«Έχουμε ακόμα 90 λεπτά»
Χουάν Ιγνάθιο Μαρτίνεθ: «Είναι αλήθεια ότι ο Ολυμπιακός έμεινε από νωρίς με έναν παίκτη λιγότερο και πως το αποτέλεσμα είναι καλό για εμάς, αλλά τώρα απλά κοιτάμε το επόμενο ματς με τη Ρεάλ Σοσιεδάδ την Κυριακή. Πρέπει να είμαστε συνεπείς και ήρεμοι.
Θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει κι άλλο γκολ, αλλά μπορεί να παρασυρόμασταν μετά και να είχαμε προβλήματα πίσω. Είναι σημαντικό που κρατήσαμε το μηδέν. Πάντως μας έμειναν 90 λεπτά σε ένα γήπεδο μίας καλής ομάδας που είναι πρωταθλήτρια.
Επίσης είναι μία ομάδα με εμπειρία, παραστάσεις και ποιότητα που ξέρει να κερδίζει. Ομολογώ ότι δεν περιμέναμε τέτοιας έκτασης αποτέλεσμα. Όμως τα παιδιά δούλεψαν πολύ σκληρά, έκαναν μεγάλη προσπάθεια και το άξιζαν.
Δεν πρέπει να στεκόμαστε στο 3-0. Όσο για το πέναλτι του Μάρτινς στον αγωνιστικό χώρο, οι παίκτες αποφασίζουν το ποιος θα το εκτελέσει. Ο Μάρτινς το εκτέλεσε καλά και το απέδειξε καθώς ξεγέλασε τον γκολκίπερ. Δεν θύμωσα που αστόχησε».
Νίκος Καράμπελας στη NOVA: «Είμαστε όλοι πολύ ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα. Δεν περιμέναμε μία τόσο εύκολη νίκη γιατί ο Ολυμπιακός είναι ποιοτική ομάδα αλλά είμαστε ευτυχείς που κερδίσαμε με ένα τέτοιο σκορ».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.