Αλαφούζος: «Ηθικά νικητές»
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός που βρέθηκε στο Φάληρο, έγραψε το προφίλ του στο Twitter το εξής: «Τα συγχαρητήρια μου στον κο Σαρρη Δουρο κλπ. Μόνο έτσι μπορούσατε να κερδίσετε αλλά ...Διαιτησία ΠΑΟ 1 - 1». Ο ισχυρός άνδρας του «τριφυλλιού» είχε πολλά παράπονα από τον διαιτητή Παππά και δεν έκρυψε την δυσαρέσκεια του.
Έπειτα, σε δηλώσεις του ο πρόεδρος των «πράσινων» τόνισε: «Συγχαρητήρια σε όλους στην ομάδα. Θεωρώ ότι έχουμε κερδίσει. Ηθικά είμαστε νικητές. Ελπίζω και πιστεύω ότι θα βελτιωθεί το ελληνικό πρωτάθλημα σε όλους τους τομείς. Θα βγουν στην επιφάνεια τεράστια σκάνδαλα και πιστεύω ότι θα ξετυλιχθεί σύντομα το κουβάρι. Δεν επιτρέπεται να μιλήσω για διαιτησία…»
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
