Πρόστιμα σε Καρντάσιο και Κουρμπέλη
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Ακριβά θα πληρώσουν τις αποβολές τους οι Καρντάσιο και Κουρμπέλης, με την διοίκηση του Αστέρα να επιβάλει πρόστιμο ύψους 2.000 ευρώ στον πρώτο και 1.000 ευρώ στο δεύτερο.
Να προλάβει πιθανές χειρότερες καταστάσεις θέλησε η ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης, επιβάλλοντας πρόστιμα στους Καρντάσιο και Κουρμπέλη για τις κόκκινες κάρτες που δέχθηκαν. Ο πρώτος τιμωρήθηκε με 2.000 ευρώ για την αποβολή του στον αγώνα Κυπέλλου με την ΑΕΛ, ενώ ο δεύτερος με 1.000 ευρώ για την κόκκινη που αντίκρισε στην αναμέτρηση με τον Άρη.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
