Με 19 η Κέρκυρα
Την προετοιμασία της για το αυριανό παιχνίδι με τον Λεβαδειακό ολοκλήρωσε σήμερα η Κέρκυρα, με τον Γιάννη Παπακώστα ανακοινώνει την αποστολή με το πέρας της προπόνησης. Σε αυτή συμπεριέλαβε 19 ποδοσφαιριστές, στους οποίους δε βρίσκονται οι τιμωρημένοι Βενέτης, Στάμου, Μπουκουβάλας. Αναλυτικά, στην αποστολή είναι οι Αναστασόπουλος, Στρατηλάτης, Αγρίτης, Τσουμάνης, Λεόν, Έντερ, Ηλιάδης, Σίμωσης, Βασιλόγιαννης, Γκούμας, Πετρούσης, Μοσχάκης, Κρητικός, Τσοκάνης, Ανδρεόπουλος, Κυβελίδης, Σταμογιάννος, Γκέσιος, Αθανασίου.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
