Στα... μπλε ο Αζάρ
Ο 21χρονος Βέλγος φεύγει από την Λιλ στο τέλος της σεζόν και ήδη έχουν βρεθεί στις εξέδρες του «Μετροπόλ» για να τον παρακολουθήσουν φέτος οι Φέργκιουσον, Μαντσίνι και Βιεϊρά. Ο Αζάρ έχει δηλώσει εδώ και καιρό την προτίμησή του στην Πρέμιερ Λιγκ, αφήνοντας ουσιαστικά Παρί και Ρεάλ εκτός... συναγωνισμού, παρά το ψηστήρι του Ζιντάν και του προέδρου των Παριζιάνων, Αλ Κελαϊφί.
Ο άσος των «λιλουά» έδωσε ακόμη ένα στοιχείο για το που θα συνεχίσει την καριέρα του με δηλώσεις του στο Canal+. Όταν ρωτήθηκε με νόημα ποιο χρώμα του αρέσει πιο πολύ, το κόκκινο ή το μπλε, απάντησε: «Μου αρέσουν και τα δύο χρώματα, όμως την επόμενη σεζόν θα φοράω τα μπλε». Μένει να δούμε αν θα είναι τα... ανοιχτά μπλε της Σίτι ή τα πιο σκούρα της Τσέλσι...
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
