πως (και) τον Νοτιά δεν τον συμφέρει να μπει σ’ αυτή τη διαδικασία μια και επί των ημερών του Θανόπουλου στην προεδρία της ΑΕΚ το θέμα ξέφυγε κατά καμιά 20αριά εκατ. ευρώ.

Εκτός κι αν αποφάσισαν οι μέτοχοι να πληρώσουν όλοι βάσει των περιόδων που έκανε ο καθένας από αυτούς κουμάντο. Τότε πάω πάσο μια και θα μπουν στα ταμεία της ομάδας περισσότερα από 30 εκατ. ευρώ.

Όπως αντιλαμβάνεστε από όσα διαβάζετε τις τελευταίες μέρες και όσα βιώνει η ίδια η ομάδα και η εταιρία το οικονομικό πρόβλημα όχι μόνο εξακολουθεί να υφίσταται αλλά παραμένει τεράστιο. Η διάθεση των μετόχων ωστόσο εξακολουθεί να είναι αντιστρόφως ανάλογη συγκριτικά με την άμεση ανάγκη για καταβολή μετρητών. Δυστυχώς αρκετά ΜΜΕ στην προσπάθειά τους να βγάλουν επιτέλους τη μιζέρια και την πικρία από το ρεπορτάζ μιας και οι ίδιοι το έχουν σιχαθεί δικαιολογημένα βγάζουν μία αισιοδοξία αδικαιολόγητη βασισμένοι σε Σαουδάραβες, εφοπλιστές και πάει... γράφοντας.

Δεν είναι έτσι όμως. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ για να γνωρίζετε στο 1000% τι ακριβώς ισχύει. Ο Σαουδάραβας φίλος του Ντέμη Νικολαΐδη που δεν θα συνεχίσω να αναφέρω το όνομά του μια και δεν θέλει και δεν επιδιώκει διαφήμιση, απλά ΔΑΝΕΙΖΕΙ και δεν ΕΠΕΝΔΥΕΙ στην ΠΑΕ ΑΕΚ. Μπορεί αν χρειαστεί να το ξανακάνει και σαφέστατα η βοήθειά του είναι τεράστια. Αλλά δεν είναι αρκετή... Δεν φτάνει από μόνη της για να λύσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ΑΕΚ.
Ολοι πρέπει να συνεχίσουν να πιέζουν, να εξακολουθήσουν να ασκούν πίεση προς κάθε κατεύθυνση και να τους προκαλούν άγχος και πανικό αφού έτσι μόνο δείχνουν να ανταποκρίνονται. Ναι, αναφέρομαι στην πίεση που δημιουργούν οι οπαδοί της Ενωσης, τα μέλη της Original 21 που όπως αποδείχτηκε έχουν τον τρόπο τους...

Οποιος εξακολουθεί να μην καταλαβαίνει ότι τα πράγματα δεν είναι εύκολα και θεωρεί πως η ΑΕΚ θα εξακολουθεί να είναι στην Ευρώπη και στην Σούπερ Λίγκα επειδή απλά: «Ελα μωρέ ΑΕΚ είμαστε κάτι θα γίνει», απλά εθελοτυφλεί και κάνει έγκλημα κατά της ίδιας της ομάδας που αγαπάει. Εκτός της πίεσης ο κόσμος πρέπει, το οφείλει στην καψούρα του, να επιστρέψει μαζικά στο γήπεδο. Με τον Παναθηναϊκό πρέπει να έχει 40.000 και πλέον κόσμο ειδικά με τη τιμή των εισιτηρίων να είναι μόλις 10 ευρώ... Για όλα η λύση είναι ο κοσμος.

Επιτρέψτε μου τώρα να ασχοληθώ και με το ματς όσο κι αν περνάει σε δεύτερη μοίρα. Η ΑΕΚ με τον ΟΦΗ έπρεπε να κερδίσει τουλάχιστον 4-1, άντε 4-2... Η εικόνα της στο πρώτο 45λεπτο ήταν εξαιρετική. Είχε 13 τελικές και 9 από αυτές μέσα στο «κουτί». Εφτανε παντοιοτρόπως στην αντίπαλη εστία και αν οι Λυμπερόπουλος, Λεονάρντο, Σιαλμάς και Καφές ήταν πιο συγκεντρωμένοι στην τελική προσπάθεια θα είχαν πετύχει από ένα γκολ ο καθένας στο ημίχρονο...

Επειτα όμως ήρθε η ανούσια δεύτερη κίτρινη κάρτα του Κώστα Μανωλά (που ήταν εκ των κορυφαίων στο διάστημα που αγωνίστηκε) να κρεμάσει όλη την ομάδα και να αποδείξει πως εκτός από ταλέντο ένας ποδοσφαιριστή χρειάζεται μυαλό. Και για να γίνει αυτό θα πρέπει να το δουλέψει πολύ και να έχει σωστό στενό (συγγενικό) περιβάλλον κάτι που όλα δείχνουν πως δεν ισχύει, αλλά και προπονητή να τον μαζέψει, να τον κουλαντρίσει και να τον φτιάξει. Ηλπιζα ότι θα τον έστρωνε ο Ντούσαν Μπάγεβιτς αλλά ούτε σ’ αυτό το κομμάτι δεν κατάφερε να βοηθήσει ο Σέρβος κόουτς στο τελευταίο απόλυτα αποτυχημένο πέρασμά του από τον πάγκο της ΑΕΚ.

Δυστυχώς βέβαια δεν υπάρχουν και οι πολλές επιλογές στον πάγκο της ομάδας. Ένα τραγικά φτιαγμένο ρόστερ επιλεγμένο από τον Αδαμίδη και τους φίλους του μάνατζερ υποχρέωσε την Ενωση σ’ αυτό το άθλιο αποτέλεσμα με απειροελάχιστες ουσιαστικές επιλογές 11άδας. Και γι’ αυτό ευθύνη δεν έχει ο Γκρέταρσον 100%!

 

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.

Γιώργος Τσακίρης
Γιώργος Τσακίρης

Όλα ξεκίνησαν για τον Γιώργο Τσακίρη το 1999 στο Παγκόσμιο Άρσης Βαρών στο ΣΕΦ. Έπειτα, ακολούθησε το Εθνοσπόρ το 2000 και το 2001 η παράλληλη ενασχόληση με το ρεπορτάζ της ΑΕΚ έως και σήμερα με σταθμούς καριέρας την SportDay στο ξεκίνημά της και στον ΣΠΟΡ FM 94.6 (όπου συνεχίζουμε), έπειτα στην Εξέδρα και από το 2011 στο καλύτερο «μαγαζί» απ' όλα: Gazzetta.gr. 22 χρόνια πλέον στο κιτρινόμαυρο ρεπορτάζ και συνεχίζουμε...