«Πρώτα σφαγή, μετά ομερτά»
Θα αρχίσω με το θέμα της επίσκεψης της ΑΕΚ στον υφυπουργό Αθλητισμού, καθώς θεωρώ ότι αυτά τα πράγματα γίνονται μόνο στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο, ούτε τριτοκοσμική, που να λειτουργεί έτσι. Τόσο επίσημα να λειτουργεί στην παρανομία, να έχουμε νομιμοποιήσει την παρανομία δηλαδή. Γιατί εκεί μας οδηγεί η τοποθέτηση του Ιωαννίδη, πως δεν συμφέρει την ΑΕΚ να μπει το ΣΔΟΕ και να ψάξει τα οικονομικά της, όπως μάθαμε από το ρεπορτάζ ότι τους είπε. Αντί να θέλει τώρα να γίνει κάθαρση, να ξεκινήσουμε από την αρχή τίμια και όμορφα, θεωρώ πως δεν μπορεί να είναι σοβαρή απάντηση αυτή που τους έδωσε. Συνεχίζονται οι χάρες, οι ομάδες συμμετέχουν σε ένα κρατικό πρωτάθλημα και συνεχίζεται ο φαύλος κύκλος. Υπάρχουν τα αφεντικά, οι δούλοι, αλλά και η ομερτά με τα κλειστά στόματα, για να μην πληρώσει κανένας. Και κάνουν όλοι την πάπια και τα βρίσκουν. Όλα είναι συνδεδεμένα μαζί τους.
Διαβάστε αναλυτικά το σχόλιο του Γιώργου Μύρτσου στον Sportdog.gr
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
