«Μ΄ αρέσει, αλλά αν δεν πληρώνεσαι...»

«Μ΄ αρέσει, αλλά αν δεν πληρώνεσαι...»

«Μ΄ αρέσει, αλλά αν δεν πληρώνεσαι...»

bet365

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google
Ο Φρεντερίκ Νιμανί μίλησε για τον ΠΑΟΚ, τονίζοντας πως βρήκε ό,τι στερήθηκε για χρόνια, όμως, παρότι του αρέσει στην Ελλάδα αναφέρθηκε στις οικονομικές δυσκολίες που υπάρχουν.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στην ιστοσελίδα «le10sport.com:

Για τη σεζόν στον ΠΑΟΚ: Πήγε αρκετά καλά. Ανακάλυψα τη χαρά του ποδοσφαίρου από τότε που ήρθα εδώ. Ό,τι στερήθηκα για χρόνια το βρήκα εδώ. Ευχαριστώ τον Λάσλο Μπόλονι ο οποίος με κάλεσε τον περασμένο χειμώνα για να έρθω στον ΠΑΟΚ.

Για το αν συνεχίσει στον ΠΑΟΚ: Δεν πρέπει να κλείνουμε τα μάτια μας. Οι ομάδες στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν πολλές οικονομικές δυσκολίες. Είναι απίστευτα δύσκολα να συγκεντρωθούν τα χρήματα για τους μισθούς των παικτών. Ορισμένοι ποδοσφαιριστές δεν έχουν πληρωθεί για πάνω από ένα χρόνο. Μ΄ αρέσει εδώ, αλλά αν δεν πληρώνεσαι....

Για το τι θα κάνει στο μέλλον: Μολονότι έχω ακόμη συμβόλαιο, έως το 2013, με τη Μονακό, η επιθυμία μου είναι να πάω κάπου αλλού. Ελπίζω ότι η ομάδα μου θα με αφήσει ελεύθερο για να βρω μία λύση. Το πιο σημαντικό για μένα είναι να συνεχίσω να χαίρομαι το ποδόσφαιρο όπως γινόταν εδώ στην Ελλάδα. Είμαι ανοιχτός σε κάθε προοπτική.

 

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.

 

SUPERLEAGUE Τελευταία Νέα