«Δεχόμαστε πάρα πολλά γκολ»
Η Αρσεναλ ήρθε ισόπαλη 3-3 με τη Φούλαμ το Σάββατο και παρότι ο Γάλλος φορ σκόραρε δεν πανηγύρισε: «Αρχίζω και βρίσκω τη θέση μου στην ομάδα. Αισθάνομαι όλο και καλύτερα. Προσπαθώ να τα δίνω όλα για την ομάδα και δουλεύω πολύ σκληρά στις προπονήσεις. Όμως δεν μπορώ να είμαι χαρούμενος με το τελευταίο αποτέλεσμα. Δεχόμαστε πάρα πολλά γκολ. Αν δεχόμαστε πάντα δύο ή τρία γκολ τότε θα είναι πολύ δύσκολα να νικάμε και γι' αυτό θα πρέπει να βελτιωθούμε. Δεν είναι μόνο θέμα των αμυντικών αλλά όλων των παικτών», είπε ο Ολιβιέ Ζιρού.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
