«Ασπιρίνη» ο Μίλικ
Η Λεβερκούζεν συνεχίζει να επενδύει στο μέλλον, ανακοινώνοντας την απόκτηση του Αρκάντιους Μίλικ από την Γκόρνικ. Ο 18χρονος Πολωνός επιθετικός έχει πετύχει 11 γκολ σε 38 παιχνίδια πρωταθλήματος τον τελευταίο 1,5 χρόνο και οι «ασπιρίνες» αποφάσισαν να βγάλουν από τα ταμεία τους 3,5 εκατ. ευρώ για να τον κάνουν δικό τους. Ο Μίλικ, που ήδη έχει και μία συμμετοχής με την Πολωνία, υπέγραψε συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι του 2018 και θα ενσωματωθεί στην αποστολή της Λεβερκούζεν για τη χειμερινή προετοιμασία στο ξεκίνημα του νέου έτους.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
