15 tips για να ξεχωρίσεις στο Spetsathlon

15 tips για να ξεχωρίσεις στο Spetsathlon

15 tips για να ξεχωρίσεις στο Spetsathlon

Ο Στέφανος Δημητριάδης (κολύμβηση), ο Χρήστος Βολικάκης (ποδηλασία) και η Αναστασία Μαρινάκου (τρέξιμο) μοιράστηκαν μαζί μας τα μυστικά τους ενόψει του μεγάλου αγώνα των Σπετσών.

Από τις 10 ως τις 12 Μαΐου θα διεξαχθεί στις Σπέτσες το 7ο Spetsathlon, ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά event της χρονιάς. Αθλητές από κάθε γωνιά της Ελλάδας και του εξωτερικού θα βρεθούν στο νησί του Αργοσαρωνικού προκειμένου να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό για τον πολυαναμενόμενο αγώνα τριάθλου.

Λίγες μέρες πριν την έναρξη του αγώνα, μιλήσαμε με τους αθλητές της σκυταλοδρομίας teamgarmingreece: τον Στέφανο Δημητριάδη (κολύμβηση), τον Χρήστο Βολικάκη (ποδηλασία) και την Αναστασία Μαρινάκου (τρέξιμο) και τους ζητήσαμε να μας δώσουν από 5 tips σχετικά με το άθλημά τους, που θα βοηθήσουν κάθε αθλητή να πετύχει τους στόχους του στη διοργάνωση.

Στέφανος Δημητριάδης, κολύμβηση

1. Χρειάζεται συνέπεια στις προπονήσεις (3-4 φορές την εβδομάδα), οι οποίες πρέπει να γίνονται τόσο σε πισίνα όσο και σε θάλασσα με την επίβλεψη προπονητή για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

2. Η διατροφή πρέπει να είναι εξατομικευμένη με βάση τις προπονήσεις κάθε αθλητή. Ν' αποτελείται από πολλά γεύματα, πλούσια σε υδατάνθρακες. Όσον αφορά την μέρα του αγώνα, το τελευταίο γεύμα πρέπει να γίνει 4 ώρες νωρίτερα. Ιδιαίτερο βάρος πρέπει να δοθεί και στην ενυδάτωση τόσο στις προπονήσεις όσο και στον αγώνα.

3. Πριν τον αγώνα χρειάζεται καλό ζέσταμα που βοηθά τόσο το σώμα όσο και την ψυχολογία. Ένα καλό ζέσταμα κρατά 30' με τα 10' εκτός νερού, το οποίο θα περιλαμβάνει ασκήσεις για όλο το σώμα.

4. Κατά τη διάρκεια του αγώνα ο αθλητής οφείλει να έχει το μυαλό του στην τακτική που θα ακολουθήσει ώστε να κατανείμει σωστά τις δυνάμεις του και να βγάλει τον αγώνα όσο πιο σωστά γίνεται με βάση την προετοιμασία του.

5. Ο κάθε αθλητής θα πρέπει να ακολουθεί γκρουπ αθλητών με παρόμοιες δυνατότητες, τόσο για να μην υπερβάλει όσον αφορά τις δυνάμεις και την αντοχή του όσο και για να αποφύγει πιθανούς κυματισμούς.

Χρήστος Βολικάκης, ποδηλασία

1. Ο ποδηλατικός εξοπλισμός θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, ώστε να αποφευχθούν τεχνικά προβλήματα της τελευταίας στιγμής.

2. Το κομμάτι της διατροφής είναι πολύ σημαντικό. Μετά την προπόνηση είναι απαραίτητο ένα ρόφημα αποκατάστασης, ενώ γενικά χρειάζονται γεύματα πλούσια σε υδατάνθρακες. Εξίσου σημαντική είναι και η ενυδάτωση του οργανισμού.

3. Πριν τον αγώνα πρέπει να γίνει πολύ καλό ζέσταμα.Το ίδιο, όμως, που έκανε κάθε αθλητής και κατά τη διάρκεια των προπονήσεων.

4. Κατά τη διάρκεια του αγώνα καλό είναι ο αθλητής να έχει μαζί του ενεργειακές μπάρες, και τζελάκια που θα του αυξήσουν την ενέργεια.

5. Η ψυχολογία είναι πολύ σημαντική για να μπορέσει κάθε αθλητής να απολαύσει τον αγώνα. Για αυτό πρέπει να έχει θετική σκέψη και κατά τη διάρκεια του ζεστάματος να ακούσει κάποιο τραγούδι που θα τον βοηθήσει να διώξει τις αρνητικές σκέψεις και να συγκεντρωθεί.

Αναστασία Μαρινάκου, τρέξιμο

1. Για να έχει ένας αθλητής αξιοπρεπή συμμετοχή στο Spetsathlon χρειάζεται συστηματική προπόνηση. Να τρέχει δηλαδή από 10χλμ 4-5 φορές την εβδομάδα.

2. Σημαντικό ρόλο τόσο στις προπονήσεις όσο και στον αγώνα παίζει η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού, τόσο με ηλεκτρολύτες όσο και με νερό.

3. Μια εβδομάδα πριν τον αγώνα η διατροφή του αθλητή θα πρέπει να είναι πλούσια σε υδατάνθρακες και πρωτεΐνες. Ανάλογη πρέπει να είναι και την μέρα του αγώνα με την προσθήκη gel και ηλεκτρολυτών.

4. Δεν γίνεται αγώνας χωρίς ζέσταμα με διατάσεις.

5. Κάθε αθλητής θα πρέπει να έχει κατά τη διάρκεια του αγώνα το μυαλό του στον στόχο, ανεξάρτητα ποιος είναι αυτός, ώστε να μην κάνει λάθη και να διαχειριστεί σωστά τις δυνάμεις του.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το www.spetsathlon.com ή στείλτε μας email στο info@spetsathlon.com

Facebook, Instagram

#Spetsathlon2019

#2winis2participate

#inspireandbeinspired

*Ο Χρήστος Βολικάκης έχει φωτογραφηθεί από τον Παναγιώτη Μαρτίου (PROJECT M )

Facebook page:  https://www.facebook.com/ProjectM0

Instagram page: https://www.instagram.com/the_project_m/