Δημούτσος: «Παίξαμε πολύ καλά»
«Παίξαμε πολύ καλά, κοιτάξαμε τον Παναθηναϊκό στα μάτια, κάναμε ευκαιρίες και τελικά ήρθε το γκολ. Και η ισοπαλία είναι ένα καλό αποτέλεσμα για εμάς. Ήταν λογικό ο Παναθηναϊκός να μπει στην αρχή δυνατά, είναι μεγάλη ομάδα και δεν το ξεχνάμε. Δεν γινόταν αλλιώς και γίναμε πιο επιθετική όταν δεχθήκαμε το γκολ. Παίξαμε ωραίο ποδόσφαιρο, είχαμε ευκαιρίες και πήραμε ένα αποτέλεσμα που θέλαμε», δήλωσε ο Δημούτσος στην κάμερα της Nova.
Για τις χαμένες ευκαιρίες: «Για εμένα είναι σημαντικό να κάνουμε ευκαιρίες. Από εκεί και πέρα σε άλλα παιχνίδια μπορεί να έρθει εύκολα το γκολ, σε άλλα πιο δύσκολα. Εμείς συνεχίζουμε τη δουλειά και κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».
Για τον Παναθηναϊκό: «Ο Παναθηναϊκός είχε πίεση και το είδαμε αυτό στο γήπεδο. Τον περίμενα καλύτερο, ωστόσο είχα εμπιστοσύνη στην ομάδα μου, ότι μπορούμε να πάρουμε το αποτέλεσμα. Ήταν και πιο κουρασμένος ο Παναθηναϊκός και αυτό μας βοήθησε».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
