Νίκησε την Κ-20 ο ΠΑΣ

Νίκησε την Κ-20 ο ΠΑΣ

Δημήτρης Τομαράς
Νίκησε την Κ-20 ο ΠΑΣ

bet365

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google
Τη νίκη με σκορ 2-0 σημείωσε η πρώτη ομάδα του ΠΑΣ σε παιχνίδι προπονητικού χαρακτήρα με αντίπαλο την ομάδα της Κ-20 των Γιαννιωτών.

Εκπαιδευτικό δίτερμα, στο ΠΕΑΚΙ, με αντίπαλο την ομάδα Κ-20, περιλάμβανε το πρόγραμμα της ομάδας του ΠΑΣ. Ο Γιάννης Χριστόπουλος χρησιμοποίησε όλους τους ποδοσφαιριστές που είχε στην διάθεσή του, ενώ ο Γιάννης Τάτσης χρησιμοποίησε και ποδοσφαιριστές της Κ17 (Μπιστιόλης, Ζωφράφος, Πότσης, Γιάκος και Τάχιας). Το δίτερμα έληξε 2-0 με γκολ των Κοροβέση και Ίλιτς.

ΠΑΣ (Γιάννης Χριστόπουλος): Μπαμπανιώτης (75' Μπακόλας), Πάντος (45' Ντάσιος), Μπέριος (45' Οικονόμου), Κοροβέσης (45' Τζημόπουλος), Ρουμπουλάκου, Κεϊτά (45' Τσουκαλάς), Ντε Βινσέντι (45' Γιάκος), Χαρίσης (45' Ιωάννου), Γεωργίου (45' Παππάς) Κοροβέσης (45' Ίλιτς) και Νάκος.

ΠΑΣ Κ20 (Γιάννης Τάτσης): Φεγκρούς (75' Κολιοφούκας), Τάχιας, Φίλιος, Μπουσκάι, (75' Φράγκος) Ασωνίτης, Πανταζής, Φαρμάκης, Καμποσιώρης (70' Πότσης), Μπουκουβάλας (70' Μώκος), Μπιστιόλης (45' Ζωγράφος) και Παπαρούνας.

*Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Νικλιτσιώτης και Ταμπάσης.

 

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.

 

SUPERLEAGUE Τελευταία Νέα