Πιο γλυκό λόγω «Αναστό»

Τάσος Νικολογιάννης Τάσος Νικολογιάννης
Πιο γλυκό λόγω «Αναστό»

bet365

Ο Τάσος Νικολογιάννης γράφει για τη νίκη του Παναθηναϊκού στο Περιστέρι, μια νίκη που είναι πιο γλυκιά λόγω και της κίνησης του Αναστόπουλου να αφήσει πέντε παίκτες εκτός από το ματς του Ατρόμητου με τον Ολυμπιακό που ακολουθεί.

Στο Περιστέρι ο Παναθηναϊκός έφθασε στην πρώτη του νίκη μετά από πέντε αποτυχημένες προσπάθειες και ίσως κανείς δεν περίμενε ότι θα κέρδιζε τόσο εύκολα. Ο Φάμπρι διάβασε καλά το ματς , μπλόκαρε τα άκρα του Ατρομήτου , είχε σε εξαιρετική ημέρα έναν παίκτη σε κάθε γραμμή και έκανε την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα, με σχετική άνεση. Τον Μπουμσόνγκ στην άμυνα , τον Ζέκα στα χαφ και τον Τοτσέ στην επίθεση. Ο γηπεδούχος Ατρόμητος εκτός από το γκολ, που μπήκε στο τέλος από στημένη φάση έκανε άλλη μία ευκαιρία σε 90 λεπτά του αγώνα.

Ο Παναθηναϊκός δεν ένοιωσε απειλή και όταν βρήκε την ευκαιρία χτύπησε. Το πρέσιγκ ψηλά οδήγησε τον Γιαννούλη στην λάθος πάσα στον Τοτσέ στο πρώτο γκολ, το ομαδικό πνεύμα(που απουσίαζε από προηγούμενα παιχνίδια) οδήγησε τον Τοτσέ, αντί να πλασάρει να σιγουρέψει το γκολ δίνοντας την μπάλα στον Ζέκα στο 0-1. Ο Τοτσέ είχε συμμετοχή και στο δεύτερο γκολ, που σημείωσε από κανονική θέση ο Μπουμσόνγκ(το ριπλέι δείχνει ότι είναι στην ίδια ευθεία ο Γάλλος με τον παίκτη του Ατρομήτου).

Φυσικά μετά τα τόσα χαστούκια που έχει φάει φέτος ο Παναθηναϊκός δεν μπορεί να πανηγυρίζει τη νίκη στο Περιστέρι. Να χαρεί για λίγο ναι, αλλά μέχρι εκεί. Απλά η νίκη ήταν πιο γλυκιά διότι στον αντίπαλο πάγκο ήταν ο Αναστόπουλος. Περίμενε να πάρει πόντους από τον Παναθηναϊκό και δήλωσε πέντε παίκτες να εκτίσουν την ποινή τους στο επόμενο παιχνίδι κόντρα στην ....αγαπημένη του ομάδα τον Ολυμπιακό. Εμεινε με την ελπίδα ο «Αναστό» , όμως και χωρίς πόντους κόντρα στον Παναθηναϊκό.

Πάντως καλό θα είναι να καταλάβει ο Αναστόπουλος κάποια στιγμή ότι το ποδόσφαιρο είναι και επίθεση και όχι μόνο να βάζεις πούλμαν μπροστά στην εστία. Και κόντρα στον Παναθηναϊκό ο Ατρόμητος έδειξε ότι δεν ξέρει να επιτεθεί και μπορεί να απειλήσει μόνο από στημένες φάσεις. Ο Παναθηναϊκός πρέπει να χτίσει πάνω σε αυτή τη νίκη και στο επόμενο παιχνίδι κόντρα στον Αστέρα (την κορυφαία για μένα σε απόδοση ομάδα του πρωταθλήματος) το τεστ θα είναι πολύ δυνατό, για να δούμε αν κάτι αλλάζει αγωνιστικά. Πάντως η νίκη στο Περιστέρι δίνει το δικαίωμα στον Παναθηναϊκό να ελπίζει ότι μπορεί να μπει στα play off, την στιγμή, που πριν από το ματς κοίταγε περισσότερο προς τα κάτω. Αυτά έχει το ποδόσφαιρο από εβδομάδα σε εβδομάδα....

Οι Μάχες Των Play Off είναι στο Gazzetta.gr

Τα πιο συναρπαστικά Play Off της δεκαετίας είναι στο Gazzetta.gr! Όλα τα αθλητικά νέα για την αγαπημένη σου ομάδα, σε συνεχή ενημέρωση. Ακολούθησε το Gazzetta και θα είσαι πάντα ενημερωμένος για το πρόγραμμα των Play Off, την βαθμολογία των ομάδων, τις μεταδόσεις και φυσικά παρακολουθείτε live τα Play Off μέσα από το Game Center!

Τάσος Νικολογιάννης
Τάσος Νικολογιάννης

Το σαράκι της δημοσιογραφίας του μπήκε από πιτσιρικάς, όταν γύρναγε από το σχολείο και άκουγε τις περιγραφές αγώνων στο ραδιόφωνο έλεγε ότι ήθελε να ασχοληθεί με την αθλητική δημοσιογραφία. Άρρωστος Παναθηναϊκός έγινε από τον πατέρα του και αρχισε από μικρός να πηγαίνει στα γήπεδα. Όταν τελείωσε την φοίτησή του στο εργαστήρι επαγγελματικής δημοσιογραφίας το όνειρό του ήταν κάποια μέρα να ασχοληθεί με το ρεπορτάζ της αγαπημένης του ομάδας. Η αρχή της καριέρας του έγινε από τα χαμηλά ρεπορτάζ στον «ΦΙΛΑΘΛΟ» το 1984. Τότε μεγάλο σχολείο, θυμάται πλέον με θλίψη αυτή την εφημερίδα και πως την οδήγησαν στον αφανισμό αυτοί που την διοικούσαν. Αφού πέρασε από ρεπορτάζ Πειραϊκών, Β' Εθνικής, διαιτησίας το καλοκαίρι του 1986 έγινε το όνειρό του πραγματικότητα και ανέλαβε το ρεπορτάζ Παναθηναϊκού. Το 2003 έφυγε από τον «ΦΙΛΑΘΛΟ» , πήγε στο SPORTIME και μετά στην SPORTDAY όπου δουλεύει μέχρι σήμερα.

Σταθμός για την καριέρα του ήταν η συνεργασία του με τον Novasport fm από το 2000. Όπως λέει χαρακτηριστικά , μέχρι τότε δεν τον ήξερε ούτε η μάνα του, από τότε τον έμαθε σταδιακά πολύς κόσμος. Είναι άρρωστος με την δημοσιογραφία και δεν μπορεί να σκεφτεί τον εαυτό του χωρίς να ψάχνει το ρεπορτάζ.