Χέβεντες: Περίμενα και ένα τρίτο!
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Ικανοποιημένος από το γκολ και τη νίκη εμφανίστηκε ο σκόρερ του 1-0 για την Σάλκε ο Μπένεντικτ Χέβεντες, ο οποίος ωστόσο ανέφερε πως η ομάδα του θα μπορούσε να πετύχει και ένα τρίτο γκολ.
Αναλυτικά ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος και ευτυχισμένος και για το γκολ και για τη νίκη της ομάδας μου. Ο αγώνας ήταν πολύ δύσκολος και γιατί ο Ολυμπιακός είναι πολύ καλή ομάδα, αλλά και γιατί η έδρα του είναι καυτή».
Για την απόδοση του Ολυμπιακού: «Σε γενικές γραμμές τον περίμενα έτσι τον Ολυμπιακό, αν και για την ομάδα μου πίστευα πως θα βάζαμε και ένα τρίτο γκολ».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
